bugün

ankara

Nam-ı diğer Gökçekgrad.

Kendisi bir karadeliktir. içine düştüğünüz vakit, önce bir tedirginlik hatta belki bir ölüm hissine kapılırsınız. Bu böyle gider. Daha sonra biraz çevre yapıp, biraz da şehri çözmeye başladıktan sonra bu his yerini daha güzel düşüncelere bırakmaz. Evet bırakmaz. Bir defa düştük eline, ya seve seve ya da diğer ss diyerek yasamaya alışırsınız. Bu da biraz böyle gider. Biraz daha Zaman geçtikten sonra ise şehir daha samimi gelmeye baslar. Her şeyine küfür edersiniz fakat buna rağmen yaşam daha eğlenceli hale gelir. Birden Ankara'yı sahiplenmeye başlarsınız. Gider seğmenlerde iki bira içersiniz, Cinnah'da arabaya söversiniz.
Bir bakmışsınız ki sadece o şehirde Mutlu olmaya başlamışsınız.
Kısaca;
(bkz: Stockholm sendromu)
© copyright 2005 - 2026