bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle19
- beyaz otomobil satın almak9
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği5
- sol tarafın inzal olması3
- park etmek sanatı4
- hoşgeldin pazartesi7
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- kulak arkasını keselemek3
- bugün de meme atan olmaması8
- babalar günü hediyesi2
- 2026 dünya kupası17
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- neredesin2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- yedi bela hüsnü deki cemal2
- paris te son tango4
- kız ismet2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- ayağında terlikle ülke yönetmek2
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- aylık 294 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- delilik ve daha delilik arasındaki ince çizgi2
- netflix yasaklanmalıdır4
- karaağaç ev fiyatları2
- pazar günü aktiviteleri3
- spor sonrası pazularını öpmek2
- az bilinen muhteşem şarkılar3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- cuckold erkek5
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- olduğundan genç göstermek9
- benim kemiklerim iri2
Halimi anlatacak sözler yazamam artık
Bu kavruk mektuba
Rüzgardan yan yatmış otlar koydum
Gerisini sen anla.
Ankara,
Kekliğinim, boynumda bir siyah halka.
-birhan keskin
Bu kavruk mektuba
Rüzgardan yan yatmış otlar koydum
Gerisini sen anla.
Ankara,
Kekliğinim, boynumda bir siyah halka.
-birhan keskin
herhangi bir şekilde sevmeseniz sevmemekte haklı olduğunuz bir şehir ve herhangi bir şekilde severseniz de sevmekte haklı olduğunuz bir şehir
ben 2 duyguyu da sık sık yaşıyorum....
ben 2 duyguyu da sık sık yaşıyorum....
1.5 yıl aradan sonra tekrar ziyaretine gideceğim, özlediğim şehir.
baba kuğulu park diye ben sus... karı baba nil bar. *
baba kuğulu park diye ben sus... karı baba nil bar. *
Farklı bir havası olan şehir. Soğuğu, sıcağı, gecesi, gündüzü ayrı bir güzel. Her şeyden farklı bir tadı var.
Soğuk, çok soğuk, daha da soğuk olacak.
üzerine şimşekler çakan şehir.
soğuk şehirdir. kimsesiz. yalnız hissettirir. sisli bir sonbahar sabahı kaldırımda yürürken titreme gelir ya aniden işte ankarada bunu hep yaşarsınız.
Babaannemin yagmuru ben yagdirdim dedigi sehir. Manyak midir nedir. Ruh hastasi kadin.
bugun kuzenimin sogugunu bile seviyorum dedigi sehir. nasil bir kafa anlamadim. lan bina , yol, agac iste bi insan dogal guzellikleri pek olmayan (en azindan ben bilmiyorum) bir sehri bu denli nasil sevebilir? hani ceken ne. tamam bi tik daha gelismis bina , yol falan da. tas lan sonucta.
An itibariyle üzerinde flaşlar patlayan şehir. Bu sene bi fazlalaştı yağmur, gök gürültüsü vs. Hayırlısı..
Moral bozucu bir hava var. Rüzgar, şimşek, yaklaşan soğuk hava, yalnız geceler.. Soğuk bedenler..
Ankara'da askerlik vazifemi yapıyorum, 24 saatlik santral nöbetinden selamlar
Yine başladık yolculuğa. 2 bucuk aylik antalyadan sonra, umuttan sonra, odamdaki bireyselligimden sonra cok zor gelecek. Bu sene her seyin guzel gitmesini istiyorum. Umarim oyle olur. Az gözyasi, hic sinir, bol kahkaha ve mutluluk. Baska bi beklentim yok. Zaten azla yetinen bi insanim. Hadi bakalim yeni egitim ogretim yılı herkese de guzel seyler getirir umarım.
canım şehrim!
Delirmişcesine yağmurun yağdığı şehir.
Her disari ciktigim da yagmur yagan sehir. Bir de sanirim bahceliye yakin bir yerlere yildirim dustu. Bomba diye millet yerinden firladi.
2 gün sonra büyüdüğüm alıştığım minnak şehrimden ayrılıp okumak üzere gideceğim ve önümdeki minimum 5 yılımı vereceğim şehir.
Bugüne kadar sadece 2 kez bulundum, şu anda da bilinmezliğin tedirginliği ve heyecanı iyiden iyiye sarmış durumda.
Umarım bana güzel şeyler katarsın, kattıkların alıp götürdüklerinden fazla olur sevgili başkent.
Bugüne kadar sadece 2 kez bulundum, şu anda da bilinmezliğin tedirginliği ve heyecanı iyiden iyiye sarmış durumda.
Umarım bana güzel şeyler katarsın, kattıkların alıp götürdüklerinden fazla olur sevgili başkent.
+40 Yaş ve Ankara ? Şu arkadaşa söyleyin ulus meydanından ayrılsın . Türkiye'nin en ilerici, en fırsatlı, her şeyinin elinin altında olduğu, ve çoğu ilde göremeyeceğin mekanların ve ortamların olduğu şehirdir Ankara..
Burada yaşayan çok kişi tanıyorum ama garip olan tarafı, hepsi ben başkentte yaşıyorum diyip diğer şehirleri beğenmezler.
gerçekçi olalım,
-.. ülkesinde kiraları geçiyorum ucuz olan ne var?
-ulaşımın en büyük sıkıntısı gece seferlerinin olmaması. özel halk otobüsüne de bi zahmet 2.5 tl yi ver, bir şey olmaz.
-ego kartınıza yükletecek cihazları gayet bulursunuz, imkansız görmemişsin amauyo.
-otobüslerde yerinize birinin kart basmasını isteyebilirsiniz. ben bugüne kadar mağdur olmuşunu görmedim.
-kuaför ile ilgilenmiyorum ama böylesine balon bir iftira görmedim.
-cadde ve sokaklarda gördükleriniz ilan değil. bitki örtüsü o. alışamadıysanız gtfo.
-semtine göre değişir insan yapısı ve bu her yer için aynıdır. sevgiliniz ile sincan'a gidecek haliniz yok diye düşünüyorum.
-mekanlar pahalı falan değil amk.
oğlum böyle çöp eleştiriler yapmayın. ankara'ya en çok sövenlerden biri benim.
-.. ülkesinde kiraları geçiyorum ucuz olan ne var?
-ulaşımın en büyük sıkıntısı gece seferlerinin olmaması. özel halk otobüsüne de bi zahmet 2.5 tl yi ver, bir şey olmaz.
-ego kartınıza yükletecek cihazları gayet bulursunuz, imkansız görmemişsin amauyo.
-otobüslerde yerinize birinin kart basmasını isteyebilirsiniz. ben bugüne kadar mağdur olmuşunu görmedim.
-kuaför ile ilgilenmiyorum ama böylesine balon bir iftira görmedim.
-cadde ve sokaklarda gördükleriniz ilan değil. bitki örtüsü o. alışamadıysanız gtfo.
-semtine göre değişir insan yapısı ve bu her yer için aynıdır. sevgiliniz ile sincan'a gidecek haliniz yok diye düşünüyorum.
-mekanlar pahalı falan değil amk.
oğlum böyle çöp eleştiriler yapmayın. ankara'ya en çok sövenlerden biri benim.
yarrak gibi şehir olup olmaması tartışılabilecek ama bazı yarrak dediğimiz insanların hiçbir zaman tartışılamayacak olduğunu göstermiş şehirdir.
sözlükte popüler şehir çok fazla entry giriliyor .
yarimi yollayacağım şehir, hüzünlüyüm...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar