bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- nofap3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sedat pekmez18
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- tarot falına inanan salak8
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- aldım kabul ettim4
- futbolun eskiden güzel olması3
- arkadaşlar çok güzelsiniz2
- kadınlar neden aldatır16
- online yazarlar3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- diamond bosphoruss denen yazar8
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- fransız arabaları3
- devşirmelik makamı13
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- bazı alimler2
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- türk telekom port zammı4
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- cayenne4
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- sürekli esnemek6
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- helal olsun be2
- 0 0 73
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- ithal et2
- kıskançlık5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
Hapşırmaya başladım yine bahar gelmiş demektir.
ilk defa Avusturyalı çocuk doktoru ve immünolojist clemens von pirquet tarafından kullanılan hödü kesinlikle şüphesiz..
normal doğum yerine sezeryanla doğan çocuklarda daha sık görülen hastalıktır.ne yapıp edip normal doğum yapın. asla sezeryan olmayın.
immün sistemin kendi topuğuna sıkması durumu, beni bitirdi sizden uzak olsun.
hapşurup duruyorum ya. polen alerjim var galiba ama sadece 2-3 hapşırıkla bitiyor başka etkisini görmedim. pek enteresan.
git bir alerji hapi iç.
bence daha sağlıklıyım sen de bitiksin ondan öyle.
olsun bir yanın bahar bahçe. dewamke.
Tehlikeli. Hele bizdeki gibi bazı antibiotiklere karşı bünyenizde var ise.
insanların farklı şeylere alerjisi olması ne garip. Metabolizma aynı oysa.
benim de çeşitli alerjilerim var senin kadar sorun yaşamıyorum.
tedavi şekli yanlış bence. astım yok bende ama koah başlangıcı var.
sigarayı bıraksam düzelirim.
sabah öksürüğü ortalama 20dk sürüyor.
tedavi şekli yanlış bence. astım yok bende ama koah başlangıcı var.
sigarayı bıraksam düzelirim.
sabah öksürüğü ortalama 20dk sürüyor.
immün sistemin kendi topuğuna sıkması durumu, nefret.
Yazın özellikle cozutandır. Güneşten hiç hazzetmem.
Aerius 5 mg. Net.
Evet
Evet
Sahte takıya alerjim varmış...
Yahu nerde bizde altın alacak para ya. Vücuda bak zengin zengin alerjiler çıkarıyo. Öf ya.
Yahu nerde bizde altın alacak para ya. Vücuda bak zengin zengin alerjiler çıkarıyo. Öf ya.
devasız dert. hiçbir çaresi yok ilacı içiyorsun canı isterse hafifliyor. bitmiyor iyileşmiyor öyle hep var.
avil'i aklıma getirdiniz.
30 yaş güncellemesi olarak alerji..
Çok ilginç bu sene fark ediyorum ki cildime cc krem ya da güneş kremi sürdüğümde burnum akıyor. Bir anda sanki gripmişim gibi etki yapıyor. Önceden cildimin bu ürünlere reaksiyon göstermeyip şimdi göstermesi nedir ya. Çok sevdiğim ve yıllardır kullandığım bu ürünleri de bırakmak istemiyorum doktora gidicem ameliyatı falan varsa yapsındjcndj.
Çözümü şöyle buldum. burun çevreme çok yaklaştırmıyorum ürünleri o zaman daha az bu sorunu yaşıyorum. *
Çok ilginç bu sene fark ediyorum ki cildime cc krem ya da güneş kremi sürdüğümde burnum akıyor. Bir anda sanki gripmişim gibi etki yapıyor. Önceden cildimin bu ürünlere reaksiyon göstermeyip şimdi göstermesi nedir ya. Çok sevdiğim ve yıllardır kullandığım bu ürünleri de bırakmak istemiyorum doktora gidicem ameliyatı falan varsa yapsındjcndj.
Çözümü şöyle buldum. burun çevreme çok yaklaştırmıyorum ürünleri o zaman daha az bu sorunu yaşıyorum. *
Aynı dert bende var. Test üstüne test yaptırdım. Her şeye alerjim çıktı. Tam umudu kesmiştim sipraktin denen bir dostla tanıştım. Artık alerjiden korkmuyorum.
Alerjilerim var ama zengin değilim. Sizce de çok garip değil mi?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar