bugün
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- diamond bosphoruss denen yazar6
- lionel messi11
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz8
- kadınlar neden aldatır15
- devşirmelik makamı13
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- gammaz çetesi çökertildi2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı3
- 0 0 72
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- 26 haziran 2026 abd türkiye maçı4
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- askerlik9
- kadında güzellik aramayan erkek6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- kimyon4
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- şakk ı kamer2
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- kıskançlık5
- sürekli esnemek6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı3
- ismail kartal16
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- donald trump5
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- the god himself3
- sözlükteki zengin yazarlar4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- allah bu yahudilerin belası versin2
- insan ne yaparsa kendisi icin yapar2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- tuncay güney2
- içinizdeki trafik canavarını durdurun2
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- kazıklı maria3
az evvel şu entrymi açık eksileyerek safını belli eden aktroll;
(bkz: 23 mayıs 2021 tolga ağar ın attığı tweet/#44735377)
demek tolga ağar'dan yanasın.
unutma ki, yarın bir gün sana birileri tecavüz eder de cesedini yok ederse, senin hakkını da ben ve benim gibiler savunur.
sen sen ol, ne kadar omurgasız olsan da, haksızlığa uğradığında seni savunacak kişileri karşına alma...
(bkz: 23 mayıs 2021 tolga ağar ın attığı tweet/#44735377)
demek tolga ağar'dan yanasın.
unutma ki, yarın bir gün sana birileri tecavüz eder de cesedini yok ederse, senin hakkını da ben ve benim gibiler savunur.
sen sen ol, ne kadar omurgasız olsan da, haksızlığa uğradığında seni savunacak kişileri karşına alma...
ne açık eksi atıyorsun totoş siktir git çamurlu bok bulaşmış ayağnnan hakk a yürü.
ödemeyi dolarla mı euroyla mı tl ile mi yoksa kokainle mi yapıyorlar tam nasıl oluyor o işler?
oğlum adamlar kamyon kamyon tanker tanker kokain satmışlar lan. gönüllü savunuyorsan bunları daha kötü amk
millete nick altı giriyor daha sonra hemen siliyor amacın ne olum delikanlı ol dediğim ergen.
yazdıklarını korkudan siliyor yazık kimin çocuğuysa.
7 yaşındaki çocuğun kapanmasını söyleyen pedofili ve sübyancı. aynen öyle.
dindarım diye ortalarda gezen din tüccarlarından bir tanesidir. sözlükte bunlardan çok var. dindar olan insan en başta haramdan uzak durur hırsızlığın karşısında durur yalan söyleyenlerin karşısında durur. kul hakkı yiyenleri savunmaz onlara sessiz kalmaz.
(bkz: haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır)
bunlara göre biz sırf şeriat istemiyoruz diye dinsiz oluyoruz ama bunlar dindarlar. hayatlarında camiye kaç kere gitmişler kaç kez farz ve sünnet olan ibadetlerini yerine getirmişler ? bunlar dindar biz din düşmanıyız öyle mi. şaka gibi.. bu arkadaşlar ise nerede hırlı var nerede hırsız var onların peşindeler. ufacık çocuklar kapanmazsa din elden gider diyorlar ama tüm dünyada müslümanlığın hırsızlık ile bağdaştırılmasına sebep olanları sabahtan akşama yalıyorlar burada. bu nasıl dindarlık arkadaşım bu nasıl islam sevgisi bu nasıl allah peygamber sevgisi ? bize asla yapmayın dedikleri her şeyi yapanların peşine takılıp gelip buraya ufacık çocukları kapatmazsak din elden gider demek nasıl bir zihniyetsizliktir..
(bkz: haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır)
bunlara göre biz sırf şeriat istemiyoruz diye dinsiz oluyoruz ama bunlar dindarlar. hayatlarında camiye kaç kere gitmişler kaç kez farz ve sünnet olan ibadetlerini yerine getirmişler ? bunlar dindar biz din düşmanıyız öyle mi. şaka gibi.. bu arkadaşlar ise nerede hırlı var nerede hırsız var onların peşindeler. ufacık çocuklar kapanmazsa din elden gider diyorlar ama tüm dünyada müslümanlığın hırsızlık ile bağdaştırılmasına sebep olanları sabahtan akşama yalıyorlar burada. bu nasıl dindarlık arkadaşım bu nasıl islam sevgisi bu nasıl allah peygamber sevgisi ? bize asla yapmayın dedikleri her şeyi yapanların peşine takılıp gelip buraya ufacık çocukları kapatmazsak din elden gider demek nasıl bir zihniyetsizliktir..
hayız yaşı 7 mi?
Bir derdin omu kaldı,sen kuran okudunmu hiç peki Buhari'yi okudunmu yok..maksat uç örnekler verip islama sövdürmek.
Sen önce fitne adam öldürmekten beterdir ayetini oku anla yaşa..
islamafobiklik var diyor. Kendisine bir sosyal deney teklifim var. Anadolunun herhangi bir kasabasında kent meydanında sen “allah yok din yalan” ben de “allah u ekber” diye bağıracağım. Bakalım ne tepki göreceğiz. islamafobi varmış ya. Ben göreceğim islamafobik tepkiye razıyım, kendisi de razıysa buyursun.
bir süreliğine yok olup geri dönen bir çakma zall.
Sözluk sahibi zallin çakma versiyonu.
bak ben sana bir şey diyeyim mi?
sen insan falan değilsin ha.
sana insan diyenin insanlığına sokayım ben.
ypg terör örgütü hastaneye saldırmış, siviller ölmüş, bu kalkmış kılıçdaroğlu'na laf sokuyor.
(#44795497)
şu yaptığın şey var ya, insanlık değil,
yaptığın şey "ibnelik" diyeceğim, ama ibnelere saygısızlık olur.
bu yaptığın şeye isim koyamıyorum.
terör örgütünün hastaneye saldırısından bile siyaset yapmak çok büyük omurgasızlık gerektirir.
ulan ypg üzerinden kılıçdaroğlu'na sallayacaksan, öncelikle ypg liderini ankara'da ağırlayanlara, ona ofis açanlara, ayağının altına kırmızı halı serenlere laf et de görelim seni.
görsel
cidden bu tip insanlarla aynı havayı solumak çok acı bir duygu.
lan ben sana ne diyeyim daha, biraz namusun, onurun, şerefin varsa siktir olur gidersin buralardan.
sen insan falan değilsin ha.
sana insan diyenin insanlığına sokayım ben.
ypg terör örgütü hastaneye saldırmış, siviller ölmüş, bu kalkmış kılıçdaroğlu'na laf sokuyor.
(#44795497)
şu yaptığın şey var ya, insanlık değil,
yaptığın şey "ibnelik" diyeceğim, ama ibnelere saygısızlık olur.
bu yaptığın şeye isim koyamıyorum.
terör örgütünün hastaneye saldırısından bile siyaset yapmak çok büyük omurgasızlık gerektirir.
ulan ypg üzerinden kılıçdaroğlu'na sallayacaksan, öncelikle ypg liderini ankara'da ağırlayanlara, ona ofis açanlara, ayağının altına kırmızı halı serenlere laf et de görelim seni.
görsel
cidden bu tip insanlarla aynı havayı solumak çok acı bir duygu.
lan ben sana ne diyeyim daha, biraz namusun, onurun, şerefin varsa siktir olur gidersin buralardan.
Beğenip eksileyen omurgasız akçomar.
Ben aslında bunu donuzlamıştım ama sonra unuttum gittim tekrar donuzu kaldırdım sonra baktım benim entryi beğenmiş sonra da eksilemiş. Olsun yine bana ek ulupuan geliyor.
Donuz listesinde 1 numarada olması gereken yazar.
Ben aslında bunu donuzlamıştım ama sonra unuttum gittim tekrar donuzu kaldırdım sonra baktım benim entryi beğenmiş sonra da eksilemiş. Olsun yine bana ek ulupuan geliyor.
Donuz listesinde 1 numarada olması gereken yazar.
sürekli siyasi içerikli entry giren ama çaylak olmayan bir yazar.
Öbür hesabı hangisi ki.
(video artık mevcut değil)
çaylak olmuş.
ısrarla siyasi entry girmesine rağmen çaylak olmayan yazar.
gün içerisinde 20 entry giriyorsa 15 tanesi net şekilde ak troll.
birde moderatörler chp li yazarları koruyor diyorsunuz utanmadan.
gün içerisinde 20 entry giriyorsa 15 tanesi net şekilde ak troll.
birde moderatörler chp li yazarları koruyor diyorsunuz utanmadan.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar