bugün
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız5
- seksten sonra bira içmek5
- 2026 dünya kupası14
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- lahmacunu elle yiyen kız18
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı3
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek9
- cuckold erkek3
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- iş yerinde yapması zevkli şeyler3
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- balkonu camla kaplatmak7
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- milli takımımızın balonu patladı7
- köyde gece tuvalete gitmek7
- alevilerde muhammed ismi5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- istanbul6
- yazarların en sevdiği meyve9
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- üniversite sınavına geç kalmak5
- güne bir şarkı bırak18
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- seni hayata bağlayan şey12
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- pornoyu bırakmak5
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
Arkadaşlar nihavend in nezdinde herkese bir açıklama yapayım. Çünkü bu konular cidden çok uzuyor ve biz müdahil olmadan da ne yazık ki çözülmüyor...
Öncelikle, insanlar birini eleştirirken önce kendi backroundlarına bir bakması lazım. Şimdi işim vermek ve rencide etmek istemiyorum. Sonuçta hiçbirimiz sütten çıkmış ak kaşık değiliz. Hepimiz küfür ediyoruz.
Ancak kufurun de bir sınırı var. Alenen sana sokarım, anana çakarım, ebene atlarimlar ne yazık ki kabul görecek şeyler değil. Ona anında müdahale edilmesi gerekiyor. Gocu nun caylakligi biz tatafindan yapılmadı. Pespese ayni emtry gammazlamasi sonucu otomatik gelen bir caylaklik. Heee şayet gammaz olmasaydı olacak miydi? Evet!!!
Gelelim amago ya, amago da abartıyor küfürü. Ama bugün ettiği bir küfür olmadığından bugünlük yırttı. Şayet etseydi, o da caylakti. Şu da var ki; ne yazık ki anında okuyamıyor ve gormeyedebiliyoruz. Bu başka bir yazarın kayrildigi anlamına da gelmiyor. Ne yazık ki, 1 ay önce sökülen küfür için bir şey yapılamıyor.
Amago seninle birlikte tum agir kufur edenleri uyarıyorum;
Bir daha ağır küfür de 1 ay caylaklik verilecek. Biz melle araya girdiğimizde çoğu yazar olmasın diye ugrasildi. Ama artık biz de incelik düşünmüyoruz. Çünkü gördük ki, düşündükçe 1 üstünü istiyorsunuz. Herkes edebiyle yazdığı sürece sorun yok. Son olarak;
Nihavenddddd her boka karışma!!!
Herkese iyi yazmalar...
Evet
Öncelikle, insanlar birini eleştirirken önce kendi backroundlarına bir bakması lazım. Şimdi işim vermek ve rencide etmek istemiyorum. Sonuçta hiçbirimiz sütten çıkmış ak kaşık değiliz. Hepimiz küfür ediyoruz.
Ancak kufurun de bir sınırı var. Alenen sana sokarım, anana çakarım, ebene atlarimlar ne yazık ki kabul görecek şeyler değil. Ona anında müdahale edilmesi gerekiyor. Gocu nun caylakligi biz tatafindan yapılmadı. Pespese ayni emtry gammazlamasi sonucu otomatik gelen bir caylaklik. Heee şayet gammaz olmasaydı olacak miydi? Evet!!!
Gelelim amago ya, amago da abartıyor küfürü. Ama bugün ettiği bir küfür olmadığından bugünlük yırttı. Şayet etseydi, o da caylakti. Şu da var ki; ne yazık ki anında okuyamıyor ve gormeyedebiliyoruz. Bu başka bir yazarın kayrildigi anlamına da gelmiyor. Ne yazık ki, 1 ay önce sökülen küfür için bir şey yapılamıyor.
Amago seninle birlikte tum agir kufur edenleri uyarıyorum;
Bir daha ağır küfür de 1 ay caylaklik verilecek. Biz melle araya girdiğimizde çoğu yazar olmasın diye ugrasildi. Ama artık biz de incelik düşünmüyoruz. Çünkü gördük ki, düşündükçe 1 üstünü istiyorsunuz. Herkes edebiyle yazdığı sürece sorun yok. Son olarak;
Nihavenddddd her boka karışma!!!
Herkese iyi yazmalar...
Evet
küresel hanım güzelce açıklamış sağ olsun. şimdi burada iki tane aklı evvel var onlar anlamazlar iyice üstüne basa basa tekrar edeyim ;
görsel
her boku biliyoruz dingilliğinden bir çıkın artık kardeşim. kimsenin kimseyi koruduğu yok hiçbiriniz babamızın oğlu kızı değilsiniz. kendinizi de çok önemli bireyler gibi görmeyin aklınız bu kadar keskin ise her şeyi anında çözebiliyorsanız gidin mit de cia de nasa da falan çalışın buralarda heder olmayın.
görsel
her boku biliyoruz dingilliğinden bir çıkın artık kardeşim. kimsenin kimseyi koruduğu yok hiçbiriniz babamızın oğlu kızı değilsiniz. kendinizi de çok önemli bireyler gibi görmeyin aklınız bu kadar keskin ise her şeyi anında çözebiliyorsanız gidin mit de cia de nasa da falan çalışın buralarda heder olmayın.
küresel, bunlara tokat yok mu ?
Sevgilim musade etmiyor. Caiz değil hayatım snsmsj.
Evet
Evet
Amago, ozelin kapalı...
Eklediğin görseli sil lütfen.
Evet
Eklediğin görseli sil lütfen.
Evet
bradırdır. *
Bende üç gündür neden günaydın yazmıyor diyorum. Çaylak olmuş adam. O kadar alışmışız ki günaydın hayırlı işler bol gülüşler mesajına
am
a
go.
a
go.
Tam Fenere başkan olacak bi tip.
Yazışmalar yayılınca amago hacklemis sandım.
Yazışmalar yayılınca amago hacklemis sandım.
aylardır bir şekilde tarak saldırılarından kurtuluyor. ben de o travmayı tekrar yaşamasını istemem...
biri de çıkıp bu adam nerde dememiş amk.
neyse aramadı sormadı demesin. where is the am-a-go ?
neyse aramadı sormadı demesin. where is the am-a-go ?
nere lan am -a -go?
Yazık ya, gitme diyen de olmadı, online listedinde duruyor öyle. Meh meh meh
Gitme gitme.
i b n e.
Yaz.
Bundan sonra başkan.
i b n e.
Yaz.
Bundan sonra başkan.
Nick çok orijinal ehueheh
Töbest töbest
Töbest töbest
Ben az çaylak olunca sözlüğe dönmüş yuvarlak kafa. Meh meh meh
Gördüm bir iki kaşınması da olmuş. Sözlük koruma sistemini atlatayım, çalacağım kapısını. Meh meh meh
Gördüm bir iki kaşınması da olmuş. Sözlük koruma sistemini atlatayım, çalacağım kapısını. Meh meh meh
Çaylak.
ben de seni osledim canım.
galp. *kıbrıs sivesiyle:)
eski nickin daha guzeldi.
galp. *kıbrıs sivesiyle:)
eski nickin daha guzeldi.
Aha amago ya canım dedi.
Kalp, smile falan vays.
Kih Kih kih
Kalp, smile falan vays.
Kih Kih kih
sen gey misin abi? yanlış anlama merak ettiğimden soruyorum. kadınlarla konuşma tarzın, kadınları çekemez biri gibi duruyor. bu da ister istemez gey olduğunu düşünmeme sebep oldu.
Konuşsana abi niye bütün sözlük kadınlarına küçük olsun büyük olsun sataşıyorsun.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar