bugün

ankara

Yine başladık yolculuğa. 2 bucuk aylik antalyadan sonra, umuttan sonra, odamdaki bireyselligimden sonra cok zor gelecek. Bu sene her seyin guzel gitmesini istiyorum. Umarim oyle olur. Az gözyasi, hic sinir, bol kahkaha ve mutluluk. Baska bi beklentim yok. Zaten azla yetinen bi insanim. Hadi bakalim yeni egitim ogretim yılı herkese de guzel seyler getirir umarım.
© copyright 2005 - 2026