bugün
- herkesle iyi anlaşan insan13
- kadir inanır'ın vefatı7
- saraca finch house7
- tüm çıplaklığımla burdayım6
- 19 yaşında kızla yatmak14
- cüneyt arkın3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- bili bili yumurta3
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi8
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- istanbul6
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli3
- ankara nın en güzel yanı7
- ekşi ekşi kokan kezo2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- anın görüntüsü24
- gönül adamı2
- 28 haziran 20263
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- thereads2
- kemalist dünya26
- 1 temmuz kabotaj bayramı6
- elon musk3
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- kucaklaşma günü3
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak2
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- tamar tanrıyar4
- mola4
- su içmek2
- kemal kılıçdaroğlu15
- ilkin aydın2
- üniversitelerin gereksiz olması17
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- genç olmanın en güzel yanı6
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- içtim şarabı13
- eski eşle tekrar evlenmek5
- ona bir şey söyle11
bir makarna markası.
sıcak bir şehirden geldiğimden beri hiç pencereden dışarı bakmadığım şehir.
tüm çirkinliğine rağmen bir evlat gibi kendini sevdiren şehir.
pencereden bakınca bir kez daha sevdiğim şehir.
tüm çirkinliğine rağmen bir evlat gibi kendini sevdiren şehir.
pencereden bakınca bir kez daha sevdiğim şehir.
insanları yobaz dır efendim, türkiye'nin başkenti olduğu için, insanları sanki ülkeyi kendileri kurtarmış gibi dayılanırlar.
''naber la bebe'' diye konuşurlar, sevgi ve saygıdan yoksuldurlar,
gardaşım ayağına en yakın dostlarını satarlar, kültürsüz bir topluluktur...
''naber la bebe'' diye konuşurlar, sevgi ve saygıdan yoksuldurlar,
gardaşım ayağına en yakın dostlarını satarlar, kültürsüz bir topluluktur...
denizi olmayan şehirdir. kaba insanların bulunduğu, eğlenilecek pek bir şeyin bulunmadığı şehirdir. siyah beyaz şehirdir.
Sevgilimle bulusmak icin kizlaya gitmeye usendigim sehir. Gerci bunun ankarayla pek alakasi yok benim malligim.
gereksiz memleketçilik yapanların şehri. standarttır, ne fazlası vardır ne eksiği.
not: ankaralıyım.
not: ankaralıyım.
istanbul'da dogup buyumeme ragmen fazla fazla sevdigim sehirdir. insanini, muzik turunu,gece hayatini severim. ama bunlari seven cok az kisi kaldi sanirim.
ülkemizin başkenti.
üzerine umut bina edilen şehirdir.
orada okuması çalışması nasıldır bilmiyorum ama umut bina etmesi güzeldir.
üzerine umut bina edilen şehirdir.
orada okuması çalışması nasıldır bilmiyorum ama umut bina etmesi güzeldir.
an itibariyle yar mesaj atıyor.
yalnızlığın, dostluğun, resmiliğin, sosyallliğin, denizsiliğin getirdiği olgunluğun, sert kışların getirdiği tutkulu aşkların, rock n roll un şehri ankara. bunlar burada yaşamam için en basit sebeplerden. ankara benim için yaşam tarzı. (arada 2-3 gün istanbula kaçmak iyi oluyo amk)
başkenttir ve bu sıfat ona öylesine verilmemiştir. kurtuluş savaşı'nın üssüdür burası zamanında. atatürk seçmiştir burayı. savaş zamanının bütün sıkıntısını yaşamıştır. yoksulluğa, imkansızlıklara rağmen bozkırın ortasında cesaret ve umut ışığı saçmıştır anadolu insanına.
atatürk'ün ebedi yatağıdır burası. şehrin en yüksek tepesinden izler kurduğu cumhuriyeti.
yine atatürk bu şehrin planlanmasına büyük önem göstermiştir. ve eminim ki başkente yakışacak derecede güzel hayaller kurmuştur bu şehirle alakalı.
cumhuriyetin bir çok ilki burada gerçekleşmiştir. mesela ankara üniversitesi'nin temelleri atatürk sayesinde atılmıştır burada.
oysa ki şimdi hasta ruhlu zihniyetler tarafından çarpık kentleşmenin, nüfus artışının kucağına bırakılmıştır. yine aynı zihniyetin çıkarları uğruna berbat olmuştur bir çok yeri. bir takım insan müsveddeleri tarafından oyuncak edilmiştir resmen. o kadar rezillik çekmiştir ki halen belediyesinin doğru düzgün bir amblemi dahi yoktur.
şehir yönetmekten ve belediyecilikten anlamayan tipler yüzünden trafik çilesi de eklenmiştir buraya son yıllarda.
üstüne üstlük kendisini uzayda yaşıyor sanan insan sürüsü tarafından hakaretlere uğramakta ankara.
tarlabaşında travesti tacizinden kaçanların insanlarına kaba yaftası yapıştırdığı şehirdir ankara.
koyun çobanlarının zorbalıklarına karşı direnmeye çalışan insanları yobazlıkla yaftalanan şehirdir ankara.
"insanları ülkeyi kurtarmış sanarlar" şeklinde densiz ithamlara maruz kalan şehirdir yine ankara.
yine sırf denizi yok diye ergen sürüsünün "köy burası ya" dediği şehirdir ankara oysa ki onlar bilmezler ki bu şehirde mustafa kemal'in deniz mavisi gözleri vardır.
atatürk'ün ebedi yatağıdır burası. şehrin en yüksek tepesinden izler kurduğu cumhuriyeti.
yine atatürk bu şehrin planlanmasına büyük önem göstermiştir. ve eminim ki başkente yakışacak derecede güzel hayaller kurmuştur bu şehirle alakalı.
cumhuriyetin bir çok ilki burada gerçekleşmiştir. mesela ankara üniversitesi'nin temelleri atatürk sayesinde atılmıştır burada.
oysa ki şimdi hasta ruhlu zihniyetler tarafından çarpık kentleşmenin, nüfus artışının kucağına bırakılmıştır. yine aynı zihniyetin çıkarları uğruna berbat olmuştur bir çok yeri. bir takım insan müsveddeleri tarafından oyuncak edilmiştir resmen. o kadar rezillik çekmiştir ki halen belediyesinin doğru düzgün bir amblemi dahi yoktur.
şehir yönetmekten ve belediyecilikten anlamayan tipler yüzünden trafik çilesi de eklenmiştir buraya son yıllarda.
üstüne üstlük kendisini uzayda yaşıyor sanan insan sürüsü tarafından hakaretlere uğramakta ankara.
tarlabaşında travesti tacizinden kaçanların insanlarına kaba yaftası yapıştırdığı şehirdir ankara.
koyun çobanlarının zorbalıklarına karşı direnmeye çalışan insanları yobazlıkla yaftalanan şehirdir ankara.
"insanları ülkeyi kurtarmış sanarlar" şeklinde densiz ithamlara maruz kalan şehirdir yine ankara.
yine sırf denizi yok diye ergen sürüsünün "köy burası ya" dediği şehirdir ankara oysa ki onlar bilmezler ki bu şehirde mustafa kemal'in deniz mavisi gözleri vardır.
buram buram burnumda tüten ve huzur bulduğum tek şehirdir.
ne metropol hissi ne de anadolu hissini tek başına verir. ikisini de aynı anda hissedersiniz. yalnızlıkların ve arkadaşlıkların şehridir. sokaklarında saatlerce tek başınıza yürüyebilirsiniz huzur bulmak, düşünebilmek için. havası serttir; yazın kavurur sıcaktan, kışın ise elleriniz, dudaklarınız çatlar soğuktan. ancak tanıdık birini görünce, bir de bu kişi sevdiğiniz birisiyse mutluluğu yaşatan şehirdir. bazılarına gri ve soğuk gelir. öyledir gerçekten de. izmir kadar sıcakkanlı değildir insanları. istanbul kadar renkli ve hareketli değildir. dingin bir şehirdir. ama en güzel, en samimi arkadaşlıkların yaşandığı şehirdir. metropol denilebilecek kadar büyük olmasına rağmen anadolunun saf çocuğudur aynı zamanda. onun içindir ki, istanbul ve izmir tarafından hakir görülür. ama içinde büyük bir potansiyel barındırır.
Hayatımın en güzel zamanlarının geçtiği ve her sene en az iki defa gittiğim,her ayrılışımda da ağladığım ikinci evim.
kışın yün içlik giyilen güzel memur kenti.
Metrosunun bilbordlarında 'buraya bakarlar' yazaran şehirdir. Mantığını dört yıldır burada oturmama rağmen çözemedim. Hoş yirmi yıldır oturanlarda çözememiş gibi.
Halk otobüslerinde internet hizmeti veren şehirdir. Abidin Paşa-Batıkent ve Altınpark-Çankaya hatlarındaki halk otobüslerine kablosuz internet hizmeti verilmeye başlanmıştır.yolcuların memnuniyetine göre bu uygulamanın tüm hatlara yaygınlaştırılacakmış.
Tunalı, bahceli, kızılay ahanda bitti lan o koskoca baskent denilen şehir. Harbidende bu kadardır.
bugùn tozunu attirdigim şehir.
Kurtuluş savaşı dönemi, çilesini çekmiş vefalı şehirdir. Atatürk, başkent olarak seçmiştir, yurtdışından mimarlar getirip, kaliteli bir şehir bırakmıştır. Fakat ondan sonra gelenler, işi rant hesabına dökünce, iyice zıvanadan çıkmıştır. Her büyüyen şehrin yaşadığı rant kavgasıyla heba oluyor, istanbul, izmir vb. gibi şehirler de aynı dertle uğraşıyor. Fakat Ankara'nın kendine has bir kasveti var. Ondan daha fazla dikkat çekiyor.
istanbul'dan gelen birisi için kışına alışmak mümkün değildir. Her sabah ne işim var burada dedirtecek kadar soğuğu vardır , insanın evden çıkası gelmez.
sıkıcı beton şehir. güya başkenttir ama istanbul'a yapılan yatırımın onda biri yapılmaz buraya, varsa yoksa avm.
sevipte kavuşamayanlara gelsin http://www.izlesene.com/video/ruzgar-ankara/1968323.
herşeyinden bir şeyler kaybettiği gibi garını da kısmen yitirmiştir. artık alpay ın ankara garı parçası çalınamaz olmuştur. haydarpaşa'ya aşk taşıyan yükleri yoktur artık.
gayet hoş görünen makyajlı bir kızın: onlar da geliyorkene bizim yengemgiller de gapıya çıghmışlar şeklinde konuştuğunu duyabilirsiniz. travestidemn daha korkunç lan bu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar