bugün
- velvet27
- aile evinde yaşamak11
- ingiliz aksanı6
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek6
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- kemalist dünya19
- fight club4
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- dincilerin ingiltere sevdası5
- merhabalar biraderler4
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- maklube4
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar4
- bir gecede cahil kaldık5
- uzay boşluğunda osura osura yolculuk etmek2
- herzevekil'in biraz şey olması5
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- yazarların ilk kedileri3
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- galatasaray lobisi10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- üniversitelerin gereksiz olması10
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- hızlı para kazanmanın yolları14
- birader yazar olmak13
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- sözlüğün en şey yazarı2
- akplilerin akpye oy verme nedenleri3
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- sedat pekmez14
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- çomar putu2
- allah9
- midas2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- işe uykusuz gitmek2
- kahve içmek2
- sıcaktan ağlamak2
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- bir şeyler söyle2
- cemevinde hain kemal sloganları8
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- duş almak2
- adana kızları2
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
aynur doğan ın kalan müzikten çıkardığı keçe kürdan albümünde bulunan ve çok güzel seslendirdiği bir ağıttır. şarkının bestecisi nizamettin arıçtır. kendiside seslendirmiştir ama aynur doğan yorumladıktan sonra dahada tanınır hale gelmiştir bu ağıt. fatih akının istanbul hatırası filminde geçmektir bu parça.
sozler;
Ehmedo ronî heyran tu ne mîr î ne hekîm î
Kuro gede tu ne mîr e, ne hekîm e
Li bala dilê min evdala xwedê de
Tavî kî ji tavî ya biharê
Meha gulan û nîsan û adar e
Li ser sing û berê min evdala xwedê de
Ne dixûricî ne dibarî
Ehmedo lo lo ...
Ehmedo ronî heyran navê min besna ye
Kuro keder navê min besna ye
Li tilî û pêçî minê ar morî wek şemaye
De sing û berê min evdala xwedê
Ji te re mîna kûşk û seray werçî ma ye
De berê kerîyê pezê xwe ser de gêr ke
Min ê bi hemdê xwe ji te re destûr da ye
Ehmedo lo lo
Ehmedo ronî heyran bira dê û bavê min
Xêrê bikin
De bira dê u bavê min xêrê bikin waêê qet nebînin
Dewezê çewa neda me ehmedê kur û barî
Ma di gûnd de min dil tê da
Wezê da me gedê kurapê min ê
Heramî mêra xudanê heft jina heftê salî
Wezê bala xwe dididimê heba ferê dirana tune di devda
Ehmedo lo..
turkcesi;
Ahmedim aydınlığım
Hayran olduğum sen ne bey ne de hekimsin
Ben Allah'ın garibin gönlünde
Bir bahar yağmuru
Aylardan mayıs, nisan ne mart
Ben Allah'ın garibinin görsünün üzerinde
Ne döküldüm ne de yağdım
Ben garibim
Yüreği özlem dolu bir garibim
Gece karanlıktır seni göremiyorum
Dediler ki erkeklerin yasının sesi
Kalmamış gelmiyor ülkede
Ben kalmayayım
Yazın sıcağında eriyip kalmayayım
Ehmedo ronî heyran tu ne mîr î ne hekîm î
Kuro gede tu ne mîr e, ne hekîm e
Li bala dilê min evdala xwedê de
Tavî kî ji tavî ya biharê
Meha gulan û nîsan û adar e
Li ser sing û berê min evdala xwedê de
Ne dixûricî ne dibarî
Ehmedo lo lo ...
Ehmedo ronî heyran navê min besna ye
Kuro keder navê min besna ye
Li tilî û pêçî minê ar morî wek şemaye
De sing û berê min evdala xwedê
Ji te re mîna kûşk û seray werçî ma ye
De berê kerîyê pezê xwe ser de gêr ke
Min ê bi hemdê xwe ji te re destûr da ye
Ehmedo lo lo
Ehmedo ronî heyran bira dê û bavê min
Xêrê bikin
De bira dê u bavê min xêrê bikin waêê qet nebînin
Dewezê çewa neda me ehmedê kur û barî
Ma di gûnd de min dil tê da
Wezê da me gedê kurapê min ê
Heramî mêra xudanê heft jina heftê salî
Wezê bala xwe dididimê heba ferê dirana tune di devda
Ehmedo lo..
turkcesi;
Ahmedim aydınlığım
Hayran olduğum sen ne bey ne de hekimsin
Ben Allah'ın garibin gönlünde
Bir bahar yağmuru
Aylardan mayıs, nisan ne mart
Ben Allah'ın garibinin görsünün üzerinde
Ne döküldüm ne de yağdım
Ben garibim
Yüreği özlem dolu bir garibim
Gece karanlıktır seni göremiyorum
Dediler ki erkeklerin yasının sesi
Kalmamış gelmiyor ülkede
Ben kalmayayım
Yazın sıcağında eriyip kalmayayım
aynur dogan'in sesinin kuvvetiyle, yurekleri daglayandir. crossing the bridge: the sound of istanbul $arkisinda kullanilani icin:
http://www.youtube.com/wa...lA6d0&feature=related
http://www.youtube.com/wa...lA6d0&feature=related
nizamettin ariç'den dinlendiğinde, hayata bakış açısını değiştiren müthiş br ezgidir.
ahmet kaya anısına yapılmış çok duygusal bir ekin şarkısı.
aynur doğan'dan dinlendiği vakit tadından yenmesini siktir et, insanı başka diyarlara götüren eser.
http://www.dailymotion.co...15-yyl-konseri-ahme_music
http://www.dailymotion.co...15-yyl-konseri-ahme_music
ağıtlarla yoğrulmuş bir dilden söylendiğinde insanı daha başka etkileyen eser.
gönüllerdeki pasları silmesi adına https://www.youtube.com/watch?v=cNl_JKX2moY
gönüllerdeki pasları silmesi adına https://www.youtube.com/watch?v=cNl_JKX2moY
ekin den dinlenilesi şarkı...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar