bugün
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- beyaz otomobil satın almak14
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- makarna süzmek5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- yürüyüş partisi4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- bugün de meme atan olmaması13
- almanya4
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- esra'yı aç esra'yı2
- tgrt2
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- anın görüntüsü15
- şemsiyenin ters dönmesi3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- iş kadını yazarlar6
- paris te son tango6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- lucas luthor2
- meloş nerede sorunsalı5
- kaçak çay2
- oyuncu2
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- gocu abi2
- futbol9
- gocu bey meh meh bey birader4
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- hoşgeldin pazartesi7
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
entry'ler (101)
Çocukken beni korkutan bir şey olunca aslan babam gider her yeri didik didik eder olayı kontrol altına alır ve bana korkacak bir şey olmadığını belli ederdi.
Şimdi benim de bir oğlum var geçenlerde salondan bir gürültü geldi, ister istemez korktum. Keşke babam olsa da gidip bir kontrol etseydi dedim. Ama ne yazık ki babam yoktu ve korka korka ben gidip kontrol etmek durumunda kaldım. Baba çok acaip bir şey.
Bu arada babam çok şükür hayatta ama tabii ki kendi evinde.
Şimdi benim de bir oğlum var geçenlerde salondan bir gürültü geldi, ister istemez korktum. Keşke babam olsa da gidip bir kontrol etseydi dedim. Ama ne yazık ki babam yoktu ve korka korka ben gidip kontrol etmek durumunda kaldım. Baba çok acaip bir şey.
Bu arada babam çok şükür hayatta ama tabii ki kendi evinde.
Allah senin belanı versin şerefsiz herif. Ülkenin gelmişini geçmişini siktin attın. Mutluluğumuzu elimizden aldın, umudumuzu elimizden aldın, insanlarımızı elimizden aldın.
inşallah öteki dünyaya kalmaz bu dünyada çıkar bunların acısı senden, inşallah çoluğun çocuğun torunun ve tüm sevdiklerinin acılar içinde geberir gider.
ve inşallah sen kötü adam, inşallah acıların en büyüklerini yaşarsın, inşallah çığlıklar içinde geberirsin.
Ülkenin en azından yarısının benimle bu bedduayı paylaştığını bilmek güzel. inşallah bu bedduaların yerine geldiğini de görürüz.
inşallah öteki dünyaya kalmaz bu dünyada çıkar bunların acısı senden, inşallah çoluğun çocuğun torunun ve tüm sevdiklerinin acılar içinde geberir gider.
ve inşallah sen kötü adam, inşallah acıların en büyüklerini yaşarsın, inşallah çığlıklar içinde geberirsin.
Ülkenin en azından yarısının benimle bu bedduayı paylaştığını bilmek güzel. inşallah bu bedduaların yerine geldiğini de görürüz.
artık evden çıkarken ailemizle vedalaşmak zorunda kalacağımız ülke, ülkemiz.
Bizi bu hale getirenlerin yedi sülalesinin yüzü gülmez inşallah.
Bizi bu hale getirenlerin yedi sülalesinin yüzü gülmez inşallah.
Dünya'nın hiçbir yerinde Polis, Asker, Çocuk, Kadın şehit ederek "biz barış istiyoruz" diyen başka şerefsiz bir topluluk daha yoktur.
Allah hepinizin belasını versin.
Allah hepinizin belasını versin.
Okullarda, iş yerlerinde kısaca insan gruplarının bulunduğu heryerde bulunan insan tipidir. aynı yerde bulunan diğer herkesin doğumgünü bilir ve onlara doğumgünü partisi hazırlanmasına ön ayak olur. Genelde orta boylu kilolu ve aşırı özgüvenli kızlardan oluşurlar.
durum ilk başta sevecen olsa bile sonra gittikçe boka sarar.
durum ilk başta sevecen olsa bile sonra gittikçe boka sarar.
sevemediğim adam. hiçbir sebebi yok aslında kendisini sevmemem için. Güzel filmlerde, güzel karaterleri oynuyor ama bir türlü sevemiyorum ben bu adamı.
Kendini hemen içine alan ve gerilimi bir an bile düşmeyen çok güzel bir film.
Bundan sonrası spoiler:
--spoiler--
bir çok kişi filmin başında benim gibi emily blunt'ın başrol olacağını düşünmüştür ama Benicio del toro öyle bir döktürmüş ki filmde ne emily blunt dikkat çekiyor ne de josh brolin. iki erkeğin emily bluntile olan ilişkisi filmin gerilimi zirvede tutan ana unsur olmuş. Çatışma sahneleri de bu gerilimi macera ile süslemiş.
gece görüş kamerası ile çekilen sahneler çok güzel olsada bence en gerçekçi olan yemek masası sahnesiydi. Çok insani bir an olmasa bile filmde anlatılan dramı yaşayan herhangi biri de aynı şekilde davranırdı bence.
yukarıda da değindim ama emily blunt'ı ve canlandırdığı karakteri hiç sevmedim ben. Filmin başında çok hırçın başlayan kadın aşırı korkak bir şekilde bitirdi filmi.
--spoiler--
Bundan sonrası spoiler:
--spoiler--
bir çok kişi filmin başında benim gibi emily blunt'ın başrol olacağını düşünmüştür ama Benicio del toro öyle bir döktürmüş ki filmde ne emily blunt dikkat çekiyor ne de josh brolin. iki erkeğin emily bluntile olan ilişkisi filmin gerilimi zirvede tutan ana unsur olmuş. Çatışma sahneleri de bu gerilimi macera ile süslemiş.
gece görüş kamerası ile çekilen sahneler çok güzel olsada bence en gerçekçi olan yemek masası sahnesiydi. Çok insani bir an olmasa bile filmde anlatılan dramı yaşayan herhangi biri de aynı şekilde davranırdı bence.
yukarıda da değindim ama emily blunt'ı ve canlandırdığı karakteri hiç sevmedim ben. Filmin başında çok hırçın başlayan kadın aşırı korkak bir şekilde bitirdi filmi.
--spoiler--
içinde çeşitli mantık hataları ve sik gibi bir kylo ren barındıran film.
ama
sinema temelinde eğlenmek, gerçek hayattan uzaklaşmak ve biraz da hayal kurmak için yaratılmış bir sanat dalı. Star Wars da bunu sağlamak için biçilmiş kaftan.
Cumartesi günü dayanamadım sabah 11inde ilk seansda izledim filmi. Küçük bir şehirde yaşadığımız için ne yazık ki film dublajlıydı buna da takılmadım. Sadece zevk almak çabası ile izledim filmi ve inanılmaz güzel anlar yaşadım. Filmi gömmek çok kolay ama Han solo'nun ekranda belirdiği malum sahnede ayağa kalkıp sevinçten haykırmak sadece benim mi aklıma geldi? Ya da ne bileyim güzeller güzeli başroldeki kızımız ışın kılıcını bulunca bir tek benim mi tüylerim diken diken oldu? Peki çalışmayan R2D2, resmen dramdı lan.
Han solo, prenses leia kısacık da olsa luke skywalker'u hatta millenium falcon tekrar görmek muhteşem değil miydi? C3PO'NUN HiÇ DEĞiŞMEMiŞ OLMASI çok komik değil miydi?
bu nokta j.j. abrams'ında hakkını vermek lazım büyük de bir risk alarak star wars episode iv a new hope değişik ve çok güzel bir versiyonun çekmiş. 2. 3 filmlik serinin iğrenç dijitalliğinden mümkün mertebe uzak durmuş. Her iki seriden de biraz daha karanlık ama bence çok güzel bir star wars evreni oluşturmuş.
Yeni karakterlere değinecek olursak:
Öncelikle droid muhteşem. R2d2'ya eşdeğerr harika bir robot olmuş.
Rey ise tam anlamıyla bir casting harikası. Cuk oturmuş rolüne. Muhteşem bir tercih olmuş. Çok da güzel bir kadın olduğu için tatlı tatlı izlettiriyor kendisini.
Finn güzel bir renk katmış olaya. Komik, salak, neşeli bir karakter. Büyük ihtimalle de asıl kadınla evlenecek.
OScar Isaac hali hazırda son 2 yılın en çok prim apan oyuncusu olarak burda da kendisine güzel bir yer bulmuş. yeni han solo olacağı aşikar.
sonuç olarak demem o ki bırak mantık hatalarını, bırakın her şeyde kusur aramayı. arkanıza yaslanın ve bu sinema şöleninin tadını çıkarın.
hali hazırda izlediğim filmlerden çok etkilenen bir insan olarak bu filmi izlerken 4-5 kere ağladım lan. belki de hata bendedir.
en son son: başta da yazdığım gibi kylo ren karakterini hiç beğenmedim ama general hux çok güzel bir renk katmış filme. Hitler tadında konuşması da süperdi.
ama
sinema temelinde eğlenmek, gerçek hayattan uzaklaşmak ve biraz da hayal kurmak için yaratılmış bir sanat dalı. Star Wars da bunu sağlamak için biçilmiş kaftan.
Cumartesi günü dayanamadım sabah 11inde ilk seansda izledim filmi. Küçük bir şehirde yaşadığımız için ne yazık ki film dublajlıydı buna da takılmadım. Sadece zevk almak çabası ile izledim filmi ve inanılmaz güzel anlar yaşadım. Filmi gömmek çok kolay ama Han solo'nun ekranda belirdiği malum sahnede ayağa kalkıp sevinçten haykırmak sadece benim mi aklıma geldi? Ya da ne bileyim güzeller güzeli başroldeki kızımız ışın kılıcını bulunca bir tek benim mi tüylerim diken diken oldu? Peki çalışmayan R2D2, resmen dramdı lan.
Han solo, prenses leia kısacık da olsa luke skywalker'u hatta millenium falcon tekrar görmek muhteşem değil miydi? C3PO'NUN HiÇ DEĞiŞMEMiŞ OLMASI çok komik değil miydi?
bu nokta j.j. abrams'ında hakkını vermek lazım büyük de bir risk alarak star wars episode iv a new hope değişik ve çok güzel bir versiyonun çekmiş. 2. 3 filmlik serinin iğrenç dijitalliğinden mümkün mertebe uzak durmuş. Her iki seriden de biraz daha karanlık ama bence çok güzel bir star wars evreni oluşturmuş.
Yeni karakterlere değinecek olursak:
Öncelikle droid muhteşem. R2d2'ya eşdeğerr harika bir robot olmuş.
Rey ise tam anlamıyla bir casting harikası. Cuk oturmuş rolüne. Muhteşem bir tercih olmuş. Çok da güzel bir kadın olduğu için tatlı tatlı izlettiriyor kendisini.
Finn güzel bir renk katmış olaya. Komik, salak, neşeli bir karakter. Büyük ihtimalle de asıl kadınla evlenecek.
OScar Isaac hali hazırda son 2 yılın en çok prim apan oyuncusu olarak burda da kendisine güzel bir yer bulmuş. yeni han solo olacağı aşikar.
sonuç olarak demem o ki bırak mantık hatalarını, bırakın her şeyde kusur aramayı. arkanıza yaslanın ve bu sinema şöleninin tadını çıkarın.
hali hazırda izlediğim filmlerden çok etkilenen bir insan olarak bu filmi izlerken 4-5 kere ağladım lan. belki de hata bendedir.
en son son: başta da yazdığım gibi kylo ren karakterini hiç beğenmedim ama general hux çok güzel bir renk katmış filme. Hitler tadında konuşması da süperdi.
türk dizilerinde köy ağası ve çakma sitcom akımlarının bitmesinin ardından arayışa giren yapımcıların sığındıkları son limandır.
isimsel karizma akımı dizilerin başrol karakterlerine alaz, aras, ezel, tüzel, hazar, uras, güneş gibi normalde çok kullanılmayan ama kulağa hoş gelen isimler vermekten ibarettir. çok basit bir uygulama olmasına rağmen ilginç bir şekilde tutmuştur.
isimsel karizma akımı dizilerin başrol karakterlerine alaz, aras, ezel, tüzel, hazar, uras, güneş gibi normalde çok kullanılmayan ama kulağa hoş gelen isimler vermekten ibarettir. çok basit bir uygulama olmasına rağmen ilginç bir şekilde tutmuştur.
yalnızca ülkemizde bulunan hayvan türleridir.
canlısı her yerde olan ama ölüsü sadece türkiye'de bulunan leopar, ya da daha geniş haliyle ölü vahşi hayvan ve ankara'da bulunan çirkin peluş hayvanlar bu türlere örnek olarak gösterilebilir.
bir liste yapacak olursak:
- ölü vahşi hayvanlar
- ankara'da bulunan çirkin peluş hayvanlar
- yanında biri geçince ıslık çalan oyuncak maymun
- allah diyen karga
- kendiliğinden kıbleye doğru yatan boğa
şeklinde olan ve devamı getirilebilecek listedir.
canlısı her yerde olan ama ölüsü sadece türkiye'de bulunan leopar, ya da daha geniş haliyle ölü vahşi hayvan ve ankara'da bulunan çirkin peluş hayvanlar bu türlere örnek olarak gösterilebilir.
bir liste yapacak olursak:
- ölü vahşi hayvanlar
- ankara'da bulunan çirkin peluş hayvanlar
- yanında biri geçince ıslık çalan oyuncak maymun
- allah diyen karga
- kendiliğinden kıbleye doğru yatan boğa
şeklinde olan ve devamı getirilebilecek listedir.
kapısı kapalıyken müdürün odasına kapıya tekme atarak girip elimdeki istifa dilekçesini suratına fırlatarak senin benim müdürlüğünü sikeyim al şu istifa yazısını, ben artık siktir olup gidiyorum sen de ne bok yersen ye diyesim geliyor her gün. ama bin türlü sorumluluk var insanın omuzlarında diyemiyorsun bir türlü. yutkunup it gibi çalışmaya devam ediyorsun.
çok ilginç bir kadındır kendisi. güzel desen değil, çok da sinir bozucu. ama kadın dünyaya sanki sırf seksi olmak için gelmiş gibi. sanki 1 yaşından beri kadına nasıl çekici olunacağını anlatıyorlar. o bakışlar, hiç şaşmayan göğüs dekolteleri. acaip çok acaip.
büyük usta kayahan'ın yemin ettim şarkısında değindiği yemindir.
Her ne olursa olsun dönülemeyeceği şarkıda sık sık dile getirilen yeminin içeriğini öğrenmek de muhtemelen artık mümkün değildir.
Unutmadan kayahan şarkıda üzüntüm ellerimde değil hüzün tünellerinde demektedir.
Her ne olursa olsun dönülemeyeceği şarkıda sık sık dile getirilen yeminin içeriğini öğrenmek de muhtemelen artık mümkün değildir.
Unutmadan kayahan şarkıda üzüntüm ellerimde değil hüzün tünellerinde demektedir.
Kadın dediğin böyle olur, böyle olur, böyle olur.
Hiç kimsenin kıymetinin bilinmediği sikindirik ülkemde aynı takımda yıllarca forma giyen oyuncuların bile jübile maçının yapılmaması durumudur.
Sporun aslında güzel yanlarının da olduğunu ve insanları mutlu etmek için var olduğunu ne zaman unuttuk hiç hatırlamıyorum. Bunda en önemli sebeplerden birisi de bence futbolculara jübile maçı yapılmaması ve nerdeyse tüm kulüplerin futbolcuları ile kavgalı ayrılması.
Mesela yıllardır taraftarı olduğum olmaz olasıca Fenerbahçe Alex de souza'ya bir jübile maçı yapsa çok güzel olmaz mıydı? Ya da iyi ada kötü yıllarca kulübüne hizmet eden ibrahim TOraman için bir jübile düzenlense fena mı olurdu?
Futbol sadece küfür ettiğimiz bir mecra değil aynı zamanda sevdiğimiz oyunculara belki de göz aşları içinde veda edeceğimiz de bir spor dalı olmalı bence.
Hem oyuncu onere edilmiş olur hem de üstüne basa basa sölediğim üzere futbolun aslında güzel bir şey olduğunu tekrar hatırlarız. Sanırım bu konuda en iyi ülkelerden birisi ingiltere. Bir kaç örnek için;
stiliyan petrov; https://www.youtube.com/w...mbedded&v=1ko8e-9hX48
Tugay Kerimoglu; https://www.youtube.com/watch?v=v9ihAT29tYM
Ryan Giggs; https://www.youtube.com/watch?v=_LcT0V7B2Xw
Dennis Bergkamp; https://www.youtube.com/watch?v=tBp3tEKD-oI
Son olarak; Fenerbahçe en son 1998'de Tanju çolak'a jübile yapmış. Yani son 17 yıldır bütün futbolcuları hadi deyip takımdan göndermişler.
Not: tabii ki arada sırada yapılmış olan jübile maçları ve son maçlar olmuştur ama futbolun güzelliği adına çok daha yaygınlaşmalı bu durum.
Sporun aslında güzel yanlarının da olduğunu ve insanları mutlu etmek için var olduğunu ne zaman unuttuk hiç hatırlamıyorum. Bunda en önemli sebeplerden birisi de bence futbolculara jübile maçı yapılmaması ve nerdeyse tüm kulüplerin futbolcuları ile kavgalı ayrılması.
Mesela yıllardır taraftarı olduğum olmaz olasıca Fenerbahçe Alex de souza'ya bir jübile maçı yapsa çok güzel olmaz mıydı? Ya da iyi ada kötü yıllarca kulübüne hizmet eden ibrahim TOraman için bir jübile düzenlense fena mı olurdu?
Futbol sadece küfür ettiğimiz bir mecra değil aynı zamanda sevdiğimiz oyunculara belki de göz aşları içinde veda edeceğimiz de bir spor dalı olmalı bence.
Hem oyuncu onere edilmiş olur hem de üstüne basa basa sölediğim üzere futbolun aslında güzel bir şey olduğunu tekrar hatırlarız. Sanırım bu konuda en iyi ülkelerden birisi ingiltere. Bir kaç örnek için;
stiliyan petrov; https://www.youtube.com/w...mbedded&v=1ko8e-9hX48
Tugay Kerimoglu; https://www.youtube.com/watch?v=v9ihAT29tYM
Ryan Giggs; https://www.youtube.com/watch?v=_LcT0V7B2Xw
Dennis Bergkamp; https://www.youtube.com/watch?v=tBp3tEKD-oI
Son olarak; Fenerbahçe en son 1998'de Tanju çolak'a jübile yapmış. Yani son 17 yıldır bütün futbolcuları hadi deyip takımdan göndermişler.
Not: tabii ki arada sırada yapılmış olan jübile maçları ve son maçlar olmuştur ama futbolun güzelliği adına çok daha yaygınlaşmalı bu durum.
Her şeyden öte ve önce korkmaktır. Deliler gibi korkmak, bugüne kadar hiçbir şeyden kormadığınız kadar çok kormak.
3 aylık oğluma bir şey olacak ve ben bir şey yapamayacağım korkusu anlamsızca öyle bir sarıyorurki bünyeyi geceleri bile defalarca uyanıyorum.
Sevgisi inanılmaz ve her şeye değer ama korkusu da her şeyden büyük.
3 aylık oğluma bir şey olacak ve ben bir şey yapamayacağım korkusu anlamsızca öyle bir sarıyorurki bünyeyi geceleri bile defalarca uyanıyorum.
Sevgisi inanılmaz ve her şeye değer ama korkusu da her şeyden büyük.
Merak edenler için kesin bilgi: bandabulyanın gancelisine ıspahoylan bağlı gullicin gurgurasına garacocco gaçmış napacayık.
Bitmemesi gereken canım programımız.
Bitmemesi gereken canım programımız.
Çeşitli ünlülerin Uğur ışılak'a destek amaçlı hazırladığı video:
http://www.turkiyegazetes...om.tr/magazin/275476.aspx
Öncelikle fona o müziği koyan adamın müzik kulağına sokayım.
Sanırım Erkam aydar isimli kişi trollemek amacıyla girmiş bu videoya. Çünkü Uğur ışılak hakkında söylediği şeylerin tamamı alenen yalan. Pis pis de sırıtıyor konuşurken.
Bir de bu Rabbim yar ve yardımcın olsun lafı neye istinaden böyle trend oldu arkadaş. Bir herılt yani gibi bir şey oldu başımıza.
Bu arada Uğur IŞILAk'ın sanatı öven şu adamlara bir kişi akp şarkıları hariç "3 tane şarkısını ismini sayar mısınız?" diye sorsaydı. O zaman inanırdım samimiyetlerine.
Benden de bu 3 şarkıyı düşünenlere bir kıyak. şarkıların ilki; mısraların sonu berrak, toprak ve kafiyeye uygun 3. kelime ile biteni.
Davut Güloğlu'nun arkasındaki plaketler ne plaketiydi acaba?
Baha'yı nerden buldunuz?
Ve daha bir sürü şey.
http://www.turkiyegazetes...om.tr/magazin/275476.aspx
Öncelikle fona o müziği koyan adamın müzik kulağına sokayım.
Sanırım Erkam aydar isimli kişi trollemek amacıyla girmiş bu videoya. Çünkü Uğur ışılak hakkında söylediği şeylerin tamamı alenen yalan. Pis pis de sırıtıyor konuşurken.
Bir de bu Rabbim yar ve yardımcın olsun lafı neye istinaden böyle trend oldu arkadaş. Bir herılt yani gibi bir şey oldu başımıza.
Bu arada Uğur IŞILAk'ın sanatı öven şu adamlara bir kişi akp şarkıları hariç "3 tane şarkısını ismini sayar mısınız?" diye sorsaydı. O zaman inanırdım samimiyetlerine.
Benden de bu 3 şarkıyı düşünenlere bir kıyak. şarkıların ilki; mısraların sonu berrak, toprak ve kafiyeye uygun 3. kelime ile biteni.
Davut Güloğlu'nun arkasındaki plaketler ne plaketiydi acaba?
Baha'yı nerden buldunuz?
Ve daha bir sürü şey.