bugün

ankara

sıkıcı bir şehir.asosyal bir insansan ankarada rahat edebilirsin ama tam tersi bir durum varsa yozgatta yaşamaktan pek farkı yok.

edit: hatta bir yerde şöyle bir dörtlük görmüştüm:

yan ankara yan
küllerini göreyim
sana memleket diyenin

diye devam ediyordu.
© copyright 2005 - 2026