bugün
- içtim şarabı11
- bik bik'in mutfağına konuk olmak5
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi4
- sözlükteki gizli düşmanım6
- anın görüntüsü20
- kadir inanır20
- her insanın bir cini olması5
- kaşar5
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- hayattaki şans seviyeniz2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet15
- çok güzel ama manyak kadın7
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali2
- içinden canavar çıkan insan4
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi3
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- mustafa kemal atatürk7
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar5
- kemalist dünya24
- üniversitelerin gereksiz olması16
- gizem3
- gizli oylayan yüreksizler2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- true'nun çaylak olması17
- nervio5
- hırt4
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- mason2
- simit ayran2
- hurdadan çıkan flash diskler2
- kezodan öpücük istemek2
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- deniz göktaş2
- velvet28
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- ibrahim hacıosmanoğlu8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- antalyada üşümek3
- şevval şahin2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sedat pekmez21
- israil6
- yazarların iyi olduğu konular9
entry'ler (96)
toplumu tamamen dejenere etmesine ramak kalmış ümmetçi tayfa, en güçlü dönemlerinden birinde yani şeyhlerin, ulemaların her yerde türediği zamanda bile kemalist saldırınca bir şey yapamamış sen kim köpeksin de kemalist saldırdığı zaman bir şey yapabileceksin.
Aynı başlık altında 2017 yazında gelicem dedim geldim. Hoşbuldum.
#34070202
#34070202
(bkz: asyali praetor) gaza getirdi. ben de gidiyorum sözlük. baya yeniyim aslında 1 ay olmamıştır daha ama Ben de gidiyorum. şu sene bitsin geleceğim.
2017 yazında görüşmek üzere hepinizi seviyorum sözlük.
elveda...
görsel
2017 yazında görüşmek üzere hepinizi seviyorum sözlük.
elveda...
görsel
Aşık olamıyorum.
bence en güzel, onu en mutlu edecek söz bugün çok güzelsin tarzı bir cümledir.
ama Kadın eşiniz, anneniz yahut kardeşiniz değilse söylenmemesi gerekir.
Ego diyorum ego patlıyor hocam gerek yok böyle şeylere.
ama Kadın eşiniz, anneniz yahut kardeşiniz değilse söylenmemesi gerekir.
Ego diyorum ego patlıyor hocam gerek yok böyle şeylere.
eğer bir gün mahallemdeki bütün kadınlar öldürülmeye, işkence edilmeye başlanırsa yapacağım ilk işlerden biri alabildiğim kadarını himayem altına almak olacak.
bu amaçla yapılan bir eylemse sakınca yok. eğer sizin dediğiniz amaçla yapılan bir eylemse yanlış bir harekettir ama ve lakin ben iyi amaçla yapıldığına inanıyorum.
bu amaçla yapılan bir eylemse sakınca yok. eğer sizin dediğiniz amaçla yapılan bir eylemse yanlış bir harekettir ama ve lakin ben iyi amaçla yapıldığına inanıyorum.
Müslüman biri olarak böyle düşünüyorum. Kendimce sebeplerini açıklamak isterim. Madde madde örneklerle yazıyorum.
1- islam inancı olarak bir kötülük yaptığımız da tövbe ederek kendimizi bir nebze olsun rahatlatabiliyoruz ama ateistlerin böyle bir şansı yok.
2- başkası kötülük yaptığı vakit bunun cezasız kalmayacağını biliyor ve içimizi rahatlatabiliyoruz ama ateistler kötülüğün, kötülük yapanın yanına kalacağını düşünerek yaşamak zorundalar.
3- Vegan olan ateistler hayvanların öldürülmesine hiç bir zaman alışamayacaklar, sürekli o hayvanlara acıyacaklar fakat biz onları Allahın bizim için yarattığını biliyor ve sorun etmiyoruz.
4- sevdiğimiz bir insanı kaybettiğimiz zaman tekrar buluşacağımızı biliyor ve üzüntümüz bir nebze bile olsa azaltabiliyoruz ama ateistler onları hiç bir zaman göremeyeceklerini düşünüyor. Büyük bir üzüntü olsa gerek.
5- bizler vatan için ölen birinin en güzel şekilde mükafatlandırılacağını düşünüyor ve mutlu oluyoruz. Ama ateistler o insanların birilerinin maşası olduğunu ve boşuna öldüklerini düşünüyor. ( yanlış anlaşılmasın ateistler vatansever değil demek istemiyorum bazı olaylarda böyle düşünüyorlar haklı olarak )
6- bizler dünyaya gelme amacımızı biliyor ve kendimizi düzene sokmak konusunda daha rahat ediyoruz. Oysa ateistler yaşamak için yaşıyorlar ve kendilerini düzene sokmakta zorlanıyorlar.
