bugün
- insanın geçmişinin karanlık olması7
- içtim şarabı13
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız4
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi9
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat2
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu3
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- aşure yapan sözlük kızları7
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- insan olmaya ceyrek kala3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- bazen şık bazen relax mod2
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak2
- rakı sevmemek6
- aşk5
- en son ne yediniz2
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- yalaka2
- sözlükteki gizli düşmanım6
- kemalist dünya24
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- görücü usulü2
- okumuş hırt2
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- çok güzel ama manyak kadın7
- kezoya baka baka yağlarını eritmek2
- hayattaki şans seviyeniz4
- mustafa kemal atatürk7
- her insanın bir cini olması5
- bioloji2
- cevcet2
- anın görüntüsü20
- fight club5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- hesabı gizliye almak3
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- kaşar5
- true'nun çaylak olması16
- sophia osako2
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- osurdum3
entry'ler (473)
Adaletin evlatlıktan reddedilmesidir.
Kime yandığı belli olmayan, kadir kıymet bilmeyen bir ada parçası.
Fakirliğin anasını avradını s*keyim.
Evet ben bir feminist antisiyim.
Kadına saygım ve hürmetim sonsuzdur. En başta bir aile mensubuyum, kız kardeşim yok ama annem var.
Feministin diye role girenler, feministlik taslayanlar; her zaman her konuda mantıklı olduklarını söylüyorlar.
Bir kaç gavatın işlediği suç, yaptığı hareketler ve söylediği sözleri bütün erkeklere mal ediyorlar.
Bu şekilde feminizmin asıl olgusu dışına çıkmış kadınlar için tavsiyem (bkz: beyin nedir) yazısını okumalarıdır.
Kadına saygım ve hürmetim sonsuzdur. En başta bir aile mensubuyum, kız kardeşim yok ama annem var.
Feministin diye role girenler, feministlik taslayanlar; her zaman her konuda mantıklı olduklarını söylüyorlar.
Bir kaç gavatın işlediği suç, yaptığı hareketler ve söylediği sözleri bütün erkeklere mal ediyorlar.
Bu şekilde feminizmin asıl olgusu dışına çıkmış kadınlar için tavsiyem (bkz: beyin nedir) yazısını okumalarıdır.
Buldukları gibi yanan ateşin içine fırlatılmalıdırlar.
Hakem +5 oynayın demiş ben 5'i yediler sanıyordum.
Beyler sa; benim bir arkadaş var iddianın bugunu bulmuş a.koyum 2-3 gol oynuyor bildiği bilmediği maçlara 3 günde 954TL para kaldırdı. Gaza geldim oynayım dedim... Cebimde ki 60TL'yi kupona bastım aykü tek maçtan yattım... Namahrem yerine dön almaya param bile yok, batımı skeym.
boş boş boş boş boş boş boş boş boş boş boş.
Türkiye-ABD arasında din adamı Brunson gerginliğinin sonrasında Türkiye’den bir kurulun dün ABD’ye gitmesi sonrasında dolar kaşısında toparlanan TRY, yeni güne değer kayıpları ile başlıyor.
**Mevzu yalnızca Dolar ve Euronun artmasından ibaret değil, (bkz: TCMB) kurlarına baktığımız zaman birçok ülkenin para biriminin ülkede yükseliş gösterdiğine şahit olmaktayız. **
görsel
**Mevzu yalnızca Dolar ve Euronun artmasından ibaret değil, (bkz: TCMB) kurlarına baktığımız zaman birçok ülkenin para biriminin ülkede yükseliş gösterdiğine şahit olmaktayız. **
görsel
Ak parti ideoloji partisi değil, topluluk partisidir. bu yüzden belirli bir topluluğa hitap eder ve içindeki milletvekillerine baktığımızda her şey gayet net ortadadır. Bu yüzden hitap ettiği topluluk için şuan iktidarda olduğu daim her şeyi yapabilir. ülkenin durumuna baktığımızda ülkenin bölünmediğini göremeyen zihniyet acilen doktora gitsin yatışını alsın.
net kekodur. ayrıca instagram vs. sosyal mecralarda biografi bölümlerine bakıldığında gym, yok bilmem ne siports sentır, kas-yumruk-öpücük emojisi, ayna karşısında sıçacak kadar kendini sıkıp resim atmalar (bu adamlara kabızlık koymaz) yani yazarken tiksindim. bende yok diye demiyorum ama cidden kız olsam, mahrem yerimi tele takar parçalar yine de size vermem.
