bugün

ankara

2 gün sonra büyüdüğüm alıştığım minnak şehrimden ayrılıp okumak üzere gideceğim ve önümdeki minimum 5 yılımı vereceğim şehir.
Bugüne kadar sadece 2 kez bulundum, şu anda da bilinmezliğin tedirginliği ve heyecanı iyiden iyiye sarmış durumda.
Umarım bana güzel şeyler katarsın, kattıkların alıp götürdüklerinden fazla olur sevgili başkent.
© copyright 2005 - 2026