bugün

zereth

Adamın 50ye yakın fake hesabından biri daha silik yedi, Kaldı 48, 49 falan. inşallah sıra onlara da gelir....
Bunda çok belli etmişti hocam kim olduğunu.
kendi hesabından belaltı yazamadıklarını, bu hesabından yazarak tatmin etmişti.

Sonra elitler elitidir abimiz....ah be....
Sahi sen neden tedavi olmuyorsun???
© copyright 2005 - 2026