bugün

amago

Arkadaşlar nihavend in nezdinde herkese bir açıklama yapayım. Çünkü bu konular cidden çok uzuyor ve biz müdahil olmadan da ne yazık ki çözülmüyor...

Öncelikle, insanlar birini eleştirirken önce kendi backroundlarına bir bakması lazım. Şimdi işim vermek ve rencide etmek istemiyorum. Sonuçta hiçbirimiz sütten çıkmış ak kaşık değiliz. Hepimiz küfür ediyoruz.

Ancak kufurun de bir sınırı var. Alenen sana sokarım, anana çakarım, ebene atlarimlar ne yazık ki kabul görecek şeyler değil. Ona anında müdahale edilmesi gerekiyor. Gocu nun caylakligi biz tatafindan yapılmadı. Pespese ayni emtry gammazlamasi sonucu otomatik gelen bir caylaklik. Heee şayet gammaz olmasaydı olacak miydi? Evet!!!

Gelelim amago ya, amago da abartıyor küfürü. Ama bugün ettiği bir küfür olmadığından bugünlük yırttı. Şayet etseydi, o da caylakti. Şu da var ki; ne yazık ki anında okuyamıyor ve gormeyedebiliyoruz. Bu başka bir yazarın kayrildigi anlamına da gelmiyor. Ne yazık ki, 1 ay önce sökülen küfür için bir şey yapılamıyor.

Amago seninle birlikte tum agir kufur edenleri uyarıyorum;

Bir daha ağır küfür de 1 ay caylaklik verilecek. Biz melle araya girdiğimizde çoğu yazar olmasın diye ugrasildi. Ama artık biz de incelik düşünmüyoruz. Çünkü gördük ki, düşündükçe 1 üstünü istiyorsunuz. Herkes edebiyle yazdığı sürece sorun yok. Son olarak;

Nihavenddddd her boka karışma!!!

Herkese iyi yazmalar...

Evet
© copyright 2005 - 2026