bugün

ankara

Aşti'sinde kaç defa rezil olduğumu hatırlamadığım başkent. Ulan o katlardan valiz indirip çıkartmak yok mu işkence resmen!... Hayır o değil güzel kızlara rezil oluyoruz!...
© copyright 2005 - 2026