bugün
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- chp'deki değişimciler3
- yürüyüş partisi6
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar13
- düşük iq belirtileri4
- gönüllü esaret paradoksu2
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler3
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı2
- beyaz otomobil satın almak14
- iyi gibi davranan kötüleri nasıl ayırt ederiz2
- hep aynı şeyleri yaşamak3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- house of the dragon2
- zaman gazetesi2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- makarna süzmek5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler2
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
- ayağında terlikle ülke yönetmek3
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- bugün de meme atan olmaması13
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- tgrt3
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- james deen2
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- anın görüntüsü15
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- gecenin şarkısı3
- günün sözü3
- kaya çilingiroğlu2
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- iş kadını yazarlar6
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- yazma diyince yazmayan erkek4
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
1.nesil modoratör olarak necip fazıl kısakürek gibi ülke şairinin başlığının altında ki hakaretleri silmesini gereğinin yapmasını umduğum insan evladı.
büyük patron. saygılar abi.
sabah sabah yine sinirlerimin gerilmesine sebep olan adam.
halen benim bu herifle aynı kişi olduğumu düşünen dallamalar var. yine mesajlar gelmiş. doğru söyle sen o ibnesin dimi diyorlar.
yahu beyler, zall'ın girdiği son başlıklara bakın;
1- (bkz: osmanlı imparatorluğu nun çöküş nedeni/#29683425)
ulan ben girsem osmanlı'da oğlancılık veya saray dışı sevişmeler` başlığına girmez miyim?
2- (bkz: kıyıya vuran suriyeli bebek cesedi/#29206163)
ben girsem para karşılığı sakso çeken suriyeli kadın başlığına girmez miyim?
3- (bkz: 2 eylül 2015 kenya ya vizenin kalkması/#29199552)
ben girsem 2 eylül 2015 kuşimatonun kalkması başlığı açmaz mıyım?
4- (bkz: troll ordusu/#29054848)
ben girsem meme ordusu demez miyim?
5 - (bkz: neden mor ve pembe/#28597656)
ben girsem neden am göt meme demez miyim lan.
vay efendim 6- (bkz: tesla nın hakkı yendi edebiyatının artık sıkması/#28485269)
ulan ben girsem '' stoya'nın beyaz ten muhabbetinin artık sıkması '' başlığı açmaz mıyım?
la olum beni bu sığ görüşlü, genel kültürü düşük ve iki kelimeyi bir araya getiremeyen adamla nasıl bir tutarsınız lan? bana ne kenya'da vize kalktıysa aga. bana mı kaldırmışlar amk. bir de sözlük sahibi olacak daha sözlüğüne ayak uydurmasını bilmiyor.
halen benim bu herifle aynı kişi olduğumu düşünen dallamalar var. yine mesajlar gelmiş. doğru söyle sen o ibnesin dimi diyorlar.
yahu beyler, zall'ın girdiği son başlıklara bakın;
1- (bkz: osmanlı imparatorluğu nun çöküş nedeni/#29683425)
ulan ben girsem osmanlı'da oğlancılık veya saray dışı sevişmeler` başlığına girmez miyim?
2- (bkz: kıyıya vuran suriyeli bebek cesedi/#29206163)
ben girsem para karşılığı sakso çeken suriyeli kadın başlığına girmez miyim?
3- (bkz: 2 eylül 2015 kenya ya vizenin kalkması/#29199552)
ben girsem 2 eylül 2015 kuşimatonun kalkması başlığı açmaz mıyım?
4- (bkz: troll ordusu/#29054848)
ben girsem meme ordusu demez miyim?
5 - (bkz: neden mor ve pembe/#28597656)
ben girsem neden am göt meme demez miyim lan.
vay efendim 6- (bkz: tesla nın hakkı yendi edebiyatının artık sıkması/#28485269)
ulan ben girsem '' stoya'nın beyaz ten muhabbetinin artık sıkması '' başlığı açmaz mıyım?
la olum beni bu sığ görüşlü, genel kültürü düşük ve iki kelimeyi bir araya getiremeyen adamla nasıl bir tutarsınız lan? bana ne kenya'da vize kalktıysa aga. bana mı kaldırmışlar amk. bir de sözlük sahibi olacak daha sözlüğüne ayak uydurmasını bilmiyor.
zall, sen kaç, ben onları oyalarım.
birinci nesil modorotor diyorlar.
Yapma zall yapma evladım sözlükten kız düşürmeye çalışma.
Onlar senin velinimetin sayılır bir yerde, yapma iki meme için rızkınla oynama.
Onlar senin velinimetin sayılır bir yerde, yapma iki meme için rızkınla oynama.
uludağ sözlüğün muhafazakar babası, koruyucusu. o istemezse yaprak bile düşmezmiş.
sakin olun beyler asıl hedefim mekan sahibi. (#29681221)
yaptığı gece modu çok güzel olan yazar. gece moduna geçiş yaptım ekrana 7 saniye bakınca başıma ağrı girdi ve göz retinam yırtıldı. gece modunun insan gözünü daha az yorması gerekmiyor mu? bu modun adını "kafanızı gözünüzü çok pis ağrıtan mod" koyabiliriz. zall'a göre siyahın üstüne sarıyı koy. al sana gece modu. zall'a göre mesela vitesse takımı gece modunda.
https://www.google.com/se...mp;q=vitesse+formas%C4%B1
https://www.google.com/se...mp;q=vitesse+formas%C4%B1
topraam ciddi ciddi soruyorum beni seviyor musun? kim olduğumu iyi biliyorsun. senin imansız bir zındık olduğunu biliyorum ama toprak çekiyor işte dayanamadım, bizim oranın insanı mert olur yiğit olur bu yönünden başka sevdiğim bi yanın yok bunuda bil.
normalde katlin vacip ama dua et şeriat yok.
bir yazar, sözlüğün zaabıda olabilir.
edit: topraam dedim bağrıma bastım adam sikine bile tamkmadı ya la demekki sözlük ağası olmak böyle birşeymiş sikin sağolsun topraam seninde adamlığını gördük.
normalde katlin vacip ama dua et şeriat yok.
bir yazar, sözlüğün zaabıda olabilir.
edit: topraam dedim bağrıma bastım adam sikine bile tamkmadı ya la demekki sözlük ağası olmak böyle birşeymiş sikin sağolsun topraam seninde adamlığını gördük.
panik atak sendromu bulunuyor galiba. ne hareketlerdi o öyle.
http://m.uludagsozluk.com/e/29716613/
milliyetçi cephe kurmuş dediğimiz zamanda neden söyledin oluyor.
ekşi Sözlükten gelen milliyetçi yazarları ve potansiyel yazarları onaysız yazar alımı yapan sözlüğüne kapacam diye kaç aydır Sözlüğü " Atsız sözlük " haline getirdi resmen.
arkadaşım Velev ki Türk veya kürt veyahut Kemalist derdi senimi gerdi ?
zaten Sözlüğü'nde insanlar kürt veya Türk diye birbirine girmiş halde.
Genç dimaģlar ırkçı ve militarist oluyor Sözlüğü'nde ki burayı okuyan kişiler de var.
neyse bir sözlük sahibi olarak daha sağduyulu ve tarafsız şekilde yorumlar yapması icap eder bence.
Sözlüğün son bir yıldır mevcut bulunduğu durum aşikar..
tek taraflı ve tek görüşün ağır bastığı bir sözlük pek ilerleme kaydedemez kendisine belirtmek isterim..
günü birlik politikadan geri durmak lazım.
neyse Sözlüğün sahabı bir yazar.
milliyetçi cephe kurmuş dediğimiz zamanda neden söyledin oluyor.
ekşi Sözlükten gelen milliyetçi yazarları ve potansiyel yazarları onaysız yazar alımı yapan sözlüğüne kapacam diye kaç aydır Sözlüğü " Atsız sözlük " haline getirdi resmen.
arkadaşım Velev ki Türk veya kürt veyahut Kemalist derdi senimi gerdi ?
zaten Sözlüğü'nde insanlar kürt veya Türk diye birbirine girmiş halde.
Genç dimaģlar ırkçı ve militarist oluyor Sözlüğü'nde ki burayı okuyan kişiler de var.
neyse bir sözlük sahibi olarak daha sağduyulu ve tarafsız şekilde yorumlar yapması icap eder bence.
Sözlüğün son bir yıldır mevcut bulunduğu durum aşikar..
tek taraflı ve tek görüşün ağır bastığı bir sözlük pek ilerleme kaydedemez kendisine belirtmek isterim..
günü birlik politikadan geri durmak lazım.
neyse Sözlüğün sahabı bir yazar.
şovenizm yapıp ergen gençleri coşturan Sözlüğün sahabı.
meyvalarını da topluyor şimdi allah var.
ortam malumun ilanı.
meyvalarını da topluyor şimdi allah var.
ortam malumun ilanı.
kendisine başlık altında küfrederek sesinizi ona duyurabilirsiniz.
bu adam gittikce yakisikli olmadi mi lan. gittikce daha bi seksilesti. ya da zenginlesti bilemedim simdi.
Haddi olmayan bir konuda görüş bildirmiş admin.
Yaz , ille de yazacaksan feyk hesaplarından biriyle yaz. Tarafsız yönetici olarak, ülqücü ergenlerin gazını alma çabası nahoştu.
Şunu bilmesi gerekir, bilim insanlarının ırkı, cinsiyeti, ideolojisi olmaz. Insanlığı ilgilendiren tek yönleri ilimleridir.
Kürt milliyetçisi çıkıp, aziz bey'in adıyla ego tatmin ederken, türk milliyetçisi karşılığında "öşek" derken, bu tip saçma sapan bir tartışmaya katılmış olması, sözlük yöneticisi sıfatı olan biri için talihsizliktir.
Not: bahsi geçen bilim insanı, egitimini abd'de almış bir abd vatandaşıdır.
Yaz , ille de yazacaksan feyk hesaplarından biriyle yaz. Tarafsız yönetici olarak, ülqücü ergenlerin gazını alma çabası nahoştu.
Şunu bilmesi gerekir, bilim insanlarının ırkı, cinsiyeti, ideolojisi olmaz. Insanlığı ilgilendiren tek yönleri ilimleridir.
Kürt milliyetçisi çıkıp, aziz bey'in adıyla ego tatmin ederken, türk milliyetçisi karşılığında "öşek" derken, bu tip saçma sapan bir tartışmaya katılmış olması, sözlük yöneticisi sıfatı olan biri için talihsizliktir.
Not: bahsi geçen bilim insanı, egitimini abd'de almış bir abd vatandaşıdır.
(bkz: ilk fen nobelimizi bir kemalistin alması) zoruna gidenlerin, eblehçe yalanlarla eleştirdiği sözlükbaşımızdır.
prof.dr. aziz sancar eğitimini türkiye'de istanbul üniversitesi'nde almıştır ve türkiye bilimler akademisi üyesidir a cahiller... abd vatandaşlığı ise çifte vatandaşlık statüsündedir.
prof.dr. aziz sancar eğitimini türkiye'de istanbul üniversitesi'nde almıştır ve türkiye bilimler akademisi üyesidir a cahiller... abd vatandaşlığı ise çifte vatandaşlık statüsündedir.
Sözlüğü üstüme yap zall.*
kafası olmasa iyi çocuk.
kendisine selam söylediğim sözlük sahibi.
sosyotrend programında zall söyle birşey söyledi. ''bizim şu an incisözlük, uludağ sözlük olarak almanya da 17 tene server'ımız var''
umarım bunu okur. >>> (bkz: 29724670)
sosyotrend programında zall söyle birşey söyledi. ''bizim şu an incisözlük, uludağ sözlük olarak almanya da 17 tene server'ımız var''
umarım bunu okur. >>> (bkz: 29724670)
sözlüğün anasını sikmişler stop. hayrını gör stop.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar