bugün
- fakirin sevmesi hak mıdır10
- bir insanı sevmek5
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler4
- haitinin gol atmış olması2
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- yazarların imza parfümleri3
- günaydın2
- fazla kilo2
- dünya8
- 2026 dünya kupası23
- dil2
- oyuncu2
- futbol16
- insan2
- düşün ki o bunu okuyor17
- ameliyat olmak7
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- kolu kıllı kız4
- egay sucukcu8
- pakistan3
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- gocu2
- velvet13
- hindistan3
- sözlük kızlarının vücutları15
- falıma bakmak isteyen var mı24
- nevşehir üzümü2
- azerbaycan2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- fas6
- guyana4
- kuzenin içine boşalmak14
- gülüm diyen kız10
- yılmaz güney12
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- 25 haziran 2026 iskoçya brezilya maçı2
- yaşamak üzerine2
- bosna hersek3
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- japonya4
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
Dünyaya çıplak gelmemizde bir subliminal mesaj arayan 3.mahalle sanatçısıdır. Kendisine çıplak gezinmeler diliyoruz efem.
neden linç ediliyor anlamıyorum.
kimdir ki şevval sam? neyin otoritesidir ki fikrini söylemini bu kadar götünüze sallayıp düştünüz buralara.
şevval sam, çemçük dudaklarıyla çakma karadeniz ağzı yapan bir kadın. yüz güzelliğiyle para kazan bir şarkıcı.
hani tamam kimse insanların inancını aşağılama cürretini kendinde bulamaz da, fikrini söylemeyen herkes aksini mi düşünüyor sanıyorsunuz?
hepimiz yeşil caminin müezzini oluveriyoruz bir anda. en az şevval sam kadar gereksiziz aslında.
kimdir ki şevval sam? neyin otoritesidir ki fikrini söylemini bu kadar götünüze sallayıp düştünüz buralara.
şevval sam, çemçük dudaklarıyla çakma karadeniz ağzı yapan bir kadın. yüz güzelliğiyle para kazan bir şarkıcı.
hani tamam kimse insanların inancını aşağılama cürretini kendinde bulamaz da, fikrini söylemeyen herkes aksini mi düşünüyor sanıyorsunuz?
hepimiz yeşil caminin müezzini oluveriyoruz bir anda. en az şevval sam kadar gereksiziz aslında.
cüneyt özdemir'in programındaki açıklamalarıyla sosyal medya denilen oluşumdaki mevzuların ne kadar çarpıtıldığını bizlere göstermiştir.
dünyaya çıplak gelindiğini, doğal olmayı filan savunmuştur. siyasi görüşü beni bağlamaz, ancak hoş ve seksi bir kadın. mümkünse kendi fikri uyarınca çıplak görmek isteriz kendilerini.
(bkz: lily nin fotoğrafları rahatlamama yardımcı oldu)
(bkz: lily nin fotoğrafları rahatlamama yardımcı oldu)
annesi gibi bir sanatçının iki katı ücret isteyerek müziğe adım atma nedenini belli etmiş gibidir.
linc edilmesine karsi oldugunu soyleyen insanlarin hakaretler ettigi yillarin sanatcisi. ama tipki mujdat gezen gibi o da dun alkislanirken bugun bez parcasina bez parcasi dedigi icin dindoslar tarafindan linc ediliyor. aslida linc edilmeyi tekme tokat girismek olarak algilayan insanlar tarafindan asagilaniyor. kadin olmasa onuda yapacaklar.
su ciplaklik mevzusu ise tam bir komedi. sevval sam dahil herkes orasini burasini kapamak icin tekstil urunu kullanir. dindoslar tarafindan ayip yer olarak gorulen saç da bir tekstil urunu tarafindan kapatilir. burada ne elestiriliyor anlamadim. bugun turban denilen seyi tekstil sektorunde ureten ve ust duzey kârlar yapan bu isten para kazanan sirket var. bu turban simdiye kadar bu sirketler kac yildir varken tekstil urunu degildi de sevval sam beze bez dedigi icin mi bu ayip oldu?
ben de neden sevval sam'i savunuyorsam. iki cift lafla soyleyemiyor mu bunlari anlamadim. chp'si de konusma ozurlu aydini da yemin ediyorum.
su ciplaklik mevzusu ise tam bir komedi. sevval sam dahil herkes orasini burasini kapamak icin tekstil urunu kullanir. dindoslar tarafindan ayip yer olarak gorulen saç da bir tekstil urunu tarafindan kapatilir. burada ne elestiriliyor anlamadim. bugun turban denilen seyi tekstil sektorunde ureten ve ust duzey kârlar yapan bu isten para kazanan sirket var. bu turban simdiye kadar bu sirketler kac yildir varken tekstil urunu degildi de sevval sam beze bez dedigi icin mi bu ayip oldu?
ben de neden sevval sam'i savunuyorsam. iki cift lafla soyleyemiyor mu bunlari anlamadim. chp'si de konusma ozurlu aydini da yemin ediyorum.
sene içerisinde hem odtü de hem anadolu gösteri merkezinde izlediğim sanatçı. iki konserde de ortama ayak uydurmuş, nabza göre şerbet vermiştir. dolayısıyla ilkeli bir sanatçı diyemem. bide siyah beyaz filminde gördük poposu sarkıktı.
annesi ne kadar karizmatikse kendisi bir o kadar itici insan.
bana göre türkiyenin en güzel kadınıdır.
özel ve güzel kadın...
bakışları deniz kokar.
başörtüsü benim için bir tekstil malzemesi diyerek, neredeyse ekmeğinden olan sanatçı ablamızdır. çünkü bir bir konserleri iptal edilmektedir.
http://www.ensonhaber.com...r-darbesi-2012-06-29.html
http://www.ensonhaber.com...r-darbesi-2012-06-29.html
sesine hayran kaldığım nadir sanatçılardandır.
kendi görüşünü beyan etmiş ve bu doğrultuda tepkiler almış olan sanatçıdır. tek din görüşüne karşı olduğunu bir tasarımcıya inandığını van'da yaptığı söyleşide izah etmiştir. islamiyet ve başörtüsü ile ilgili görüşleri sonucu konserleri iptal edilmeye başlamıştır. ben şevval sam'ın düşüncelerine zerre kadar katılmasam dahi konserlerini iptal ederek onun yanlış yönlendirilmesine karşıyım. madem islamiyeti provakatif olarak ideolojik yaklaşımlara sebebiyet veren bir unsur olarak görebiliyor bir sanatçımız aksini ispat için hoşgörünün nasıl bir olgu olduğu kendisine konserlerini iptal ederek değil onu da bu farklılığıyla kabul ederek gösterilmelidir.
http://www.haber7.com/vid...-tepki-ceken-aciklamalari
http://www.haber7.com/vid...-tepki-ceken-aciklamalari
söylemleri doğrultusunda konserlerinin iptal edilmesini büyük bir kazmalık örneği olarak görmekteyim. yani bu kazmalık aslında sansür zihniyetinin içselleştirilmesinden farklı düşüncelerin tukakalaştırılmasından başka bir şey değil. bakıyorsun söylediklerine. tuhaf bir yargı yok. söylenenler basit teoriler içinde haklılık payı içermekte. yani zaten ısrarla kendi düşüncem de diyor. başörtüsünü tekstil ürünü olarak betimlerken aslında insanın doğasında çıplaklığın olduğunu başörtüsü veya sonradan hayatımıza dahil olan giysi-kılık-kıyafet ve aksesuarların özde birer tekstil ürünü olduğunu yansıtmış. bence de öyle oldukları için benim dünyama göre de bu tip bir tektil ürününün kutsal bir simge taşımayacağı için söylemlerinde bir tuhaflık göremedim. hani en azından aşağılayıcı bir tutum sergilemekten çok uzak bağımsız kişisel düşüncesiyle basit bir çıkarım yapmış. ideolojik bir kutuplaşma kısmı da doğru tespittir. bu kutuplaşma taraflarını yaratıp etki-tepki mekanizması içinde türk insanını germekte ve yormaktadır. dindar ve laik çekişmesi bezdirdikçe bezdirmektedir insanımızı. hani bu ortama alıştık alışmasına da şu sansür işini kabullenemiyorum. çıkıyo bi sanatçı bir iki basit çıkarım yapıyor hakaretsiz. çıkıyo biri sözlükte yazıyor. hemen hakaret kutsala saldırı olarak görülüyor. ulen bu ne saçmalıktır asıl konu kişinin söylemlerine pranga koyan bozuk zihniyettir. asıl konu konseri iptal eden zihniyettir. yani muğla'da, izmir'de bu kadın rahatça konser verebilecek ama birçok yerde de tepki çekecek mantığını yerleştirip kutuplaşmayı körükleyenlere burdan seslenmekteyim: insanların özgür fikirlerini din dokunulmazdır, her söylenen hakarettir mantığıyla daha geniş kapsamda sansürle gaspetmeyin. yakında konseri iptal eden iller ve etmeyen deniz kenarındaki iller diye manasız manasız taraf olmayı sürdüreceğiz. neden? tabularımızdan dolayı.özgürlük alanına tecavüzden zevk aldığımzdan dolayı. işimize gelmeyen fikirleri tukaka bellediğimizden dolayı.
edit:eveet, evet bir kentsel bir kutuplaşma için sanatçının izmir konserinin iptal edilip edilmediğine bakmalıyız. muradımıza ermeliyiz. nokta.
edit:eveet, evet bir kentsel bir kutuplaşma için sanatçının izmir konserinin iptal edilip edilmediğine bakmalıyız. muradımıza ermeliyiz. nokta.
papanın elini öpen, obama gelince havaalanında içtima veren zihniyetin yasakladığı sanatçı.
bono gelince karınızla kızınızla gezmelere gidersiniz. sanki bono ya namahrem yok. sanki tarikat lideri herif.
bono gelince karınızla kızınızla gezmelere gidersiniz. sanki bono ya namahrem yok. sanki tarikat lideri herif.
ne kadan bi demokratsınız hepiniz dedirten durumdur, türk milletinin ekseriyetinin inancına ters gelen açıklamalar yapmış kadına toplum tepki göstermiş ve konserleri iptal eidlmiştir, "ya ne olacagıdı", demokraside bu degil mi? ne güzeldi degil mi cumhuriyet dönemi, topla halkı degerlerine küfret kimsenin gıkı çıkamasın! karınızı dekolte giydirip komutana begendirin siz koçlar, geçti o günler!
"başörtüsü tekstil malzemesidir" diyerek, bir çok insanın öfkesini üzerine çekmiştir, konserlerinin çoğu iptal olmaktadır.
ailemde kapalilar cogunlukta ister bez parcasi der ister dinin geregi kendi görüsü, sirf bu görüsünden dolayi insanin ekmegiyle oynanmasini ve o kisiye hakaretler edilmesini tasvip etmiyorum. yiyorsa pisi pisine baska ülkenin topraklarina girip vurulup düsürülen ucagin pilotlarinin hesabini sorun, analarinin cigerleri yaniyor, nerede sizin adaletiniz?
kendisinin de dediği gibi, bu bir sosyal linç.
türban bakınız baş örtüsü demiyorum (bkz: türban) takanlara yapıştırdığı laf için sağda solda özür dilememesi gereken bebek yüzlü kadın. ben çekerim günahını.
yalandan mazlum edebyatı yapan götlere birşeyler kanıtlamak zorunda değil. konuştukları o kadar mantıklıydı ki imzamı atardım ama sakın ha geri adım atmasın.
eğe atarsa benim gibi düşünenleri de kaybeder. türbanlı siyasidincilei hiç saymıyorum bile...
yalandan mazlum edebyatı yapan götlere birşeyler kanıtlamak zorunda değil. konuştukları o kadar mantıklıydı ki imzamı atardım ama sakın ha geri adım atmasın.
eğe atarsa benim gibi düşünenleri de kaybeder. türbanlı siyasidincilei hiç saymıyorum bile...
belkide şevval sam'ın bu söyleminin üzerine, henüz daha gündemdeki sıcaklığını koruduğu için, konserlerde başka türlü şeyler yaşanmasına sebebiyet vermemek için konserlerinin iptal edilmesine karar verilmiş olabilir, belkide o nun için şu durumda bu karar daha hayırlıdır.
linç edilmek istenen bu güzel insana sonsuz saygılar. kim ne derse desin hayranların her daim yanında.
https://www.youtube.com/watch?v=3XWc1phzajg bir şarkı ancak bu kadar güzel söylenir.
https://www.youtube.com/watch?v=3XWc1phzajg bir şarkı ancak bu kadar güzel söylenir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar