bugün

/400
Bembeyaz olmuş.
Kombi 60 derece ve ev soğumaya başladı.

Yarın bizi nasıl bir sibirya havası bekliyor bilmiyorum.

görsel
Kasvetli bir şehir olarak beliriyor zihnimde. Genel olarak, insanları samimiydi. Kime işim düşse gerçekten yardımcı oldular, ilgilendiler. Buna memuru, taksicisi, dolmuşçusu, simitçisi dahil. Ama havası çok fenaydı. Bunda askerliğinde etkisi var elbet. Geçen yıl şubat ayında tişörtle gezdiğimi bilirim. Aynı hafta içinde buzda yürüdüğümü de bilirim.
yanmıyor mu kodumun kombisi tepkisini çok sık veriyorum ve sonra ankara da olduğum aklıma geliyor çaresizce susuyorum...
Bu ne amk saat 7 buçuk hava hala karanlık. Yol bilmem iz bilmem kurda kuşa yem olacaz bu karanlıkta.

Edit: oha resmen evine davet edenler olmuş lan. Şaka yaptım arkadaşlar, ben de ankara bebesiyim, şu an kendi evimdeyim hatta. Teşekkür ederim.
Şehriyle ünlü bir soğuktur.
Erkeklerinin belli bir süre taksicilik yapmasının şart olduğu il.

Arkadaş ne kadar angaralı tanıdıysam çoğu belli bir süre taksi şoförlüğü yapmış oluyor.*
sıkıcı bir şehir.asosyal bir insansan ankarada rahat edebilirsin ama tam tersi bir durum varsa yozgatta yaşamaktan pek farkı yok.

edit: hatta bir yerde şöyle bir dörtlük görmüştüm:

yan ankara yan
küllerini göreyim
sana memleket diyenin

diye devam ediyordu.
yazın ayazına, kışın kurağına hasret kaldığım canım şehrim.
ama terk edeceğim seni.
olmazsa olmazimdir, ne kadar boğsa da vazgeçemediğimdir.
kurtulduğum için çok sevindiğim nalet şehir.
Ben oyaliyorum siz kaçın. bus kibi.
Azıcık daha sıcak bir iklimi olsa guzel şehir aslinda. Bu aksam öyle bir soğuk vardı ki, resmen yüzümü hissetmedim.
(#32152982)

aile dramımızdır.
Ben onların yalancısıyım.
görsel
kar böyle yağarsa yarın okulların kesin tatil olduğu şehir.
Düne göre hava çok hoş. Dün resmen Sibirya soğuğu vardı. Güneş bugün sevdirdi kendini.
Ankara'ya öyle yakışırdı ki kar.
Asfaltlar ışıldar.
Yalanlar.

Şimdi ve sonra,
Ne zaman Ankara'ya kar yağsa,
Elim, gönlüm, çocukluğum, buz tutar.
Yaşadigim sehir fakat insanlarini sevmedigim sehir.
Misafir perverliği Enteresan memleket.
(img:#1324369)
unutulmuş bir ilçesinde üniversite okuduğum şehir.
içinde yaşayanların bir şekilde güzel olduğuna kendini inandırmaya çalıştığı şehir. Yoksa başka türlü çekilecek dert değil eminim
07:50'ye kadar sabah namazının kılınabileceği şehir.
Ara sıra genlde üç dört ayda bir yolumun düştüğü güzel şehirdir.

Ankara iyidir.
Kızlarına bulaşılmaması gereken şehir. Orjinal ankaralı ve ya aslen Kırıkkale Kırşehir vs civar iller menşeyli olupta doğma büyüme Ankaralı olan kızlara bulaşmayın. Beklenmedik derecede seksi ve akıl almaz ölçüde sadakatsiz olabilirler. Saman altından fena su kanalları açarlar. Kendilerine aşık edip hayatınızın üzerinden dozer gibi geçme potansiyelleri vardır bu şehrin kızlarının. Hafiften yollu olduğunu hissettiğiniz bir ankaralı kız için, kendinizi "lan kızın yapısı böyle deli dolu işte" diye kandırmaya calışmayın. Ankaralı kızlara asla ve asla bulaşmayın. Yukarıdaki arkadaşımın yazdığı dizeler tecrübe edilmiştir.
© copyright 2005 - 2026