bugün

ankara

metin üstündağ'ın bir yazısında " uzaydaki en çirkin yer" diye tanımladığı şehir. geçen arabayla giderken dikkatle baktım. cidden güzelliğe dair tek bir şey yok. kendini tekrar eden ruhsuz, kimliksiz semtler, beton, gri...

çirkin.
© copyright 2005 - 2026