bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- tarot falına inanan salak8
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı9
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sedat pekmez17
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- kadınlar neden aldatır16
- diamond bosphoruss denen yazar8
- devşirmelik makamı13
- erkekler neden aldatır2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba8
- aldım kabul ettim2
- lionel messi11
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- türk telekom port zammı4
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cayenne4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- helal olsun be2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- ithal et2
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- askerlik9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- 0 0 73
- kadında güzellik aramayan erkek6
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sürekli esnemek6
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- kıskançlık5
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- ismail kartal büyüktür okan buruk2
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kimyon4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- köyde yaşama isteği2
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
entry'ler (670)
görsel
Sorulması bile ayıp.
Sorulması bile ayıp.
Sarışına bakılır esmere tapılır denilmis o kadar.
Bu seneki yaptigim netleri gecen sene yapsaydim daha iyi bi yere girebiliyormusum bunu farkettim.bi yandan da okulumdan memnun oldugum icin lan iyi ki bi daha hazirlanmamisim diyebiliyorum.oylesine girilen bi sinavda nasil bi cikmaz bu(!)
Kader biraz da bu gencler
97 neslinin hakkini yedin ösym.devlet okullari tek basina ise yariyor dedin guya..
Kader biraz da bu gencler
97 neslinin hakkini yedin ösym.devlet okullari tek basina ise yariyor dedin guya..
Kahkül kıl yapar bi de öyle dusunmek lazım tabi.
Anne asittir,baba bazdır.
Biri döver kızartir biri dover morartir.
Biri döver kızartir biri dover morartir.
Kim söverse onlara kafa atarım.net.
Ben ki selanik göcmenine!ki burda hafif ataturke gonderme sezdim sen hayirdir derler adama!?
sen kim oluyorsun ya ne sanıyorsun kendini?
Ben ki selanik göcmenine!ki burda hafif ataturke gonderme sezdim sen hayirdir derler adama!?
sen kim oluyorsun ya ne sanıyorsun kendini?
(bkz: umut)
bardağın dolu tarafından bakmak lazım ki her gun yasam icin huzurlu olalım.amaçsız kalmayalım.
bardağın dolu tarafından bakmak lazım ki her gun yasam icin huzurlu olalım.amaçsız kalmayalım.
(bkz: abaza)
Gece gece amma işsizsin.
Gece gece amma işsizsin.
Neden yaşadıklarımızdan ötürü baska insanlara şans veremiyoruz,üstelik onların hiçbir suçu yokken.
Evet sözlük tam anlamiyla bu cıkmazin ortasindayim.herhangi bir ortamda olsun ya da bi toplulukta olsun.ne cok yakin arkadas olabiliyorum ne de hayatima yeni bi insan alabiliyorum.yasadigim tek bir sey bendeki guven mekanizmasini cokertti sanki.
Evet sözlük tam anlamiyla bu cıkmazin ortasindayim.herhangi bir ortamda olsun ya da bi toplulukta olsun.ne cok yakin arkadas olabiliyorum ne de hayatima yeni bi insan alabiliyorum.yasadigim tek bir sey bendeki guven mekanizmasini cokertti sanki.
Bazı şeyleri beyin süzgecinden geçirmek lazım tabi.
Hayallerim.
Yapacaklarim.
Yaptıklarım.
Hayallerim.
Yapacaklarim.
Yaptıklarım.
Kuru buzu ben çaldım evet.
Minnak gitar bilen bilir.
(bkz: ukulele)
(bkz: ukulele)
Her iyi şey,sabırdan sonra gelir.
görsel
Keşke atatürk gelebilseydi.
Keşke atatürk gelebilseydi.
Mağarada ayı gibi saklanan kesim mi söylüyor bunu?
Bunu diyen belli kesim "ne mutlu türküm diyene!"diyemediği için bugun bu durumdayız.
türkiye hepimizin dogrudur.
O zaman her seyden once benimseyeceksin bu toprakları.yok özerklismis yok bilmem neymis diyip ayağa kaldirmicaksin ortaligi.
amac ic islerde ozgur dis islerde turkiyeye bagli olmaksa bunu becerebilceginizi mi saniyorsunuz?siz ki elektrigi bile kacak kullanan belli kesim!
kürt veya türk olmak degil asil mesele.
asil mesela bu topraklarda yasiyorsan "ne mutlu türkum diyene!"diyebilmek.
türkiye hepimizin dogrudur.
O zaman her seyden once benimseyeceksin bu toprakları.yok özerklismis yok bilmem neymis diyip ayağa kaldirmicaksin ortaligi.
amac ic islerde ozgur dis islerde turkiyeye bagli olmaksa bunu becerebilceginizi mi saniyorsunuz?siz ki elektrigi bile kacak kullanan belli kesim!
kürt veya türk olmak degil asil mesele.
asil mesela bu topraklarda yasiyorsan "ne mutlu türkum diyene!"diyebilmek.
Karaktersizin tekisin.
insanlarin sana igrenerek bakisini goruyorsun ve hala devam ediyorsun.cevrende kimse kalmadi.yardim eli uzatacak bi dostun bile yok.yaptigin hatanin bal gibi ne oldugunu biliyosun.anca kendini kandirirsin.züppe.
insanlarin sana igrenerek bakisini goruyorsun ve hala devam ediyorsun.cevrende kimse kalmadi.yardim eli uzatacak bi dostun bile yok.yaptigin hatanin bal gibi ne oldugunu biliyosun.anca kendini kandirirsin.züppe.