bugün
- pakistan3
- hindistan3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı7
- dünya7
- yaşamak üzerine2
- 2026 dünya kupası22
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- fas6
- futbol15
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi8
- düşün ki o bunu okuyor17
- guyana4
- anın fotoğrafı2
- japonya4
- velvet13
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- bosna hersek3
- moğolistan2
- sözlük kızlarının vücutları15
- falıma bakmak isteyen var mı24
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- ekonomi3
- cezayir2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- gülüm diyen kız10
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- bir insana inanmak2
- hızlı para kazanmanın yolları4
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- arnavutluk2
- kolu kıllı kız3
- ona bir şey söyle10
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- çekya3
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- türk moğol kardeştir3
- avustralya2
- aşk her şeyi affeder mi4
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kemal kılıçdaroğlu18
- kılıçdaroğlu cemaati4
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- iveco daily3
- anın görüntüsü18
(bkz: olsa da yesek)
kibe, mumbar, kırk kat kardeşleridir. bilhassa mumbar, lokum gibi yenilir.
ayrıca 2008-2009 gibi adana da şırdancı patlaması yaşandı. ben hiç birisine güvenmiyor ve onlardan uzak durulmasını öneriyorum.
adana da çifte minare camisinden valiliğe giden yol üzerinde, küçüklüğümden beri tablada şırdan yapan amca, hepsinden daha temiz ve kalitelidir.
ayrıca 2008-2009 gibi adana da şırdancı patlaması yaşandı. ben hiç birisine güvenmiyor ve onlardan uzak durulmasını öneriyorum.
adana da çifte minare camisinden valiliğe giden yol üzerinde, küçüklüğümden beri tablada şırdan yapan amca, hepsinden daha temiz ve kalitelidir.
adanalı olmayan bilmez..ankarada yaşayan bir adanalı olarak hasretle anıyorum.
(bkz: çok acıktım)
(bkz: adana yarrağı)
şuan susuzluk tadında hisler uyandıran eşsiz temel besin maddesi.
(bkz: olsa da yesek)
"oo birrrr efsanneeeeee"
dedikleri zaman aklınıza gelir.
dedikleri zaman aklınıza gelir.
gece kahvaltısı.
04:03'te sol frame'de tepeye çıkarılır mı bu başlık?
adanayı kebaptan sonra en iyi şekilde temsil eden yiyecek.
görsel
adanayı kebaptan sonra en iyi şekilde temsil eden yiyecek.
görsel
turşu ve baharatlarla süper giden lezzet.
Adana'da kuruköprü paçacısında içilen paçanın ardına tatlı niyetine söylenen yanında bir porsiyonda mumbar istenen dünyanın e birinci harikası. hesap ödeme işleminin ardından arkadaşlarla girilen iddaaya istinaden 11 tane yiyerek kendi rekorumu kırdığım ancak bu rekoru bir daha egale edemediğim kimilerinin genital bir organa benzettiği adanaya has mükemmel lezzet. allah allah canım çekmeyi bırak dudaklarım kamaştı yemin ediyorum.
kimyon'un birlikte kendini en iyi hissettiği yiyecek.
içtikten sonra şahane giden bir yemek ötesidir. ona sakatat diyenin sakatatları bi hal olsun!
adana'da kebaptan sonra gelendir. bizim adana'da gece şırdan krizine giren binlerce kişi bulabilirsin. arkadaşınla gece 3'te şırdancı ünal'da karşılaşabilirsin.
herşeyden önce pahalıdır. 1 tanesi karın doyurmaz. 5 - 6 bilemedin 7 olsA SÜPER OLUR. AMA tam hatırlamamakla beraber 2-3 tl civarında vardır. onun için en fazla 2 tane yemişimdir. son zamanlarda gariban işi pide ekmeğine sarıp yedim. kimyonsuz bibersiz olmaz. usta tencereyi açtımı '' şunu ver usta '' diye seçebilirsiniz. adamda '' hepsi aynı gardaş '' der.
o ince kuyruk kısmı yağlı olur , yenmez. onun için o ince tarafının ince olması daha iyidir. o kalın tarafınında kalın olması iyidir.
bu yemeği satanların ismi genelde '' baba dır '' felanca babanın yeri , filanca baba şırdanları.... ''
kalorisi yüksek olmasına rağmen gece yenir. saat 03 00 gibi bitebilir. şırdancı tezgahını toplar. haa saat 05 00 oldu ve sen acıktın mı. o saatte şırdanı unutacan, ciğere vuracan.
o ince kuyruk kısmı yağlı olur , yenmez. onun için o ince tarafının ince olması daha iyidir. o kalın tarafınında kalın olması iyidir.
bu yemeği satanların ismi genelde '' baba dır '' felanca babanın yeri , filanca baba şırdanları.... ''
kalorisi yüksek olmasına rağmen gece yenir. saat 03 00 gibi bitebilir. şırdancı tezgahını toplar. haa saat 05 00 oldu ve sen acıktın mı. o saatte şırdanı unutacan, ciğere vuracan.
(bkz: tadı güzel abi)
evet görüntüsü sebebiyle bende bir süre yiyememiştim ama fazla sürmedi tabiki şırdan yemediğim zamanlarda kokusuda iğrenç gelmişti ancak bir yemeye başlayınca ardı arkası gelmedi kokusu bile muhteşem gelmeye başladı . adanalıların çoğunun kebapdan bile fazla sevdiği yiyecektir . tabi sevmeyenleride çoktur herkesin zevkleri aynı değil .alkolden sonra yediğinizde dünyanın en büyük zevkini tattığınızı hissedirecek olan yiyecektir .
birde hikayem var kız arkadaşımla gece barajyolundan eve gidiyoruz tabi normal olarak kafalarımızda iyi kız arkadaşım eve gitmeden şırdanda yiyelim mi demişti ve ocakbaşında romantik bir yemek yemiştik . bir daha aşık olmuştum kendisine . benim çevremdeki kızların %80i sever şırdanı erkeklerdense yemeyen görmedim daha .
birde fiyatı altın gibi artış göstermiş maşallah 4-4.5 tl olmuş anasını satim oha ya . doyum amaçlı olarak bir kişinin 4-5-6 hatta 7-8 tane yediğini düşünün ve hesaplayın artık tamamen tadımlıktır . kırkata muhtaç kaldık anlayacağınız .
birde hikayem var kız arkadaşımla gece barajyolundan eve gidiyoruz tabi normal olarak kafalarımızda iyi kız arkadaşım eve gitmeden şırdanda yiyelim mi demişti ve ocakbaşında romantik bir yemek yemiştik . bir daha aşık olmuştum kendisine . benim çevremdeki kızların %80i sever şırdanı erkeklerdense yemeyen görmedim daha .
birde fiyatı altın gibi artış göstermiş maşallah 4-4.5 tl olmuş anasını satim oha ya . doyum amaçlı olarak bir kişinin 4-5-6 hatta 7-8 tane yediğini düşünün ve hesaplayın artık tamamen tadımlıktır . kırkata muhtaç kaldık anlayacağınız .
tadına doyum olmayan, baharatın en iyi gittiği et türü.
yine aklıma gelen ve yemek istediğim içi pilav dolu et.
adanalı arkadaşların öve öve bitiremediği yemek.
(bkz: yeme de yanında yat)
uğruna hemen şu anda adana'ya gitmek istediğim orgazmik yiyecek. şekli itibariyle orgazmik lafı da çok farklı yerlere çekilebilir ama yapmayın bunu. özellikle alkol sonrasında adana'nın o hafif soğuğunda 3-4 arkadaş sokak kenarındaki tabladan yemek gibisi var mı be.. bol kimyonlu, bol limonlu.. hay! yok mu lan bunu istanbul'da yapan bir yer?
(bkz: şırdan dolması)
her adanalı hakkında şu cümleyi kurar:
-ya korkma, sen bi ye, çok seversin bak.
-ya korkma, sen bi ye, çok seversin bak.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar