şevval sam

ailemde kapalilar cogunlukta ister bez parcasi der ister dinin geregi kendi görüsü, sirf bu görüsünden dolayi insanin ekmegiyle oynanmasini ve o kisiye hakaretler edilmesini tasvip etmiyorum. yiyorsa pisi pisine baska ülkenin topraklarina girip vurulup düsürülen ucagin pilotlarinin hesabini sorun, analarinin cigerleri yaniyor, nerede sizin adaletiniz?
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026