bugün

zall

eger bir bit yenigi yoksa, ki yok olduguna inaniyorum. (bkz: #7092463) dedigini yapmistir, yalan soylemedigini ispatlamistir. hep boyle gonlumuzu alsa ne guzel olur.
© copyright 2005 - 2026