bugün

/400
Haftalar belki aylar sonra açık semasıyla bize büyük ayıyı izleme fırsatını sunmuş bugün çok güzel gecesi olan şehir.
tek gönül bağımın gençlerbirliği olduğu şehir. ha bir de behzat ç var. *

https://www.youtube.com/watch?v=L_sUIhxr8N8
Siz de benim gibi,
Günleri
Sevgiyle isteyerek
Değil de, takvimden yaprak koparır gibi gerçek
Bir sıkıntı ve nefretle yaşadınızsa, Ankara güneşi sizin de
Uyuşturmuşsa beyninizi, Ata’nın izinde
Gitmekten başka bir kavramı olmayan
Cumhuriyet çocuğu olarak yayan,
Pis pis gezdinizse (o sıralarda adı Opera Meydanı olan)
Hergele Meydanı’nda, bu sarı ve tozlu alan
iğrendirmediyse sizi,
Bir taşra çocuğu sıfatıyla özlemeyi bilmiyorsanız denizi,
Kaybettiniz (benim gibi).
oğuz atay
Babamın isteği üzerine geldiğim ve hala alışamadığım şehirdir. Bu şehri sevmek için sebep yoktur.
her bahtı karanın görmek istediği şehirdir.
13.06.2014 tarihinde çok sıcak olan başkent.
ankarayı herkes sevemez, böyle bir şehri sevmek için ekstra özellikler gerek. denizi olan şehri herkes sever öyle değil mi fok balığı?
Yine yağmur yağan şehir.
Yeniden yagmura tutulan sehir. Deli gök gürüldüyo, kızlar korkmayin ben burdayım.
gök gürültüsü ve şimşeklerle bu akşam korkunçlu şehir.
kendimi kaybettiğim sonra kendim i yine sokaklarında bulduğum şehir..
tek özelliği başkentliği olan, yok şehri. cidden gerek yok.
Türkiyenin başkenti ve yaşadığım şehirdir.
havası yine gümbür gümbürdür. açtım max payne soundtrack i dinliyorum, dışarıda yağmur ve gök gürültüsü tam uyumlu oluyor yani.
Gök gürültüsü ve yıldırımların geceyi şenlendirdiği şehir... Yaz gelmeyecek gibi...
yağmur mu daha çok yakışıyor yoksa kar mı çözemediğim şehir. Güneş pek yakışmıyor orası net.
gençlerbirliğidir.
EL'AN ASUMANINDA LACIVERTIN TONLARININ DEHSET SACTIGI SEHIRDIR ..
gel bu güzel gri şehri sevgimizin renklerine, sevdiğimiz renklere boyayalım. ver elini, tut sen de bi ucundan , boyayalım işte. gönlümüzce, dilediğimizce, özgürce.
Bugun havasi cok siddetli gecti. Simsekler durmadi, yagmur sesleri susmadi.
bütün ankara bu aylarda mis gibi iğde çiçeği kokmakta...
Aşti'sinde kaç defa rezil olduğumu hatırlamadığım başkent. Ulan o katlardan valiz indirip çıkartmak yok mu işkence resmen!... Hayır o değil güzel kızlara rezil oluyoruz!...
zeus'un fethettiği şehir. sabahtan beri yıldırım, şimşek.
Şimşekler yalnız beni çok korkutmaktadır şu an yağmur güzel ama... evet çok korkarım ben gitti uyku muyku da zaten.
Simseklerin korkuttugu kizlarin bana siginabilecegi sehirdir. Korkmayin kizlar ben varim burada. Evim Kizilay'da hemencecik gelirsiniz tek vesaitte.
© copyright 2005 - 2026