bugün
- falıma bakmak isteyen var mı6
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- eski uludağ sözlük ortamı7
- klimasız arabayla uzun yol gitmek5
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- lip balm kullanan erkek6
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- aldım kabul ettim6
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- burç saçmalığı6
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo3
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- 0 0 75
- online yazarlar8
- yaz aşkı bulamamak2
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- dont fuck with me tony4
- nofap6
- cut the crap4
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- sedat pekmez18
- tarot falına inanan salak8
- devşirmelik makamı13
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- tekerlek kaşar4
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- anın görüntüsü16
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- 2026 dünya kupası15
- lionel messi11
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
Müslüman biri olarak böyle düşünüyorum. Kendimce sebeplerini açıklamak isterim. Madde madde örneklerle yazıyorum.
1- islam inancı olarak bir kötülük yaptığımız da tövbe ederek kendimizi bir nebze olsun rahatlatabiliyoruz ama ateistlerin böyle bir şansı yok.
2- başkası kötülük yaptığı vakit bunun cezasız kalmayacağını biliyor ve içimizi rahatlatabiliyoruz ama ateistler kötülüğün, kötülük yapanın yanına kalacağını düşünerek yaşamak zorundalar.
3- Vegan olan ateistler hayvanların öldürülmesine hiç bir zaman alışamayacaklar, sürekli o hayvanlara acıyacaklar fakat biz onları Allahın bizim için yarattığını biliyor ve sorun etmiyoruz.
4- sevdiğimiz bir insanı kaybettiğimiz zaman tekrar buluşacağımızı biliyor ve üzüntümüz bir nebze bile olsa azaltabiliyoruz ama ateistler onları hiç bir zaman göremeyeceklerini düşünüyor. Büyük bir üzüntü olsa gerek.
5- bizler vatan için ölen birinin en güzel şekilde mükafatlandırılacağını düşünüyor ve mutlu oluyoruz. Ama ateistler o insanların birilerinin maşası olduğunu ve boşuna öldüklerini düşünüyor. ( yanlış anlaşılmasın ateistler vatansever değil demek istemiyorum bazı olaylarda böyle düşünüyorlar haklı olarak )
6- bizler dünyaya gelme amacımızı biliyor ve kendimizi düzene sokmak konusunda daha rahat ediyoruz. Oysa ateistler yaşamak için yaşıyorlar ve kendilerini düzene sokmakta zorlanıyorlar.
7- biz kendimizi kötü hissettiğimizde allaha sığınıyoruz ve belki psikolojik olarak bile olsa daha iyi hissediyoruz. Ateistlerin böyle bir şansı da yok tek teselli kaynakları diğer insanlar.
not : Belirtmek isterim ki Burada hiç bir inancı eleştirmedim objektif olarak kendimce yorumladım.
1- islam inancı olarak bir kötülük yaptığımız da tövbe ederek kendimizi bir nebze olsun rahatlatabiliyoruz ama ateistlerin böyle bir şansı yok.
2- başkası kötülük yaptığı vakit bunun cezasız kalmayacağını biliyor ve içimizi rahatlatabiliyoruz ama ateistler kötülüğün, kötülük yapanın yanına kalacağını düşünerek yaşamak zorundalar.
3- Vegan olan ateistler hayvanların öldürülmesine hiç bir zaman alışamayacaklar, sürekli o hayvanlara acıyacaklar fakat biz onları Allahın bizim için yarattığını biliyor ve sorun etmiyoruz.
4- sevdiğimiz bir insanı kaybettiğimiz zaman tekrar buluşacağımızı biliyor ve üzüntümüz bir nebze bile olsa azaltabiliyoruz ama ateistler onları hiç bir zaman göremeyeceklerini düşünüyor. Büyük bir üzüntü olsa gerek.
5- bizler vatan için ölen birinin en güzel şekilde mükafatlandırılacağını düşünüyor ve mutlu oluyoruz. Ama ateistler o insanların birilerinin maşası olduğunu ve boşuna öldüklerini düşünüyor. ( yanlış anlaşılmasın ateistler vatansever değil demek istemiyorum bazı olaylarda böyle düşünüyorlar haklı olarak )
6- bizler dünyaya gelme amacımızı biliyor ve kendimizi düzene sokmak konusunda daha rahat ediyoruz. Oysa ateistler yaşamak için yaşıyorlar ve kendilerini düzene sokmakta zorlanıyorlar.
7- biz kendimizi kötü hissettiğimizde allaha sığınıyoruz ve belki psikolojik olarak bile olsa daha iyi hissediyoruz. Ateistlerin böyle bir şansı da yok tek teselli kaynakları diğer insanlar.
not : Belirtmek isterim ki Burada hiç bir inancı eleştirmedim objektif olarak kendimce yorumladım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar