bugün
- futbol32
- velvet43
- 2026 dünya kupası39
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz4
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- herkesle iyi anlaşan insan18
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması3
- yugoslavya kızları4
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- aselsan2
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- mor semsiyeli yabanci5
- hayatını kaybetmek3
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- iş hayatı3
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız13
- deniz baykal7
- angie abdalla2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- tamar tanrıyar5
- dişarıya şortla çıkmak2
- durduk yere ağlamak3
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- makarnaya sarımsak girer mi3
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- göte giren şemsiye4
- 19 yaşında kızla yatmak14
- günün şiiri8
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
- uludağ sözlük kadın yazarlar tanışma şeysi2
- hangi bölümde okuyorsun denince alınan tepkiler2
- instagramda takip isteğini kabul etmeyen kız2
- kadir inanır'ın vefatı7
- arkadaşlar beni sevin2
- ciguli kral7
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- saraca finch house7
- frt2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- kitap alıntıları2
Kendisine bekle beni bebeğim demek istediğim şehir. Soğuna kurban.
sigarayı buzdolabı poşetinde veriyorlarmış güzel uygulama.
belediye başkanına selamlarımı! yolladığım şehir.
belediye başkanı aslen urfalıdır, ankaralı değil.
yerlisini görmediğim şehir.
herhangi bir yerinde (çankaya hariç) yol sorduğumda henüz bilene rastlamadım, kime sorsam "ben yabancısıyım".
ama hakikaten öyle. şehir resmen yozgat-çorum-çankırı göçmenlerinden oluşuyor.
herhangi bir yerinde (çankaya hariç) yol sorduğumda henüz bilene rastlamadım, kime sorsam "ben yabancısıyım".
ama hakikaten öyle. şehir resmen yozgat-çorum-çankırı göçmenlerinden oluşuyor.
türkiye'nin en iyi müzik grupları bu şehirden çıkar(dı). şimdi müzik piyasası iyice yarra tuttuğu için pek yeni bir şey çıkmıyor.
ilçeleri kazan ayaş sincan mamak kızılcıhamam pursaklar.
az çok bir metal camiası olan şehir. kendi çapında gidiyolar, festivaller falan oluyor albümler çıkıyor. genelde extreme türler revaçta ama o eski günleri yok tabi. oturucak kafka hariç düzgün mekan da yok bence. tipler falanda bildiğin leş zaten etrafta. cahil cühela takımı her yerde. yiyişenler falan tam bir görgüsüzlük, bir zengin piçliği ve/veya mal mal ergenler. 90ların ankarası iyiydi ya.
türkiye' nin başkenti olmakla beraber, doğudan batıya, güneyden kuzeye tüm şehirlere ortalama olarak en yakın şehrimizdir. karasal iklimi sebebiyle kışın yaşanılası bir yer olmasa da, yazın en azından akşamları insan gibi bir hava soluyabileceğiniz, karadeniz den sonraki tek ilimiz olsa gerek.
"içlik giymeden dışarı çıktığınız hergün bana küfredeceksiniz."(ankara)
hiç soğuk değildir.
götüm hiç donmadı benim.
götüm hiç donmadı benim.
garip bir şehirdir.
iliklerime kadar sevmem.
ya beni/bizi buraya getiren sebeplerden ya da tüm keşkelerimi yüklemem yüzünden midir bilinmez anakara bana, ben ankara'ya eğreti dururuz.
ben ilk bu şehirde aşık oldum, ilk hayal kırıklığımı bu şehirde yaşadım. burda okudum, aile kurdum...
ama diyin ki bu cadde, şu sokak hiçbirinin önemi yok mu? vereceğim cevap hayır olur. güzel hatırladığım anlar lisede ki kuğulu kaçışlarımız, etlik-incirli arası eve yürümelerimize ait.
içinde barındırdığı dostlarım, mecburiyetlerim olmasa beş dakika durmam bu her semti birbirine benzeyen kimliksiz şehirde.
benim ankara'm böyle. kötü, karanlık, yalnızlık büyüten...
ya beni/bizi buraya getiren sebeplerden ya da tüm keşkelerimi yüklemem yüzünden midir bilinmez anakara bana, ben ankara'ya eğreti dururuz.
ben ilk bu şehirde aşık oldum, ilk hayal kırıklığımı bu şehirde yaşadım. burda okudum, aile kurdum...
ama diyin ki bu cadde, şu sokak hiçbirinin önemi yok mu? vereceğim cevap hayır olur. güzel hatırladığım anlar lisede ki kuğulu kaçışlarımız, etlik-incirli arası eve yürümelerimize ait.
içinde barındırdığı dostlarım, mecburiyetlerim olmasa beş dakika durmam bu her semti birbirine benzeyen kimliksiz şehirde.
benim ankara'm böyle. kötü, karanlık, yalnızlık büyüten...
Denizi olmayan soğuk cansız tatsız memleket.
Basit, gri, sıradan ve ayazıyla hasta eden şehir.
Hakkında birçok tanım yapılan şehirdir. Olumsuzlukları aksine çok da güzellik barındırır içinde. Sevilesi bir yerdir Anıtkabiri ile, Kızılayi ile...
çok merak ettiğim şehir, gitmeyi çok istemişimdir, ankara hukukta okumayı çok istemişimdir, ankara da yalnız yaşamayı istemişimdir.
ama olmadı, tamam subjektif, tamam sadece yazarı ilgilendiriyor ama içinde deniz olmayıp bu kadar çeker mi bir şehir?
ama olmadı, tamam subjektif, tamam sadece yazarı ilgilendiriyor ama içinde deniz olmayıp bu kadar çeker mi bir şehir?
Basit olmayan, rengini hayata gri bakmayanların görebildiği sıkı giyinince hasta etmeyen ve g konusunda hassas şehir.
Nasıl özledimmmm.
Nasıl özledimmmm.
ilginç bir şekilde hakkında ekşi sözlük'te de uludağ sözlük'te de itü sözlük'te de istanbul'dan çok daha fazla entry girilmiş canım memleketim, güzel ve yalnız şehrim. ülke de sonbaharın yaşanacağı en şairane en masalsı yer.
şehrim, güzel şehrim.
griliğine rağmen içindekilerle güzel olan şehrim.
griliğine rağmen içindekilerle güzel olan şehrim.
seni görmek ister her bahtı kara..
nedenini anlayamadigim bir seyden dolayi sevdigim sehir.
Ankara basitçe bürokrasi piçi bir şehir. Fakat Köylü yanım saygı duyuyor.
kendisi suni bir metropoldür. hakkında sözlüklerde istanbul'dan daha fazla entry girilmiş olması iyi bir şey olduğu anlamına gelmez. ben de ankara hakkında uludağ sözlük'te kaç tane entry girdiğimi hatırlamıyorum. girdiğim entrylere bakın ve olumlu bir şey bulmaya çalışın.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar