bugün
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir inanır8
- türk soyu ve arap soyu birdir4
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- true nun çaylak olması9
- yeni tanışılan kızdan istemek4
- kürtçülük5
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- velvet26
- dedehatun'un elleri2
- sedat pekmez21
- salak erkek neden bu kadar çok7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- aile evinde yaşamak13
- türklere devşirme diye laf atan kürt4
- kemalist dünya19
- kürtçülerin algıları4
- ktç abinin çaylak olması5
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- özlü sözler2
- günün şiiri3
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- türk devrimi neden başarısız oldu2
- galatasaray lobisi11
- ciguli kral2
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- ingiliz aksanı6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- bir sözlük kızının balık ekmeğinize göz dikmesi2
- 2026 dünya kupası25
- ismet gürbüz2
- herzevekil'in biraz şey olması6
- tavuk iskender4
- borsa istanbul2
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- beşar esad3
- birader yazar olmak13
- çomar putu4
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- dincilerin ingiltere sevdası5
- ebu muhammed el culani3
- üniversitelerin gereksiz olması10
- bir gecede cahil kaldık5
entry'ler (57)
bir de bu lafı duyup, "doğru değil mi abi adam haklı." diyenler de vardır. ne desem bilemedim.
ne yazık ki meb in damdan düşer gibi kabul ettiği önermedir. bu kararları alan kişilerin arada bir okullara da gitmeleri, oraların nasıl yerler olduğunu(!) görmeleri gerekmektedir.
14 şubat dayatmalarının kafaya vurmuş olduğunun göstergelerindendir.
Klasik romanı eleştiren Oğuz Atay'ın mükemmel akıl oyunlarıyla kitabının bir bölümünü klasik tarzda yazıp "bakın istersem bu kadar basit ve sıradan da yazabilirim ey beni anlamayan ve bu yüzden eleştiren okur..." mesajını verdiği gibi Orhan Pamuk'un da istersem bu kadar yüzeysel yazabilirim diyerek yazdığını umduğum eserdir. Nerede kaldı postmodernizm...
devamı
sözlüğe entry girerken öndeki kamyona girmek.
sözlüğe entry girerken öndeki kamyona girmek.
sineklerin tanrısı. ama bu kitabı okumak için ille de küçük olmaya gerek yok. hatta bir kez de mutlaka büyükken okunmalıdır.
birgün insandaki organlar bir karar vermişler demişler ki bu vücut iyi güzel işliyor ama buna bir müdür seçelim. tamam seçelim demişler. organlardan beyin göz ağız ve göt talip olmuş. tamam demişler oylama yapalım. tüm organlar oylama yapmış beyin müdür seçilmiş. buna kızan göt ben demiş bundan sonra sıçmıyorum. sonra bunun üzerinden bir hafta geçmiş. bütün vucud bozulmuş. göte diyorlarmış yapma etme bak hepimiz perişan olduk. ama imkanı yok inatçı göt vazgeçmiyormuş. birlikte toplanmışlar demişler bu böyle olmaz müdürlüğü göte verelim. götü müdür yapmışlar. o günden sonrada bütün götler müdür oluyormuş.
Elif Şafak- iskender.
ilköğretim altıncı sınıf sosyal bilgiler sınavı:
Soru:Erzurum'un bitki örtüsü nedir?
Cevap:Masa örtüsü, televizyon örtüsü, baca örtüsü.
ve evet baca örtüsü nedir ve nasıl bir hayal gücünün ürünüdür ben de bilmiyorum.
Soru:Erzurum'un bitki örtüsü nedir?
Cevap:Masa örtüsü, televizyon örtüsü, baca örtüsü.
ve evet baca örtüsü nedir ve nasıl bir hayal gücünün ürünüdür ben de bilmiyorum.
Erzurum'un güney ilçelerinden biri olan Karaçoban'da oldukça şiddetli bir şekilde hissedilmiştir. Depremin uzun süreli olması da can kaybı konusundaki endişeleri arttırmaktadır.
unuttuğunuz, aslında çok da önemli olmayan bir şeyi gözünüze sokup, konuyla ilgilenmeye çalıştığınızda da, "tamam tamam artık bir önemi yok." demeleri yok mu...
ömrü egede geçen biri için acaba mayısta güneşi görebilir miyiz derken kapıya dayanan hazirana rağmen her sabah karanlık bir gökyüzü, rüzgar ve çamurlu yollarla karşılaşmaktır.
"neyse bunun da güzel bir yanı, bana kattığı bir şeyler vardır." dersin.
insanda her şeyden, hatta kendi hayatından bile uzak olduğu fikrini uyandırır.
"neyse bunun da güzel bir yanı, bana kattığı bir şeyler vardır." dersin.
insanda her şeyden, hatta kendi hayatından bile uzak olduğu fikrini uyandırır.
tam tersi daha geçerli olabilecek fikirdir.
yapmak fiilini olumsuz çekimleyin yeter.
yapmak fiilini olumsuz çekimleyin yeter.
konuklarında yaşanan hayal kırıklığından sonra üzerinde durduğu dandik tiple cumartesi gecesini batırmıştır.
piskövite piskövit diyebilecekken piskövit demeyi tercih etmeyi akla getirmiştir.
matematiğe olan ilgisizliğimin temelinde yattığını düşündüğüm sarı kapaklı kitaptır.
ilgisizlikten öte yeteneksizliğimi buna yüklemiş de olabilirim...
ilgisizlikten öte yeteneksizliğimi buna yüklemiş de olabilirim...
w ve d
tabi bu harfler klavyeden klavyeye değişebilir. ne kadar oyun oynandığına bağlı olarak.
tabi bu harfler klavyeden klavyeye değişebilir. ne kadar oyun oynandığına bağlı olarak.
- bana niye şunu şunu anlatmadın?
- anlatsam ne fark ederdi ki? sadece gerilirdik.
- olsun. ne olursa olsun bana söylemelisin. yeter ki her şeyi söyle kızmam ben.
1 gün sonra...
- ben dışarı çıkyorum. ahmet, mehmet, ali ve ayşe ile birlikte şuraya gideceğiz.
- ayşe kim?
- okuldan arkadaş.
- niye daha önce adını duymadım.
- bilmem herhangi bir muhabbette adı bile geçmedi herhalde.
- onlarla çıkmayacaksın.
- niçin?
- çünkü ayşe'yi tanımıyorum.
- ahmet ile ali'yi de tanımıyorsun.
- lafı değiştirmeye çalışma. çıkmanı istemiyorum.
- söz verdim bu saatten sonra ben vazgeçtim diyemem.
- demek ki ayşe benden daha kıymetli...
- saçmalama lütfen.
- şimdi de saçmalıyor muyum? sen zaten beni eskisi gibi sevmiyorsun.
- nasıl yani? nasıl bu sonuca ulaştın?
- ...
(telefon kapanır bir süre sonra hiçbir şey olmamış gibi hayat devam eder, tabi bu anlamsız döngü de...)
- anlatsam ne fark ederdi ki? sadece gerilirdik.
- olsun. ne olursa olsun bana söylemelisin. yeter ki her şeyi söyle kızmam ben.
1 gün sonra...
- ben dışarı çıkyorum. ahmet, mehmet, ali ve ayşe ile birlikte şuraya gideceğiz.
- ayşe kim?
- okuldan arkadaş.
- niye daha önce adını duymadım.
- bilmem herhangi bir muhabbette adı bile geçmedi herhalde.
- onlarla çıkmayacaksın.
- niçin?
- çünkü ayşe'yi tanımıyorum.
- ahmet ile ali'yi de tanımıyorsun.
- lafı değiştirmeye çalışma. çıkmanı istemiyorum.
- söz verdim bu saatten sonra ben vazgeçtim diyemem.
- demek ki ayşe benden daha kıymetli...
- saçmalama lütfen.
- şimdi de saçmalıyor muyum? sen zaten beni eskisi gibi sevmiyorsun.
- nasıl yani? nasıl bu sonuca ulaştın?
- ...
(telefon kapanır bir süre sonra hiçbir şey olmamış gibi hayat devam eder, tabi bu anlamsız döngü de...)
bu ne dünya kardeşim, hababam.
mevsimin bahar olmasıyla ilişkilendirilebilecek durum.