En risksiz kahvedir.ne kadar kötü olabilir ki diyerek ilk defa gidilen mekanlarda tercih edilebilir.
bunu hazırlarken sıcak suyu önce koymak elzemdir. espressonun üstüne kaynar suyu boca edince kahvenin tadı çok kötü, ekşimsi bir hal alıyor.
ikinci dunya savasi sirasinda fransa'ya gelen amerikalilarin malum espresso yu icememesinden dolayi, espresso'nun sulandirilmis haline verilen ad.

zaten bu amerika ahalisinin bozmadigi ne var allah askina ?
Kafein oranı filtreye göre daha az olan kahve. Yumuşak içimlidir.
Şimdi çok meşgul bir insan olduğum için, günde bir kahve yetmiyor. O yüzden iki tane içebiliyorum.
hadi gidelim diyen bir sözlük yazarı ile içmeye giderdim şuan. O kadar işim yok.
Vazgecilmezim...
favori kahvem. evlerde ucuz olarak mokapot isimli aletle yapılır. çelik olanından tavsiye ederim.
bir barista'nın ifadesine göre: "sert kahve istiyorsanız americano için" der.
filtre kahve kadar sade, espresso kadar aci degil. tam ortada bir yerde.

Severim.
eve gelip uyumadan önce 4 tane içtim. 2. dünya savaşı sırasında espressoyu az bulan amerikan askerlerine göre hazırlanmış sulu espresso. hey americano.
italya'daki amerikan askerlerinin espressoyu suyla inceltmesiyle meydana gelmiş kahve.
espresso'nun sulandırılmış hali. en başta espresso yoğun geldiği için içilir ama bir gün damak gerçek kahveyi tatmayagörsün; o artık sulu kahvedir.
Kendini erkek sanan oğlanların özentiyle içtiği hede.
herhangi bir kafeye gittiğiniz zaman orada önceden yapılmış ve beklemiş olan filtre kahveyi içmek istemiyorsanız ki ben istemiyorum; americano sipariş ederek o an senin için hazırlanmış olan kahveni afiyetle yudumlayabilirsin.
Evde süt kalmamış.
Mecbur bunu içicez..
midemi leş ediyor. gey gibi latteden devam.
Zaten uyku uyuduğumuz mu var anasını satayım.
Ağız tadının anasını sikebilir ama baş ağrısına iyi gelir.
Bana iyi gelip yaralarımı her seferinde nasıl sarmayı başarıyorsun…
Bu hayatta bana gerçek anlamda koşulsuz fayda sağlayan tek şeysin güzelim.
Seni seviyorum.
Şunların yarısı bana söylense arsa bağ bahçe tapusunu vermiştim.
Mecbur kalmadıkça içmem pek sevmem. Ben filtreciyim. Espresso bile daha güzel.
Mırra yapan biriyle ciddi düşünürüm.
Arsa bağ bahçe tapusu vereceksen yaparız mırra nedir ki..
Uykusuz bir gecenin ardından konsantrasyon gerektiren bir gün beni bekliyorsa çakarım bir tane.
Sonra çak bir 10milyar! Bir on milyar daha!! Pardon lan hatlar karıştı bu başka birşeydi.
© copyright 2005 - 2026