bugün
- bugün de meme atan olmaması6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız7
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı5
- beyaz otomobil satın almak2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi3
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- netflix yasaklanmalıdır2
- hoşgeldin pazartesi2
- morkstar2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- ona bir şey söyle16
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- seksten sonra bira içmek5
- 2026 dünya kupası14
- olduğundan genç göstermek9
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- ez te hezdikim6
- evlilikteki en büyük sorun4
- sözlük kadınları5
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- balkonu camla kaplatmak7
- cuckold erkek3
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- milli takımımızın balonu patladı7
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- alevilerde muhammed ismi5
- yazarların en sevdiği meyve9
- istanbul6
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- köyde gece tuvalete gitmek7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- güne bir şarkı bırak18
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- üniversite sınavına geç kalmak5
- seni hayata bağlayan şey12
Arkadaşlar nihavend in nezdinde herkese bir açıklama yapayım. Çünkü bu konular cidden çok uzuyor ve biz müdahil olmadan da ne yazık ki çözülmüyor...
Öncelikle, insanlar birini eleştirirken önce kendi backroundlarına bir bakması lazım. Şimdi işim vermek ve rencide etmek istemiyorum. Sonuçta hiçbirimiz sütten çıkmış ak kaşık değiliz. Hepimiz küfür ediyoruz.
Ancak kufurun de bir sınırı var. Alenen sana sokarım, anana çakarım, ebene atlarimlar ne yazık ki kabul görecek şeyler değil. Ona anında müdahale edilmesi gerekiyor. Gocu nun caylakligi biz tatafindan yapılmadı. Pespese ayni emtry gammazlamasi sonucu otomatik gelen bir caylaklik. Heee şayet gammaz olmasaydı olacak miydi? Evet!!!
Gelelim amago ya, amago da abartıyor küfürü. Ama bugün ettiği bir küfür olmadığından bugünlük yırttı. Şayet etseydi, o da caylakti. Şu da var ki; ne yazık ki anında okuyamıyor ve gormeyedebiliyoruz. Bu başka bir yazarın kayrildigi anlamına da gelmiyor. Ne yazık ki, 1 ay önce sökülen küfür için bir şey yapılamıyor.
Amago seninle birlikte tum agir kufur edenleri uyarıyorum;
Bir daha ağır küfür de 1 ay caylaklik verilecek. Biz melle araya girdiğimizde çoğu yazar olmasın diye ugrasildi. Ama artık biz de incelik düşünmüyoruz. Çünkü gördük ki, düşündükçe 1 üstünü istiyorsunuz. Herkes edebiyle yazdığı sürece sorun yok. Son olarak;
Nihavenddddd her boka karışma!!!
Herkese iyi yazmalar...
Evet
Öncelikle, insanlar birini eleştirirken önce kendi backroundlarına bir bakması lazım. Şimdi işim vermek ve rencide etmek istemiyorum. Sonuçta hiçbirimiz sütten çıkmış ak kaşık değiliz. Hepimiz küfür ediyoruz.
Ancak kufurun de bir sınırı var. Alenen sana sokarım, anana çakarım, ebene atlarimlar ne yazık ki kabul görecek şeyler değil. Ona anında müdahale edilmesi gerekiyor. Gocu nun caylakligi biz tatafindan yapılmadı. Pespese ayni emtry gammazlamasi sonucu otomatik gelen bir caylaklik. Heee şayet gammaz olmasaydı olacak miydi? Evet!!!
Gelelim amago ya, amago da abartıyor küfürü. Ama bugün ettiği bir küfür olmadığından bugünlük yırttı. Şayet etseydi, o da caylakti. Şu da var ki; ne yazık ki anında okuyamıyor ve gormeyedebiliyoruz. Bu başka bir yazarın kayrildigi anlamına da gelmiyor. Ne yazık ki, 1 ay önce sökülen küfür için bir şey yapılamıyor.
Amago seninle birlikte tum agir kufur edenleri uyarıyorum;
Bir daha ağır küfür de 1 ay caylaklik verilecek. Biz melle araya girdiğimizde çoğu yazar olmasın diye ugrasildi. Ama artık biz de incelik düşünmüyoruz. Çünkü gördük ki, düşündükçe 1 üstünü istiyorsunuz. Herkes edebiyle yazdığı sürece sorun yok. Son olarak;
Nihavenddddd her boka karışma!!!
Herkese iyi yazmalar...
Evet
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar