bugün

ankara

Hayatımda gördüğüm en uyduruk şehir. Başkent olması dışında bir haltı yok. Başkentte olamasaydı ne halta yarardı bişmiyorum. Ne denizi var ne ormanı ne yeşili ne de insanı. Ha unutmadan birde Allah ın belasını vermediği bir başkanı var.
© copyright 2005 - 2026