Tarikat şeyhleri, tarikatlarının çıkarına çalıştıkları için bu insanlardan her türlü prim, dini kendi çıkarları için alet etme gibi eylemleri varken, senin çocuğunu, ülkeni bu adamlara emanet etmen örnek olarak kapitalizm gibi düşünülebilir. Anlam olarak tabii ki, senin elinde olan bir şeyi değer verdiğin bir şeyi tamamen kendi çıkarı için kullanabilir. Hepsi için geçerli değildir, Allah (c.c.)'in yolunu kendi başına tutabilirsin, ibadetini kendin yaşayabilirsin, tarikat şeyhinden islami bilgi alabilirsin fakat; öğrenme mevzusu sadece din ile kısıtlı kalmalıdır. Her konumun bir anlamı önemi vardır. islamı sana kur-an'ı kerim, şeyhler öğretir, kültürü öğretmen, asıl eğitimi ise aile.
güven ise sana kalmıştır.
güven ise sana kalmıştır.
Eski sincan belediyesi başkanı mustafa tuna biliyorsunuz ki i. melih gökçek'in istifasından sonra ankara büyükşehir belediyesi başkanı oldu.
Devam eden zeytin dalı harekatında abd'nin tavrına karşın olduğunu düşünerekten eski adıyla "nevzat tandoğan" olan caddenin adı "zeytin dalı" olarak değiştirilmesi için teklif hazırlandı ve belediye meclisi'nde başkanlık önergesinin sunulacağını duyurdu.
KAYNAK: ~ http://www.haberturk.com/...ak-degistirilecek-1834947 ~
Devam eden zeytin dalı harekatında abd'nin tavrına karşın olduğunu düşünerekten eski adıyla "nevzat tandoğan" olan caddenin adı "zeytin dalı" olarak değiştirilmesi için teklif hazırlandı ve belediye meclisi'nde başkanlık önergesinin sunulacağını duyurdu.
KAYNAK: ~ http://www.haberturk.com/...ak-degistirilecek-1834947 ~
Zorunlu matematiği kaldırmak ne demek?
Benim de sayısal hafızam yoktu. fakat türkiye'de anlatılan matematik kolay. azim edip çalışın her türlü geçebileceğinizi göreceksiniz.
Her şeyin kolayına kaçmaktan vazgeçin.
Benim de sayısal hafızam yoktu. fakat türkiye'de anlatılan matematik kolay. azim edip çalışın her türlü geçebileceğinizi göreceksiniz.
Her şeyin kolayına kaçmaktan vazgeçin.
Şehit evine haciz getirtebilen karaktersiz avukat, o takım elbisenin içinde durabilecekse cidden vatan millet sevdanızı tekrar test etmeye başlayın.
neden messenger ?
Kendini revizyonist ve gazeteci sanan bilgi fukarası "KADiR'dir deli kadir"
editine edit : yazdıklarımın arkasındayım. bilmediğime ne konuşur ne yazarım.
editine edit : yazdıklarımın arkasındayım. bilmediğime ne konuşur ne yazarım.
Osmanlılar ilim ve irfan Vakfının heyet başkanı olmasına rağmen kendinde ilim, irfan olmayan. NE dediği belirsiz, konuştuğu herşey, yazdığı her tez çürütülebilir bir insandır. Beynine kan gitmiyor sanırım, bunu da kafasına taktığı fesinden dolayı olduğunu düşünüyorum (Osmanlı karşıtı değilim, işin mizah tarafı).
(bkz: fesli ve öfkeli)
(bkz: fesli ve öfkeli)
kaptanaga'dır.
Bir s1ke beyni çalışmayan, anaokulu terk birisidir.
Bir s1ke beyni çalışmayan, anaokulu terk birisidir.