bugün

ankara

gerçekçi olalım,

-.. ülkesinde kiraları geçiyorum ucuz olan ne var?
-ulaşımın en büyük sıkıntısı gece seferlerinin olmaması. özel halk otobüsüne de bi zahmet 2.5 tl yi ver, bir şey olmaz.
-ego kartınıza yükletecek cihazları gayet bulursunuz, imkansız görmemişsin amauyo.
-otobüslerde yerinize birinin kart basmasını isteyebilirsiniz. ben bugüne kadar mağdur olmuşunu görmedim.
-kuaför ile ilgilenmiyorum ama böylesine balon bir iftira görmedim.
-cadde ve sokaklarda gördükleriniz ilan değil. bitki örtüsü o. alışamadıysanız gtfo.
-semtine göre değişir insan yapısı ve bu her yer için aynıdır. sevgiliniz ile sincan'a gidecek haliniz yok diye düşünüyorum.
-mekanlar pahalı falan değil amk.

oğlum böyle çöp eleştiriler yapmayın. ankara'ya en çok sövenlerden biri benim.
© copyright 2005 - 2026