bugün
- kadir inanır6
- true nun çaylak olması7
- yazarların iyi olduğu konular7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- kürtçülük4
- salak erkek neden bu kadar çok7
- velvet27
- kürtçülerin algıları4
- sedat pekmez21
- türklere devşirme diye laf atan kürt4
- aile evinde yaşamak13
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- ktç abinin çaylak olması5
- kemalist vs ot yiyen köpek3
- kemalist dünya19
- türk devrimi neden başarısız oldu2
- ciguli kral2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- bir sözlük kızının balık ekmeğinize göz dikmesi2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- borsa istanbul2
- 2026 dünya kupası25
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- galatasaray lobisi11
- ingiliz aksanı6
- tavuk iskender4
- beşar esad3
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- herzevekil'in biraz şey olması6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- çomar putu4
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- 26 haziran 2026 kadir inanır'ın ölmesi2
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- ebu muhammed el culani3
- birader yazar olmak13
- dincilerin ingiltere sevdası5
- günün şarkısı2
- kemalistler10
- bir gecede cahil kaldık5
- üniversitelerin gereksiz olması10
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- beynin güzelce yıkanması3
aynur doğan ın kalan müzikten çıkardığı keçe kürdan albümünde bulunan ve çok güzel seslendirdiği bir ağıttır. şarkının bestecisi nizamettin arıçtır. kendiside seslendirmiştir ama aynur doğan yorumladıktan sonra dahada tanınır hale gelmiştir bu ağıt. fatih akının istanbul hatırası filminde geçmektir bu parça.
sozler;
Ehmedo ronî heyran tu ne mîr î ne hekîm î
Kuro gede tu ne mîr e, ne hekîm e
Li bala dilê min evdala xwedê de
Tavî kî ji tavî ya biharê
Meha gulan û nîsan û adar e
Li ser sing û berê min evdala xwedê de
Ne dixûricî ne dibarî
Ehmedo lo lo ...
Ehmedo ronî heyran navê min besna ye
Kuro keder navê min besna ye
Li tilî û pêçî minê ar morî wek şemaye
De sing û berê min evdala xwedê
Ji te re mîna kûşk û seray werçî ma ye
De berê kerîyê pezê xwe ser de gêr ke
Min ê bi hemdê xwe ji te re destûr da ye
Ehmedo lo lo
Ehmedo ronî heyran bira dê û bavê min
Xêrê bikin
De bira dê u bavê min xêrê bikin waêê qet nebînin
Dewezê çewa neda me ehmedê kur û barî
Ma di gûnd de min dil tê da
Wezê da me gedê kurapê min ê
Heramî mêra xudanê heft jina heftê salî
Wezê bala xwe dididimê heba ferê dirana tune di devda
Ehmedo lo..
turkcesi;
Ahmedim aydınlığım
Hayran olduğum sen ne bey ne de hekimsin
Ben Allah'ın garibin gönlünde
Bir bahar yağmuru
Aylardan mayıs, nisan ne mart
Ben Allah'ın garibinin görsünün üzerinde
Ne döküldüm ne de yağdım
Ben garibim
Yüreği özlem dolu bir garibim
Gece karanlıktır seni göremiyorum
Dediler ki erkeklerin yasının sesi
Kalmamış gelmiyor ülkede
Ben kalmayayım
Yazın sıcağında eriyip kalmayayım
Ehmedo ronî heyran tu ne mîr î ne hekîm î
Kuro gede tu ne mîr e, ne hekîm e
Li bala dilê min evdala xwedê de
Tavî kî ji tavî ya biharê
Meha gulan û nîsan û adar e
Li ser sing û berê min evdala xwedê de
Ne dixûricî ne dibarî
Ehmedo lo lo ...
Ehmedo ronî heyran navê min besna ye
Kuro keder navê min besna ye
Li tilî û pêçî minê ar morî wek şemaye
De sing û berê min evdala xwedê
Ji te re mîna kûşk û seray werçî ma ye
De berê kerîyê pezê xwe ser de gêr ke
Min ê bi hemdê xwe ji te re destûr da ye
Ehmedo lo lo
Ehmedo ronî heyran bira dê û bavê min
Xêrê bikin
De bira dê u bavê min xêrê bikin waêê qet nebînin
Dewezê çewa neda me ehmedê kur û barî
Ma di gûnd de min dil tê da
Wezê da me gedê kurapê min ê
Heramî mêra xudanê heft jina heftê salî
Wezê bala xwe dididimê heba ferê dirana tune di devda
Ehmedo lo..
turkcesi;
Ahmedim aydınlığım
Hayran olduğum sen ne bey ne de hekimsin
Ben Allah'ın garibin gönlünde
Bir bahar yağmuru
Aylardan mayıs, nisan ne mart
Ben Allah'ın garibinin görsünün üzerinde
Ne döküldüm ne de yağdım
Ben garibim
Yüreği özlem dolu bir garibim
Gece karanlıktır seni göremiyorum
Dediler ki erkeklerin yasının sesi
Kalmamış gelmiyor ülkede
Ben kalmayayım
Yazın sıcağında eriyip kalmayayım
aynur dogan'in sesinin kuvvetiyle, yurekleri daglayandir. crossing the bridge: the sound of istanbul $arkisinda kullanilani icin:
http://www.youtube.com/wa...lA6d0&feature=related
http://www.youtube.com/wa...lA6d0&feature=related
nizamettin ariç'den dinlendiğinde, hayata bakış açısını değiştiren müthiş br ezgidir.
ahmet kaya anısına yapılmış çok duygusal bir ekin şarkısı.
aynur doğan'dan dinlendiği vakit tadından yenmesini siktir et, insanı başka diyarlara götüren eser.
http://www.dailymotion.co...15-yyl-konseri-ahme_music
http://www.dailymotion.co...15-yyl-konseri-ahme_music
ağıtlarla yoğrulmuş bir dilden söylendiğinde insanı daha başka etkileyen eser.
gönüllerdeki pasları silmesi adına https://www.youtube.com/watch?v=cNl_JKX2moY
gönüllerdeki pasları silmesi adına https://www.youtube.com/watch?v=cNl_JKX2moY
ekin den dinlenilesi şarkı...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar