bugün

ankara

baharın ülkede en erken gelen şehri. 1 aydır havaların ılık olduğu şehirde bugün hava 18 derece ve tişörtle çıkılıyor. Tabelanın Fotoğrafınıda çektik isteyene gönderilir. Geçen sene mart sonuna kadar kalın mont, atkı eldivenle gezen, soğuklar yüzünden brezilyaya taşınmayı düşünen ben için bulunmaz bir nimet. Kar'ın aksine güneşin, sıcağın yakıştığı şehirdir ayrıca. Bozkır mozkır ama yaşayana en güzel şehirdir. Seviyom la seni.
© copyright 2005 - 2026