bugün
- bugün de meme atan olmaması12
- ideal sevgilinin en önemli özelliği10
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle21
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- anın görüntüsü15
- beyaz otomobil satın almak10
- clydeless bonnie3
- gocu bey meh meh bey birader4
- meloş nerede sorunsalı5
- iş kadını yazarlar6
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj8
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- ege waw3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- bay melahel d erectotales2
- hoşgeldin pazartesi7
- bully2
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- krista allen2
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- yaşlılığınız için insan biriktirin10
- 2026 dünya kupası17
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- ikinci el elbise giymek2
- kemal kılıçdaroğlu9
- park etmek sanatı4
- paris te son tango5
- pazar günü aktiviteleri4
- nervio'nun memleketi3
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- düşün ki o bunu okuyor4
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- sol tarafın inzal olması3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- amy adams2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- haksızsam haksızsın deyin2
100 senelik tarihi ile istanbul ile maalesef bas edemeyecek sehirdir. Aynisi tabii ki lzmir icin de gecerlidir. Ha tabii ki ucuz olmasi,duzenli olmasi,ulasimin kolay olmasi ile istanbul ve de diger buyuk sehirleri havada karada hoplatir. Ancak tarihi doku bakimindan kesinlikle istanbul ile bas edemez. Anitkabir,Yapay parklar ve iki uc avm disinda gezilecek gorulecek bir yeri yoktur.
yavaştan sevmeye başladığım şehir ya.
şu sıralarda felaket bir trafiği olan şehir.
gençlerbirliği dir.
Kim ne derse desin deniz hariç bir şehrin sahip olabileceği her şeye sahip olan kenttir.
Gavur çamı gibi yanan şehir. Ulan bu deyimi bulan adamın da... Nasıl bi kafa yaşıyosa arkadaş...
bu günlerde hiç çekilmiyor, ağzımda zaten bir avuç kum yemiş gibi bir tat (susuzluktan) üstüne bir de bu sıcaklar yeter ulan i.m.g. klima taktır şu şehre.
Yanıyoruz ölüyoruz diyenleri anlamadığım şehir. 22 yaz mersin'de 2 yaz izmir'de geçen yazı da antalya'da geçirdim bu kadar soğuk biyer görmedim zaten haziran sonuna kadar devam etti kış, muhtemelen 2 aya kalmadan da geri gelir.
Havası burun kuruluğu o da burun kanaması yapan dandik şehir.
"tunalı'da gezinirken
bizde bir kahvaltının tutkusu"
bizde bir kahvaltının tutkusu"
türkiyenin en büyük köyüdür.
Yazın akşamları serin şehir. Züğürt tesellisi naparsın.
kışı sert yazı sıcak baharı güzel iç anadolu şehridir.iç anadolu şehri olmasından pek bir büyükşehir havası yoktur.ne kadar da nüfusu milyonları bulsa da hala ufak bir anadolu kentidir.
istanbulun yanında her zaman ezilmiş ama bir gün bile bundan gocunmamıştır.zaten ankarayı ankara yapan da budur.o ankaralı ne yapsın ne olduğu belirsiz istanbul semtlerinde yaşar gider ankaranın mahallelerinde.
Son olarak
Sokakların denize çıkmasa da seni seviyoruz ankara!
istanbulun yanında her zaman ezilmiş ama bir gün bile bundan gocunmamıştır.zaten ankarayı ankara yapan da budur.o ankaralı ne yapsın ne olduğu belirsiz istanbul semtlerinde yaşar gider ankaranın mahallelerinde.
Son olarak
Sokakların denize çıkmasa da seni seviyoruz ankara!
radyo seymen demektir. düşün ülkenin başkentindeki seviyeyi artık.
2 ay sonra döneceğimi düşündükçe afakanlar basan lanet şehir.
Sikikşehir. Hiç özlememişim amk şehrini buradan gittiğime çok mutluyum kısa süreli bir ziyarette bile katlanması çok zor oluyor kekolarına, kezbanlarına, sikik gri kaldırım taşlarına, pis sokaklarına.
denizi olmayan, insanı sevimsiz banal şehir.
Aşırı pis bir şehir. Bir ankaralı olarak bunu söylemeliyim. Eğer ( emek, bahçeli, oran) gibi elit kesimlerde yaşamıyorsanız yaşadığınız yer neresi olursa olsun saygısız iç anadolu insanlarıyla karşı karşıya kalırsınız. Çok cahil insan olucak çevrenizde. Her türlü serseri pis bebede sokaklarda olucaktır ayrıca. Yani özetle öyle behzat ç filminde sevimlileştirip özenildiği gibi değil. Veya yolunda aş filmide ki gibi değil.
Adana kadar pis olmayan şehirdir. Adanadan tek eksiği yeşilliğinin olmaması.
türkiye'nin beyni, güzel bir şehirdir ancak asla istanbul kadar güzel olamayacaktır.
hatta yahya kemal beyatlı ne demiştir bu konuda, hepimiz biliyoruz:
"ankara'nın en güzel yanı istanbul'a dönüşüdür."
hatta yahya kemal beyatlı ne demiştir bu konuda, hepimiz biliyoruz:
"ankara'nın en güzel yanı istanbul'a dönüşüdür."
bu Ankara ancak; dışarıda yağmuru,bi kadeh şarabı,fonda hafif müziği,sayısız sigarası ve ruhunu okşayan bi adamla çekilir.
ankarada gemi batmış 3 ölü var diye iğrenç espirilerle hergün duyduğum şehir.Birde dalgınlıkla hadi ya diye cevap verilebiliyor.
bir yılmaz erdoğan şiiri. Kendi sesinden dinlenmelidir. Fon müziği çok etkileyici.
izmir ve son aylarda istanbul dışında bir yerde yaşamamış biri olarak, mesafeli soğuk ve bürokrasi koktuğu düşünülen şehir.
Sevdiğim doyamadığım kucağında can vereceğim gri şehrim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar