bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- küfreden kız iticiliği7
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- ilgi3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- yürüyüş partisi8
- beyaz otomobil satın almak15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- düşük iq belirtileri5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- bugün de meme atan olmaması13
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- göbek adınız2
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- rabbin para vermesi4
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- almanya5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- amerika birleşik devletleri6
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- terlikle dövmek2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- anın görüntüsü15
tamam bu sözlük senin. tabiki reklam alıcaksın. ister bilmem nereye bağışlarsın, ister çatır çatır yersin, senin bileceğin iş. ama uludağ sözlüğü bir yerlere tek başına getirmedin. bu yazarlarla bir yerlere geldi. bunu sakın unutma!.
yaptım evet yaptım ama bi sor neden yaptım admini. aramızda simbiyotik bir ilişki var (sadece benim değil lan, tüm yazarların. hata yok gençler). ama sonuçta tükkan sahibi ve elbette para da kazanacak. kimse bu devirde senin benim kara kaşımıza kara gözümüze site işletmiyor. hele ki böyle bir reyting yakalamışken.
uzun lafın kısası; tamam haiti'li depremzedelere yardım işine eyvallah, başımla beraber. ama arada şu server'ı güncellemek/yükseltmek, 1-2 tane daha moderatör istihdam etmek işlerini de halletsek, en azından böyle tecavüzlerden biraz daha zevk alabiliriz biz yazarlar olarak. kib, sçs, öpt.
uzun lafın kısası; tamam haiti'li depremzedelere yardım işine eyvallah, başımla beraber. ama arada şu server'ı güncellemek/yükseltmek, 1-2 tane daha moderatör istihdam etmek işlerini de halletsek, en azından böyle tecavüzlerden biraz daha zevk alabiliriz biz yazarlar olarak. kib, sçs, öpt.
sdsadasd ulan adam "uludağ sözlük'ü kapatmaya teknik aksaklıklar dışında kimsenin gücü yetmez" dedi diye hala gaza gelip ağam paşam edebiyatı yapan gerizekalılar var ya, şu sözlükten cidden bir sik olmaz. yüzlerine tükürsen yağmur beller böyleleleri.
bak açıklayayım,
evvela şu konuyu aydınlatalım, gücü yeter aybalam. serdar facebookoğlu vakt-i evvel geldi, bi' güzel anasını sikti sözlüğün ve gitti. oradaki teknik aksaklık neydi tam olarak?
geçtim,
eğer birileri uludağ sözlük'ü ciddiye alsa, değil kapamak, ismail'im; kocaman çılgınımı dahi içeri attıracak onlarca entry bulur. gerçek veya tüzel kişilere hakaret mi isten, suçu ve suçluyu övmemi isten, kanunen kullanımı yasaklanmış veya sınırlandırılmış uyuşturucu niteliğindeki maddeleri öven, içimini/ kullanımını matah bir şey gibi sunan entry'ler mi isten.. hepsi var. çeşit çeşit. boy boy.
tüm bunların neticesinde gaza gelip "abouvv şövalye zall hepimizi korur, zall birdir ve tektir" mealli sığ, gerzek yorumlar yapmayın. sinirleniyorum. gidin okulunuza sınıf başkanınızı seçin siz laleler.
ne diyorduk?
birilerinin gücü yeter/ yetiyor ismail'im haitilim.
bak açıklayayım,
evvela şu konuyu aydınlatalım, gücü yeter aybalam. serdar facebookoğlu vakt-i evvel geldi, bi' güzel anasını sikti sözlüğün ve gitti. oradaki teknik aksaklık neydi tam olarak?
geçtim,
eğer birileri uludağ sözlük'ü ciddiye alsa, değil kapamak, ismail'im; kocaman çılgınımı dahi içeri attıracak onlarca entry bulur. gerçek veya tüzel kişilere hakaret mi isten, suçu ve suçluyu övmemi isten, kanunen kullanımı yasaklanmış veya sınırlandırılmış uyuşturucu niteliğindeki maddeleri öven, içimini/ kullanımını matah bir şey gibi sunan entry'ler mi isten.. hepsi var. çeşit çeşit. boy boy.
tüm bunların neticesinde gaza gelip "abouvv şövalye zall hepimizi korur, zall birdir ve tektir" mealli sığ, gerzek yorumlar yapmayın. sinirleniyorum. gidin okulunuza sınıf başkanınızı seçin siz laleler.
ne diyorduk?
birilerinin gücü yeter/ yetiyor ismail'im haitilim.
http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?id=17909939
şöyle talepler var kendisinden. bilin bakalım talep edilenler kimler?
şöyle talepler var kendisinden. bilin bakalım talep edilenler kimler?
daha yeni yeni tanımaya başlıyordum ki; vazgeçtim.
saygım bitti.
kendisiyle yolun karşısına beraber geçmem bu saatten sonra.
saygım bitti.
kendisiyle yolun karşısına beraber geçmem bu saatten sonra.
hayır şunu anlamamakta direnen yarrak kafalılar var, ona buna siktir git diyollar:
zall buranın imtiyaz sahibi, eyvallah. amaa sözlük dediğin interaktif bir ortam aybalam. yazarlarıyla varolur, yazarlarıyla büyür. bugün sözlüğün o reklamı almasının sebebi zall'ın gülyüzü değil yazarlarının emeğidir. onların gösterdiği çabanın neticesidir o reklam. buralarda 20 kişinin takıldığı günleri de biliriz biz. ismail'in sözlüğü "ilgisizlik yüzünden" kapatmak istediği günler olduğunu da biliriz. masal anlatmayın o yüzden.
adam kalkıyor, varlığının temel sebebi olan kullanıcılarının siteye erişimini engelliyor. 1 saat ya da 10 dakika... 3 saat de olabilirdi bu. yapılanın doğru olmadığı gerçeğini değiştirir mi sürenin uzayıp kısalması? değiştirmez. yazarlarına saygı duyacaksın kardeşim. duymak zorundasın. sen geldiğin noktayı onlara borçlusun. hiçbir şey talep etmeden senin adına çalışan insanlar onlar. o halde saygı duyacaksın. reklamın iyisi kötüsü olur mu, oluyor muymuş iyi analiz edeceksin. zira ortada, kimse kusura bakmasın ama, kepazelik var.
gelirler haiti'ye bağışlanacakmış. bu da sıvaması oldu işin. ha bazıları tarafından "götünü yalayayım zaall, harikasın" noktasına getiriliyor her zamanki gibi, o ayrı. diğer sözlüklerde açıklama yaptı aynı ajansla çalışan yöneticiler. durumun aslını anlattılar; madalyonun diğer yüzünü gösterdiler herkese. hayır ne vardı "kardeşim biz bu reklamı aldık, gördük ki bir hata söz konusu, hem sizlerden özür dilemek hem de zaten aklımızda olan bir projenin gerçekleşmesi için vodafone'dan gelen parayı haiti'ye yardım olarak gönderecez" desen? zor muydu böyle bir açıklama yapmak? wondrous (itü sözlük admini) "iyi yılan dansı yapıyor" demiş senin için. olayı bu kıvama getirmek hoş oldu mu? yazıktır ya hu. ayıptır.
80 defa "zall sözlüğün sahibi" diyen göt laleleri de şunu anlasın, sözlüğün sahibi zall değil yazarlardır. bunu gelişmeler'de defalarca kendileri dile getirdi. biz de diyoruz ki madem öyle, bu iş niye böyle oldu. idrak yollarınızı sikeyim, iyi anlayın bunu.
zall buranın imtiyaz sahibi, eyvallah. amaa sözlük dediğin interaktif bir ortam aybalam. yazarlarıyla varolur, yazarlarıyla büyür. bugün sözlüğün o reklamı almasının sebebi zall'ın gülyüzü değil yazarlarının emeğidir. onların gösterdiği çabanın neticesidir o reklam. buralarda 20 kişinin takıldığı günleri de biliriz biz. ismail'in sözlüğü "ilgisizlik yüzünden" kapatmak istediği günler olduğunu da biliriz. masal anlatmayın o yüzden.
adam kalkıyor, varlığının temel sebebi olan kullanıcılarının siteye erişimini engelliyor. 1 saat ya da 10 dakika... 3 saat de olabilirdi bu. yapılanın doğru olmadığı gerçeğini değiştirir mi sürenin uzayıp kısalması? değiştirmez. yazarlarına saygı duyacaksın kardeşim. duymak zorundasın. sen geldiğin noktayı onlara borçlusun. hiçbir şey talep etmeden senin adına çalışan insanlar onlar. o halde saygı duyacaksın. reklamın iyisi kötüsü olur mu, oluyor muymuş iyi analiz edeceksin. zira ortada, kimse kusura bakmasın ama, kepazelik var.
gelirler haiti'ye bağışlanacakmış. bu da sıvaması oldu işin. ha bazıları tarafından "götünü yalayayım zaall, harikasın" noktasına getiriliyor her zamanki gibi, o ayrı. diğer sözlüklerde açıklama yaptı aynı ajansla çalışan yöneticiler. durumun aslını anlattılar; madalyonun diğer yüzünü gösterdiler herkese. hayır ne vardı "kardeşim biz bu reklamı aldık, gördük ki bir hata söz konusu, hem sizlerden özür dilemek hem de zaten aklımızda olan bir projenin gerçekleşmesi için vodafone'dan gelen parayı haiti'ye yardım olarak gönderecez" desen? zor muydu böyle bir açıklama yapmak? wondrous (itü sözlük admini) "iyi yılan dansı yapıyor" demiş senin için. olayı bu kıvama getirmek hoş oldu mu? yazıktır ya hu. ayıptır.
80 defa "zall sözlüğün sahibi" diyen göt laleleri de şunu anlasın, sözlüğün sahibi zall değil yazarlardır. bunu gelişmeler'de defalarca kendileri dile getirdi. biz de diyoruz ki madem öyle, bu iş niye böyle oldu. idrak yollarınızı sikeyim, iyi anlayın bunu.
"kendisine bir makbuz vardı noldu o hacı" diye bir soru yöneltmekk istediğimkişilik. gönül isterki melih gökçek edasıyla çıksın elinde belgelerle göt etsin bukadar yazarı...
(bkz: nerde o günler)
(bkz: nerde o günler)
düşünen adam.
son olaydan sonra düşünerek aldığı karar buysa, mümkünse bir daha hiç düşünmesin. sana mı kaldı haiti, sen önce ülkendeki fakir açları düşün.
son olaydan sonra düşünerek aldığı karar buysa, mümkünse bir daha hiç düşünmesin. sana mı kaldı haiti, sen önce ülkendeki fakir açları düşün.
geldik adamın sözlüğünde kafamıza göre yazıyoruz, okuyoruz, gülüyoruz falan ama anlamadığım şey şimdi biz zallla arkadaş mıyız, neyiz? diye düşünmeme neden olan insan.
eger bir bit yenigi yoksa, ki yok olduguna inaniyorum. (bkz: #7092463) dedigini yapmistir, yalan soylemedigini ispatlamistir. hep boyle gonlumuzu alsa ne guzel olur.
süper adamdır, arkadaşımdır, bi söylememle istediğim kişiyi sildiririm...
anladık reklam hareketi yanlıştı.yanlış olduğunu bende belirttim.ama artık yeter be!yaprak dökümüne çevirmeyin.
haiti'nin dertlerine derman olan.
konjonktüre oynayan konformist.
fethullah gülen entry'si balyozdan korktuğunu gösteriyor.
hani ne olur ne olmaz, biz tedbirimizi alalım da...
fethullah gülen entry'si balyozdan korktuğunu gösteriyor.
hani ne olur ne olmaz, biz tedbirimizi alalım da...
çocuk kandırıyor.
2421 entry sonra fethullah gülen hakkında entry girmeyi becerebilmiş sözlük bi şeysi.
fethullah gülen başlığı altında yer alan 2422. entry kendisine aittir. hayır bu saatten sonra kime mesaj vermeye çalışıyor anlamadım?
tam da reklam rezaletinden sonra artık sözlükler aleminde rezil olmuşken, "durun lan benim de dünyamızın kurtuluşu ile ilgili görüşlerim var" mı demek istemiş.
ciddiye alınmaması gerekilen yazar. ha sözlüğün sahibidir o ayrı. sözlük sahibiolarak ciddiye alınmak zorunda. malum isterse yazarları tek tek siler, isterse toplu yazar satışı yapar.
fethullah gülen başlığı altında yer alan 2422. entry kendisine aittir. hayır bu saatten sonra kime mesaj vermeye çalışıyor anlamadım?
tam da reklam rezaletinden sonra artık sözlükler aleminde rezil olmuşken, "durun lan benim de dünyamızın kurtuluşu ile ilgili görüşlerim var" mı demek istemiş.
ciddiye alınmaması gerekilen yazar. ha sözlüğün sahibidir o ayrı. sözlük sahibiolarak ciddiye alınmak zorunda. malum isterse yazarları tek tek siler, isterse toplu yazar satışı yapar.
--spoiler--
haiti'ye yardım niyetiyle bu olayın yapıldığı iddiası tamamen palavra.
böyle ciddi bir konu söz konusu ise, vodafone reklamının gösterildiği sıradaki sayfa koduna ne demeli?
<body style="background-color:#e60000" onload="if(top!=this)top.location='http://www.uludagsozluk.com/hacked.php'" >
<!-- hacked -->
<!-- hacked -->
<!-- hacked-->
<script src="http://ads.commedya.com/a...1"></script>
<!-- hacked -->
<!-- hacked-->
<!-- hacked -->
<!-- hacked -->
</body>
</html>
depremzedelere yardım amaçlı bir olayda bile böyle gevşeklik yapacak kadar cıvık mısın zall?
ayrıca dediğine göre 'teknik aksaklıklar dışında sözlüğün kapatılması imkansız'.
unutma zall, ben itü sözlükten serdar. yakında tekrar geleceğim.
serdar facebookoğlu
--spoiler--
haiti'ye yardım niyetiyle bu olayın yapıldığı iddiası tamamen palavra.
böyle ciddi bir konu söz konusu ise, vodafone reklamının gösterildiği sıradaki sayfa koduna ne demeli?
<body style="background-color:#e60000" onload="if(top!=this)top.location='http://www.uludagsozluk.com/hacked.php'" >
<!-- hacked -->
<!-- hacked -->
<!-- hacked-->
<script src="http://ads.commedya.com/a...1"></script>
<!-- hacked -->
<!-- hacked-->
<!-- hacked -->
<!-- hacked -->
</body>
</html>
depremzedelere yardım amaçlı bir olayda bile böyle gevşeklik yapacak kadar cıvık mısın zall?
ayrıca dediğine göre 'teknik aksaklıklar dışında sözlüğün kapatılması imkansız'.
unutma zall, ben itü sözlükten serdar. yakında tekrar geleceğim.
serdar facebookoğlu
--spoiler--
fethullan gülen entrysinde potansiyeli olan türk gençliğini engelliyor demiştir.
ya dünyadan haberi yok ya da birileri tarafından fena kandırılmış. bu olayı sadece gülen ile bağdaştırması da gerçeklikten uzak sadece kılıf aramaktır. ilkokuldan itibaren sağım solum her yanım düşman eğitimi alırsan, bayrak-vatan-toprak sevdasıyla yetiştirilirsen bunun suçlusu gülen değil seninde desteklediğin sistemdir.
ayrıca sözlükte ermeni-kürt-ateist-alevi-kadın-rum-yahudi-bla bla sayfalarca hakaret edilirken hakaret sayılmamsı, birine kişisel hakaret edildiği zaman "yazınız hakaret içeriyor silinmiştir" denilmesi ayrıca zall vb, nerde durduğunu göstermektedir.
ya dünyadan haberi yok ya da birileri tarafından fena kandırılmış. bu olayı sadece gülen ile bağdaştırması da gerçeklikten uzak sadece kılıf aramaktır. ilkokuldan itibaren sağım solum her yanım düşman eğitimi alırsan, bayrak-vatan-toprak sevdasıyla yetiştirilirsen bunun suçlusu gülen değil seninde desteklediğin sistemdir.
ayrıca sözlükte ermeni-kürt-ateist-alevi-kadın-rum-yahudi-bla bla sayfalarca hakaret edilirken hakaret sayılmamsı, birine kişisel hakaret edildiği zaman "yazınız hakaret içeriyor silinmiştir" denilmesi ayrıca zall vb, nerde durduğunu göstermektedir.
sözlükte pek fazla aktifliğini göremediğim, sözlük yazarlarının ''Bizim de bir ssg'miz olsun'' mantığıyla yüceltmeye çalıştıkları sözlükçü..
Sözlük içerisinde en çok entry girilen yazardır. Bunun yanında üstadımızdır.
insanların sözlük sahibi olmak veya mod olmayı, übermensch olmak sandığının ispatıdır. bu da yazarlardaki, "yönetilen" psikolojisidir. halbuki sözlüklerde "yönetici-yönetilen" ayrımı bu kadar bariz değildir ve olmamalıdır da zaten.
yok efendim konuşması şöyle, yok efendim göbeğini kaşıyor vs. vs. yahu siz sözlük yapmayı ne sandınız çok merak ediyorum. yani ssg evrenin sırrını mı buldu ki, zall da apollo olsun. sözlüğü bulan, yapan insanlar filozof krallar değildir ve zaten bu şart değildir. teknik bir konudur ve onlar sadece teknik işleri yapmıştır. sözlüğü sözlük yapan yazarlarıdır arkadaş bunu idrak edin artık. kaliteli 500 yazarı bir foruma toplayın, o forum takip edilir. şart değil yani sistemin sol frame mantığında işlemesi.
yok efendim konuşması şöyle, yok efendim göbeğini kaşıyor vs. vs. yahu siz sözlük yapmayı ne sandınız çok merak ediyorum. yani ssg evrenin sırrını mı buldu ki, zall da apollo olsun. sözlüğü bulan, yapan insanlar filozof krallar değildir ve zaten bu şart değildir. teknik bir konudur ve onlar sadece teknik işleri yapmıştır. sözlüğü sözlük yapan yazarlarıdır arkadaş bunu idrak edin artık. kaliteli 500 yazarı bir foruma toplayın, o forum takip edilir. şart değil yani sistemin sol frame mantığında işlemesi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar