bugün
- ismet gurbuz 202418
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- küfreden kız iticiliği5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- yürüyüş partisi8
- beyaz otomobil satın almak15
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- saba makamı ile okunan ezan4
- türkiye6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- göbek adınız2
- amerika birleşik devletleri6
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- düşük iq belirtileri5
- rabbin para vermesi4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- almanya5
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- bugün de meme atan olmaması13
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- chp'deki değişimciler3
- ilgi2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- terlikle dövmek2
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- diş ağrısı2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- ipkis2
- kablo dolu çekmece2
Tartışıyorsunuz da çaylaklık sebebini de yabışdırın bari şuraya anlayalım. ben taraf olmadan rahat edemem bertaraf olurum sonra.
Edit: evet bu sözlükte okuduğum en lüzumsuz entrydi gördüm hepsini de okuyamadım. Herkesi puanlamış işsiz. Nasıl aklına geldi de o kadar nicki önce kağıda mı yazdın, excelde tablo mu yaptın, nasıl bir motivasyon? Sadece puan da vermemiş bayağı yorum yapmış bilirkişi gibi herkese tavsiyelerde de bulunmuş. Çok ilginç bir psikoloji.
burada kavga ettiğim insanların bile nickini hatırlamıyorum sonradan normal sohbet ettiğim oluyor. Şaşırttı gerçekten. Sürekli neden çaylak oluyor bilmiyorum ama kimseye hakaret etmeden düzgün bir üslupla tartışmayı öğrenir ve yine çaylak olmaya devam ederse mutlaka gelip kendisini canhıraş savunurum. Şimdi pas. Aynı anda Yüz elli kişiye saldırmış bir zahmet çaylak olsun.
Edit: evet bu sözlükte okuduğum en lüzumsuz entrydi gördüm hepsini de okuyamadım. Herkesi puanlamış işsiz. Nasıl aklına geldi de o kadar nicki önce kağıda mı yazdın, excelde tablo mu yaptın, nasıl bir motivasyon? Sadece puan da vermemiş bayağı yorum yapmış bilirkişi gibi herkese tavsiyelerde de bulunmuş. Çok ilginç bir psikoloji.
burada kavga ettiğim insanların bile nickini hatırlamıyorum sonradan normal sohbet ettiğim oluyor. Şaşırttı gerçekten. Sürekli neden çaylak oluyor bilmiyorum ama kimseye hakaret etmeden düzgün bir üslupla tartışmayı öğrenir ve yine çaylak olmaya devam ederse mutlaka gelip kendisini canhıraş savunurum. Şimdi pas. Aynı anda Yüz elli kişiye saldırmış bir zahmet çaylak olsun.
Ya beş puan altı verdikleri çocuğu zall’a şikayet etmiş. Ben de ettim, bana 9,5 puan vermiş. Yarım puanımı kırmaya hakkı yoktu.
Burada tepki gösterenleri hedef almak yerine, meselenin özüne bakmak lazım. Evet, bu yazar arkadaş beni de en az sizin kadar eleştirdi. Ben de cevabımı verdim. Ama olay artık şahsi olmaktan çıktı modların veya gambazların bir yazarı sevmediği için sürekli çaylak yapması bir yönetim vizyonsuzluğudur.
Ben haksızlığa gelemeyen bir insanım. Bana saldırdı, oh olsun diyemem. çünkü bugün ona yapılan şeyin yarın bize yapılmayacağının garantisi yok. Yanlışa yanlış demek için o kişinin benimle aynı fikirde olması gerekmez.
Gocu meselesine gelirsek... Bkon’ın "bi siktirin gidin" yazmasını dert edip eleştirirken, diğer tarafta Gilded’in dün gece havada uçuşan küfürlerini görmezlikten geliyorsan, burada objektiflikten bahsedemezsin. Teşekkürler
Ben haksızlığa gelemeyen bir insanım. Bana saldırdı, oh olsun diyemem. çünkü bugün ona yapılan şeyin yarın bize yapılmayacağının garantisi yok. Yanlışa yanlış demek için o kişinin benimle aynı fikirde olması gerekmez.
Gocu meselesine gelirsek... Bkon’ın "bi siktirin gidin" yazmasını dert edip eleştirirken, diğer tarafta Gilded’in dün gece havada uçuşan küfürlerini görmezlikten geliyorsan, burada objektiflikten bahsedemezsin. Teşekkürler
Haksız yere filan çaylak olmadı. Dün yanına kartoncuyu da alarak bana türlü türlü iftiralarda bulundu. Yok efendim ahsena nickli yuzır benim feykimmiş, başka feyklerim de varmışmış, ben o’nu üç kere çaylak ettirmişmişim. Yönetimde kankalarım varmışmış vay be ilk defa öğreniyorum.
O kadar hayatsız bir arkadaş ki bu sözlüğü çok ciddiye alıyor bizi de kendisi gibi sanıyor. He kardeş hiç işim yok feyk hesaplar açacağım, seni çaylak ettirmekle uğraşacağım. Dünyası bu sözlükten ibaret muhtemelen. Dünde gelmiş kafasına göre yuzır oylamış millete hakaretler etmiş. E tabi çaylak olacaktı daha ne olacağıdı?
O kadar hayatsız bir arkadaş ki bu sözlüğü çok ciddiye alıyor bizi de kendisi gibi sanıyor. He kardeş hiç işim yok feyk hesaplar açacağım, seni çaylak ettirmekle uğraşacağım. Dünyası bu sözlükten ibaret muhtemelen. Dünde gelmiş kafasına göre yuzır oylamış millete hakaretler etmiş. E tabi çaylak olacaktı daha ne olacağıdı?
Sırf kaslı ve yakışıklı olduğu için bazı tipsizlerin hedefine girmiş bir yazar arkadaşımız...
Gücünüz sadece onu çaylak yaptırmaya yarıyor.
Başka da bir marifetiniz yok...
O şimdi antrenman yapacak fakat siz bütün tipsizliğiniz ve bakımsızlığınızla havasız odanızda sefil bir hayat süreceksiniz...
Hadi bakalım...
Zereth'ler ölmez şekil değiştirir.
Ben zereth'in yanındayım.
Gücünüz sadece onu çaylak yaptırmaya yarıyor.
Başka da bir marifetiniz yok...
O şimdi antrenman yapacak fakat siz bütün tipsizliğiniz ve bakımsızlığınızla havasız odanızda sefil bir hayat süreceksiniz...
Hadi bakalım...
Zereth'ler ölmez şekil değiştirir.
Ben zereth'in yanındayım.
Aramıza dönmesine inanılmaz sevindiğim yazar.
Elleriyle ve kollarıyla içimizi aydınlatıyordu. Eksik olmasın.
Elleriyle ve kollarıyla içimizi aydınlatıyordu. Eksik olmasın.
kardeşim lütfen sakin dur da çaylak yeme.
özledim seni.
özledim seni.
Saçlar çok siyah ve haddindem fazla kısa...
Zereth abim şu saçın rengini koyu kumral yapsan hani,
Bi de omuzlara kadar uzatsan tam süper olacak diyorum...
Zereth abim şu saçın rengini koyu kumral yapsan hani,
Bi de omuzlara kadar uzatsan tam süper olacak diyorum...
Abi kurban olayım şu yapay zekayı artık kullanma...
Kadın versiyonun bütün sözlüğü büyüledi. Valla etkileniyoruz bak.
Kadın versiyonun bütün sözlüğü büyüledi. Valla etkileniyoruz bak.
Lpg propagandası yapıyor diye iftira atarlarsa kendini bu hukuksuz düzende anlatabilmesi ve suçsuz olduğunu ispatlaması nereden bakarsan bak en az bir senesini alır...
Kanka bu ülkede kendini yapay zeka ile hatuna dönüşturdün diye olmadık suçlar isnat edilir sen de biliyorsun...
Şaka yapıyorduk filan desen de anlat kendini anlatabilirsen..
O yüzden daha dikkatli olalım kardeşim.
Dün bi avukat arkadaşıma sordum.
O da dikkatli olsunlar dedi.
Seviyoruz seni. Sensiz sözlük bize de azap olur.
Kanka bu ülkede kendini yapay zeka ile hatuna dönüşturdün diye olmadık suçlar isnat edilir sen de biliyorsun...
Şaka yapıyorduk filan desen de anlat kendini anlatabilirsen..
O yüzden daha dikkatli olalım kardeşim.
Dün bi avukat arkadaşıma sordum.
O da dikkatli olsunlar dedi.
Seviyoruz seni. Sensiz sözlük bize de azap olur.
Oğlum yeter, o malum fotoları atma. Başta güldük eğlendik. Artık yeter.
12. Nesil çaylak.
3 gün yazar 3 gün çaylak.
küfürü bırak argosu yok.
Ayıptır.
3 gün yazar 3 gün çaylak.
küfürü bırak argosu yok.
Ayıptır.
Kardeşimi üzenlerin iki yakası bir araya gelmesin.
Yine mi çaylak ahsjdjjd
Çirkinse direkt silik atın.
Yoğun çabalarım sayesinde çaylaklığını iptal ettirdim.
kendisine yapılan haksız çaylağın iptal edilmesi mutluluk vermiştir.
koştur bro.
koştur bro.
mabat yakan ender yazarlardan.
koştursun evet.
koştursun evet.
Adamın 50ye yakın fake hesabından biri daha silik yedi, Kaldı 48, 49 falan. inşallah sıra onlara da gelir....
Bunda çok belli etmişti hocam kim olduğunu.
kendi hesabından belaltı yazamadıklarını, bu hesabından yazarak tatmin etmişti.
Sonra elitler elitidir abimiz....ah be....
Sahi sen neden tedavi olmuyorsun???
Bunda çok belli etmişti hocam kim olduğunu.
kendi hesabından belaltı yazamadıklarını, bu hesabından yazarak tatmin etmişti.
Sonra elitler elitidir abimiz....ah be....
Sahi sen neden tedavi olmuyorsun???
Lan bu bit yavrusu gitmiş, hiç söylemiyorsunuz.
Dönüşü olmasın.
Dönüşü olmasın.
Kimin fake hesabıydı bu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar