bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet13
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- true'nun çaylak olması17
- kadir inanır17
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- evagreen2
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- ona bir şey söyle9
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- israil6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- salak erkek neden bu kadar çok8
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- seri gizli artı oy veren melek7
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- anın görüntüsü17
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- özlü sözler5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- 26 haziran 20266
- hızlı para kazanmanın yolları14
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
Haluk leventin ayni duruma isimli parçası.ankarada olsam en sevdigim parça olurdu herhalde.solosuda ayrı güzel.
Bensiz tadı tuzu olmayan şehir.
Tehlikeli şehirdir.
Yürüyordum
Yürüyordum ay ışığında
Adım seslerim
Boş sokaklarda
Yankılanırken gece ayazında
Sen yokken anlamsız
Gideceğim yer
Sadece gölgem
Beni takip eder
Ankara sokaklarında .
bulutsuzluk özlemi.
Yürüyordum ay ışığında
Adım seslerim
Boş sokaklarda
Yankılanırken gece ayazında
Sen yokken anlamsız
Gideceğim yer
Sadece gölgem
Beni takip eder
Ankara sokaklarında .
bulutsuzluk özlemi.
Yarın kısmetse gideceğim şehir. Hayatım yollarda geçiyor. Hoşçakal bursa.
akşamları pencere açık uyursanız, bu aralar hasta edecek olan şehir. soğuk bildiğin...
Her gün başka bir yerde canlı bomba olduğunu istihbarat aldığımız, sevimsiz şehir.
6 senemi çalan bir şehir insanı gibi adıda soğuk bir yer.
türkiye'nin en güzel şehirlerinden biridir.
Bahcelievler de telefonun cekmedigi sehir. Bole bir yer iste.
Nam-ı diğer Gökçekgrad.
Kendisi bir karadeliktir. içine düştüğünüz vakit, önce bir tedirginlik hatta belki bir ölüm hissine kapılırsınız. Bu böyle gider. Daha sonra biraz çevre yapıp, biraz da şehri çözmeye başladıktan sonra bu his yerini daha güzel düşüncelere bırakmaz. Evet bırakmaz. Bir defa düştük eline, ya seve seve ya da diğer ss diyerek yasamaya alışırsınız. Bu da biraz böyle gider. Biraz daha Zaman geçtikten sonra ise şehir daha samimi gelmeye baslar. Her şeyine küfür edersiniz fakat buna rağmen yaşam daha eğlenceli hale gelir. Birden Ankara'yı sahiplenmeye başlarsınız. Gider seğmenlerde iki bira içersiniz, Cinnah'da arabaya söversiniz.
Bir bakmışsınız ki sadece o şehirde Mutlu olmaya başlamışsınız.
Kısaca;
(bkz: Stockholm sendromu)
Kendisi bir karadeliktir. içine düştüğünüz vakit, önce bir tedirginlik hatta belki bir ölüm hissine kapılırsınız. Bu böyle gider. Daha sonra biraz çevre yapıp, biraz da şehri çözmeye başladıktan sonra bu his yerini daha güzel düşüncelere bırakmaz. Evet bırakmaz. Bir defa düştük eline, ya seve seve ya da diğer ss diyerek yasamaya alışırsınız. Bu da biraz böyle gider. Biraz daha Zaman geçtikten sonra ise şehir daha samimi gelmeye baslar. Her şeyine küfür edersiniz fakat buna rağmen yaşam daha eğlenceli hale gelir. Birden Ankara'yı sahiplenmeye başlarsınız. Gider seğmenlerde iki bira içersiniz, Cinnah'da arabaya söversiniz.
Bir bakmışsınız ki sadece o şehirde Mutlu olmaya başlamışsınız.
Kısaca;
(bkz: Stockholm sendromu)
Hiçbir özelliği olmayan bildiğin çirkin bir şehir. fakat doğup büyüdüğüm yer olduğundan olsa gerek 1 haftalığına bile ayrılsam hemen özlüyorum. Ankara il sınırı tabelasını görünce içimi tuhaf bir sevinç kaplıyor. ayrıca,
(bkz: odtü)
(bkz: odtü)
şu an herkesin yağmur kokusunu aldığı şehir, zeus gelmese bari.
Temmuzun ortasında bile hala serin olan, özellikle geceleri toto donduran şehirdir.
bu aralar bomboş olan şehir.herkes mi güneye beach partylere gitti arkadaş.
Ne bu şehirden ne de bu şehrin içindekilerden daha fazla kimseyi sevebileceğimi sanmıyorum.
Çok alan, çok yoran, çok kaybettiren ama soluduğun her nefesin hakkını veren şehir..
Çok alan, çok yoran, çok kaybettiren ama soluduğun her nefesin hakkını veren şehir..
.................................................. behzat ç.
bugün ankara'daydım. sıcak görmeyenlerin sıcak bildiği şehirdir.
bazen o kadar çok nefret ediyorum ki bu şehirden defolup gidesim geliyor.
bugün 40 dereceyi bulan sıcaklıkla, yaz mevsiminde yaşanılmaması gereken şehir ama güzel şehir. Kışın ayrı bir güzel.
gri şehir. Belki defalarca yazmışımdır. Ben sevemedim bu şehri. iZmirden geldiğimden midir havasından mıdır bilmiyorum. ısınamadım. 2 sene olucak nerdeyse. yok gram sevemedim. Tabii sevenlerine saygım sonsuz o ayrı konu. belki burda doğsaydım ne bileyim okusaydım falan ben de severdim. bilmiyorum.
şu dakikalar 'ah be neden istediğim bölüm ankara'da yok' şeklinde sızlanışlarıma ortak olun.. ah be ankara.. ah be gastronomi..
nefret edilen şehir ,en azından kuğulu parka yakınım yoksa katlanılmaz.
Sivas, çorum, yozgat gibi klasik anadolu şehirleriyle aynı vasatlıkta olan şehirdir.
bu kadar mal bir şehir azdır . 4 sene kaldım . adım atasım yok. insanıda kendiside mal.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar