bugün

/400
kimsenin sevmediği hatta çoğu insanın nefret ettiği şehir fakat benim için dünyanın en güzel şehri ne viyana ne amsterdam hiçbirini bu kadar sevemem ve yine hiçbir yerde yaşamak beni bu kadar mutlu etmez belki alışkanlıkların getirdiği bir sevgidir ya da anıların ama bambaşkadır ankara en azından benim için.
Padişahı melih gökçek olan kutsal şehir.
eski sevgilimi aklıma getirdiği için sevemiyorum bir türlü. bir insan bütün şehre bedel olur mu be arkadaş..
Her yerde escort afişinin olduğu şehirdir.
göz gözü görmeyecek derecede sis varken en güzel haline bürünen skimsonik şehir. sis basıp da hiç bişi görmedim mi çok seviyorum ulan bu şehri. karda başka güzelmiş... kar yağınca güzel olmayan yer mi var *? nasıl bir zevkiniz var anlamadım ki...
Kar yağdığında kaz boku kokan kara bile güzel oluyor amk ama benim hep hoşuma giden yerdir orası, bekle ankara son 105 kaldı...
burada bulunduğum son sene olmasını dilediğim şehir. 24 saat ulaşımı olmayan başkent'î siksinler.
Şu An yağmurlu olan şehir.
Dün 3 haftalığına döndüğüm şehir, özletti kendini kerata.
özlediğim şehir. kısa zaman içerisinde ivedi bir şekilde yollarına düşeceğim şehir. biliyorum, kısa zaman içerisinde sıkılacağım şehir. ama olsun önce bi özlemim gitsin sonra yine vedalaşırız dediğim, özlediğim şehir.
Çevresindeki nerdeyse tüm şehirlere kar yağdığı halde inatla hala karlı görünmek istemeyen şehir.
Çok gri, çok kapalı..
Yağdır mevlam kar!!
ayazı ile meşhur illerimizden birisidir.
hava durumuna göre sıcaklık 8 ocak 2015 perşembe günü gündüz -9, gece -16 olacak şehir. yuh! buz tutacaz.
Ama artık kar yağsın dediğim canım memleket bu aralar yaşamıyormuşum gibi hissediyorum sayesinde çok soğuk ve çok yağmurlu be.
kar duasına çıkacağımız şehir.
bu terste bir işlik olan şehir. kar yağışını pencereden değil televizyondan izliyoruz bu sene. yazın boku yedik gardaaaaş.
türkiye'nin idari merkezi. türkiye'nin başkenti istanbul'dan sonra ikinci büyük şehirdir.
bu koca şehirde yalnızım.ama az kaldı haziranda gideceğim buradan.
Kar kıtlığı çektiren şehir. Türkiyenin hemen her kesimine kar yağmasına rağmen bizde tık yok.
Ayaz konusunda 1 ise ilk sırada gelir.
kar görmek isteyenler çamlıdere tarafına gitsin, kar özlemlerini gidersin gelsin dediğim şehir.

(bkz: çamkoru)

ekleme: ta çamlıdere dediğiniz yer bir saat la. yani illa kar göreceğim dayanamıyorum diyorsanız gidin dedim.
ruh halim.

dıştan soğuk, içten sıcak.
Güzel anılarımın geçtiği şehir.
Üniversiteleri nasıldır giden yazarlar varsa bilgi almak istediğim şehir.
şuan kar yağıyo canını yediğimin gri şehrine.
Hani nerde kar yağıyo şehri.

Bu tarafa da yollayın lan biraz!

Edip: yağmış buraya da lâkin gece görememişim. He he.
© copyright 2005 - 2026