7- biz kendimizi kötü hissettiğimizde allaha sığınıyoruz ve belki psikolojik olarak bile olsa daha iyi hissediyoruz. Ateistlerin böyle bir şansı da yok tek teselli kaynakları diğer insanlar.
not : Belirtmek isterim ki Burada hiç bir inancı eleştirmedim objektif olarak kendimce yorumladım.
1- islam inancı olarak bir kötülük yaptığımız da tövbe ederek kendimizi bir nebze olsun rahatlatabiliyoruz ama ateistlerin böyle bir şansı yok.
2- başkası kötülük yaptığı vakit bunun cezasız kalmayacağını biliyor ve içimizi rahatlatabiliyoruz ama ateistler kötülüğün, kötülük yapanın yanına kalacağını düşünerek yaşamak zorundalar.
3- Vegan olan ateistler hayvanların öldürülmesine hiç bir zaman alışamayacaklar, sürekli o hayvanlara acıyacaklar fakat biz onları Allahın bizim için yarattığını biliyor ve sorun etmiyoruz.
4- sevdiğimiz bir insanı kaybettiğimiz zaman tekrar buluşacağımızı biliyor ve üzüntümüz bir nebze bile olsa azaltabiliyoruz ama ateistler onları hiç bir zaman göremeyeceklerini düşünüyor. Büyük bir üzüntü olsa gerek.
5- bizler vatan için ölen birinin en güzel şekilde mükafatlandırılacağını düşünüyor ve mutlu oluyoruz. Ama ateistler o insanların birilerinin maşası olduğunu ve boşuna öldüklerini düşünüyor. ( yanlış anlaşılmasın ateistler vatansever değil demek istemiyorum bazı olaylarda böyle düşünüyorlar haklı olarak )
6- bizler dünyaya gelme amacımızı biliyor ve kendimizi düzene sokmak konusunda daha rahat ediyoruz. Oysa ateistler yaşamak için yaşıyorlar ve kendilerini düzene sokmakta zorlanıyorlar.
7- biz kendimizi kötü hissettiğimizde allaha sığınıyoruz ve belki psikolojik olarak bile olsa daha iyi hissediyoruz. Ateistlerin böyle bir şansı da yok tek teselli kaynakları diğer insanlar.
not : Belirtmek isterim ki Burada hiç bir inancı eleştirmedim objektif olarak kendimce yorumladım.
Kesinlikle karşı çıktığım kampanyadır.
Sonuçta son 3 yılın lys ve ygsde derece yapan öğrencileri buralardan mezun kişiler.
TÜBiTAKa her yıl yüzlerce proje yollayan bu okullar.
Hocaları desen ayrı bir mükemmel. Laik ve çağdaş eğitim veren öğretmenleri bizi uzay çağında zirveye ulaştıracak nesili çok güzel bir şekilde yetiştiriyorlar.
Öğrenci kalitesinden bahsetmiyorum bile hepsi Sbs ve Teog'da büyük başarılara imza atıp kazandılar bu okulları. Bütün öğrencileri gerçek müslüman, hoşgörülü, bilim ve dini eşit bir şekilde götürebilen insanlar.
Bütün dünya imam hatipleri kıskanıyor siz neden kapatılsın diyorsunuz ? Siz kafirsiniz sizi gidi tengrici ve ataputçu hainler.
kappa.
Sonuçta son 3 yılın lys ve ygsde derece yapan öğrencileri buralardan mezun kişiler.
TÜBiTAKa her yıl yüzlerce proje yollayan bu okullar.
Hocaları desen ayrı bir mükemmel. Laik ve çağdaş eğitim veren öğretmenleri bizi uzay çağında zirveye ulaştıracak nesili çok güzel bir şekilde yetiştiriyorlar.
Öğrenci kalitesinden bahsetmiyorum bile hepsi Sbs ve Teog'da büyük başarılara imza atıp kazandılar bu okulları. Bütün öğrencileri gerçek müslüman, hoşgörülü, bilim ve dini eşit bir şekilde götürebilen insanlar.
Bütün dünya imam hatipleri kıskanıyor siz neden kapatılsın diyorsunuz ? Siz kafirsiniz sizi gidi tengrici ve ataputçu hainler.
kappa.
sözlükten bir abimin önerdiği alim.
Bir çok videosunu izledim bir çok mantıklı cevap buldum lakin bazı sorulara kaçamak cevaplar veriyor. Yine de saygı duyulması gereken bir kişilik olduğunu düşünüyorum.
Bir çok videosunu izledim bir çok mantıklı cevap buldum lakin bazı sorulara kaçamak cevaplar veriyor. Yine de saygı duyulması gereken bir kişilik olduğunu düşünüyorum.
bizi temsil edecek bacımız.
şunu sormak zorunda hissediyorum ama;
türkiye de daha güzel kadınlar var mı?
-evet
türkiye de daha güzel modeller var mı?
-evet
o zaman neden ??
şunu sormak zorunda hissediyorum ama;
türkiye de daha güzel kadınlar var mı?
-evet
türkiye de daha güzel modeller var mı?
-evet
o zaman neden ??
Twitterda, facebookta, instagramda bile bolca var zaten bunlardan. Buradan kovsak olmaz mı ?
Bakın Sayın yazarlar karşınızda düşünemeyen insanlar var. Nasıl diyeyim ataput diyen, Atatürkçülere dinsiz diyen, Atatürke saygı duymayıp cumhurbaşkanına saygı bekleyen, ekonomiden çok anlıyormuş gibi ekonomimiz çok iyi diyen, Türk tarihinin Osmanlı'dan ibaret olduğunu sanan, müslüman olmayan kardeşim olamaz diyen insanlar yani tekrar bir düşünün lütfen. fikir özgürlüğünü falan ertelesek olmaz mı ?? Moderasyon siz ne diyosunuz ?
(bkz: bir kereden bir şey olmaz)
Bakın Sayın yazarlar karşınızda düşünemeyen insanlar var. Nasıl diyeyim ataput diyen, Atatürkçülere dinsiz diyen, Atatürke saygı duymayıp cumhurbaşkanına saygı bekleyen, ekonomiden çok anlıyormuş gibi ekonomimiz çok iyi diyen, Türk tarihinin Osmanlı'dan ibaret olduğunu sanan, müslüman olmayan kardeşim olamaz diyen insanlar yani tekrar bir düşünün lütfen. fikir özgürlüğünü falan ertelesek olmaz mı ?? Moderasyon siz ne diyosunuz ?
(bkz: bir kereden bir şey olmaz)
Müslüman'ın tersten okunuşu
na (olumsuzluk eki)
mül (şarap-arapça da)
süm (kemik-türkçe de)
şarap kemikleri güçlendiren bir içecektir yani kemik şaraptan, güçlü kemik anlamını çıkartabiliriz.
-na güçlü kemik- güçsüz kemik demektir. Bu da müslümanların neden olimpiyatlarda ve spor dallarında başarılı olamadıklarını kanıtlıyor.
na (olumsuzluk eki)
mül (şarap-arapça da)
süm (kemik-türkçe de)
şarap kemikleri güçlendiren bir içecektir yani kemik şaraptan, güçlü kemik anlamını çıkartabiliriz.
-na güçlü kemik- güçsüz kemik demektir. Bu da müslümanların neden olimpiyatlarda ve spor dallarında başarılı olamadıklarını kanıtlıyor.
tavada pişmiş kavurma, yanına güzel bir salata, ekmeği kavurmanın yağına bandırmak.... Katılamam...
Bayramınız mübarek olsun sözlükcüğüm.
qùrbân qâtliâmśâ qóýūnú qéšém qūlûmśé.
Atakürt diye bir yazı yazmıştı zamanında. Saçmalıklarla doluydu. Tarihi varsayımlarla değerlendirebilecek kadar tarih bilgisinden yoksun, Türk tarihinin yalan olduğunu iddia edebilecek kadar soysuz biridir.
FETO'dan içeri alınmış. Sevindim.
görsel
FETO'dan içeri alınmış. Sevindim.
görsel
merdo türküsü kulağa çok hoş gelen, Komünist olduğunu reddeden başarılı bir türkücüdür. Vatana ihanet etmemiş, edenleri desteklememiştir yani ideolojiniz ne olursa olsun dinleyebilirsiniz.
Hangi aşık peşkeş eder vatanı
Hor görürler haksızlığa çatanı
Kına diye ton ton satar esrarı
Kına diye ton ton esrarı satanı
Hangi mahkemede taşa katmalı katmalı
Katmalı dost.
Hangi aşık peşkeş eder vatanı
Hor görürler haksızlığa çatanı
Kına diye ton ton satar esrarı
Kına diye ton ton esrarı satanı
Hangi mahkemede taşa katmalı katmalı
Katmalı dost.
kalbin benim olsun diyorum,çünkü mukadder...
Cismin sana yetmez mi? Çabuk kalbini sök,ver!
Yoktur öte alemde de kurtulmaya bir yer!
Mutlak seveceksin beni,bundan kaçamazsın...
- Atsız
Cismin sana yetmez mi? Çabuk kalbini sök,ver!
Yoktur öte alemde de kurtulmaya bir yer!
Mutlak seveceksin beni,bundan kaçamazsın...
- Atsız
mhp'den durup dururken ihraç edilen önemli bir siyasetçi. sebebi bahçeli ve hükümete muhalif olmasıdır. bu hareket bahçeliyi gözümde bitirmiş olmakla beraber mhp antipatimi de arttırmıştır.
atsız hoca siyasi partilerin ülküsü yoktur derken ne kadar haklı olduğunu bir kez daha kanıtladı.
edit:imla
atsız hoca siyasi partilerin ülküsü yoktur derken ne kadar haklı olduğunu bir kez daha kanıtladı.
edit:imla