bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- ankara4
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- küfreden kız iticiliği6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- lise defteri7
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- wine me dine me2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- bugün de meme atan olmaması13
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- türkiye6
- ilgi3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- makarna süzmek5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- anın görüntüsü15
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- rabbin para vermesi4
- chp'deki değişimciler3
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
içindeki bir kişinin özlemle beklenildiği şehir.
Bugün saat 7 gibi emek taraflarindaydim hah işte orada doğal yollarla kendi kendine oluşmuş bi kardan adam gördüyseniz o bendim. Kısaca göt donduran şehir.
Nüfusu geçen yıla göre 120.503 kişilik artışla 5.270.575 kişi olmuş olan il. (Kaynak: Tüik) Sonuç olarak nüfusu gayet iyi artmaktadır.
gecesi ayrı gündüzü ayrı, insanın canını gün be gün yiyen şehirdir kendisi. Pek bi yorar insanı.
(resim:#1)
Ulasimina zam gelmis olan sehir.
Zaten otobuse verecegim tum parayi toplasam araba alirim. Uzak mesafe 2.90 nedir.
Ulasimina zam gelmis olan sehir.
Zaten otobuse verecegim tum parayi toplasam araba alirim. Uzak mesafe 2.90 nedir.
Yaşadığım şehir.
Ulaşım pahalı.
Havası kotu.
Karanlık.
Bogucu.
Deniz yok.
insani kaba.
Ama tek anitkabiri yeter be.
Havası kotu.
Karanlık.
Bogucu.
Deniz yok.
insani kaba.
Ama tek anitkabiri yeter be.
çok hojdur ama benenah.
Ankara demek benim için; Umutlar, hayaller, idealler, çalışma,azim. Sonunda hayal kırıklığı, sinir bozukluğu. Sevmedim sevemedim ve de sevmeyeceğim bu şehri. Her geldiğimde ayrı bi yumruk atmak zorunda mısın be şehir...
Ankara mı? Özlemek mi? Ankarayı özlemek hemde. Hmm. Çaylak ol ins.
askerliğimde acemi birliği şehrimdi ağustosun sabahında soğuktan uzun kollu gömleklerle Çıktığımızı biliriz bu ne soğuk memlekettir.
bir iş adamının evinin önünde öldürüldüğü başkent. bakın güneydoğu filan değil türkiyenin başkentinde oluyor bu olay.
http://www.dha.com.tr/ank...html#.VrTZhA5Fwps.twitter
http://www.dha.com.tr/ank...html#.VrTZhA5Fwps.twitter
Melih Gökçek'le imtihan olunan bir kent. Diğerleri de var tabii.
kara şehir.
pazar akşam kavuşulacak olan. sadece 1.5 gün..
pazar akşam kavuşulacak olan. sadece 1.5 gün..
Yalnızlığıma değiştiğim şehir. An itibariyle pişmanım. Bu rüzgarda neyin nesi.
şuan çok fena kar yağan şehir.
Şuanki manzarası görülmeye değerdir.
karla karışık yağmurun baş gösterdiği şehir.
kamu spotu: içlik giymemek pişmanlıktır.
kamu spotu: içlik giymemek pişmanlıktır.
3 mevsimdir kar küreme araçlarıyla dolup taşan, kış mevsiminde köşelere bakan gözlerimiz ve olmayan kar küreme araçları. ankara böyle işte kaybeder her şeyi bir anda göz önünden. değişik.
Tek kullanımlık kart 4 lira olmuş amk, dolandırıcılar sizi.
kar yağışı uzun süre devam eder umarim. o pis griligi biraz aydınlansın.
Hayatımda gördüğüm en uyduruk şehir. Başkent olması dışında bir haltı yok. Başkentte olamasaydı ne halta yarardı bişmiyorum. Ne denizi var ne ormanı ne yeşili ne de insanı. Ha unutmadan birde Allah ın belasını vermediği bir başkanı var.
Hic ozlemedim tatil bitmez insallah amin.
2 yıldır Ankaradayım okul nedeniyle. iyi şehir mi kötü şehir mi bir fikrim yok ? Ulan soğuktan dışarı çıkamıyoruz ki gezelim.
hayatımın şehri. millet istanbula aş8k olur ven ankara ya.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar