bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- cemevinde hain kemal sloganları8
- kemalist dünya10
- birader yazar olmak7
- aile evinde yaşamak6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sigmund freud'un koltuğu2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- allah6
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- 26 haziran 20262
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- galatasaray lobisi6
- gönüllü moderatörlük2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- kemalistler9
- okulların kapanması3
- 2026 dünya kupası23
- nilsu berfin aktaş3
- bulla dava açmak2
- futbol18
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- sarapci koala2
- arda güler3
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- demet evgar10
- şile2
- yazarların imza parfümleri14
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- devlet bahçeli3
- aşure3
- hızlı para kazanmanın yolları11
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- venezuela6
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
almanya'da bayraklar yarıya indirilmiş. hadi yine iyisin. ayrıca türkiye'de vw alımları %83 düşmüş.
not: şu ülkeye 1 gram yararı dokunmayan vw'i bende sevmem de atarlı kız gibi yazmaya ne gerek vardı?
not: şu ülkeye 1 gram yararı dokunmayan vw'i bende sevmem de atarlı kız gibi yazmaya ne gerek vardı?
zal tek l olabilir.
(bkz: gaza gelmiş türk genci)
(#29743182)
bırakın abicim bu işleri. şu an türkiye standartlarına bu aracın emisyon ölçüm değerleri uygun mu değil mi? doğuş otomotiv açıklama yaptı ve uygun olduğunu söyledi. bende 2013 model vw araç var ve zamanında 70.000 lira parayı sayıp almışım. sen kullanma dediğinde kullanmayacakmıyım. çevreyi kirletiyor ise 10 yaş üstü araçları ilk önce temizleyin. şahin doğan toros vs. bunlar benim aracımın en az 2 katı havayı daha fazla kirletiyor.türkiyede en fazla volkswagenin çevreyi kirlettiğini ispatlayın aracımı yakarım. bu kadar da netim. bu iş kimlerin el altından yürütülüyor bilmiyorum ama piyasadaki araçların hiç biri vw teknoloji ve konforuna ulaşamadıkları için fırsat bulup karalama peşindekilerdir. bir toyota, renault, vs. araçlarda bir incelensin bakalım. günümüzde 1210 ford kamyonların bile trafikte olduğunu düşünürsek siz benim aracım hakkında böyle bir eylemde bulunamazsınız. bulunursanızda tepkim sert olur haberiniz olsun!!! bu kampanyayı desteklemenizde içler acısı bir durumdur.
bu kampanyayı desteklemenizde içler acısı bir durumdur. gidin protesto edecekseniz amerika topraklarında ediniz!!!
(#29743182)
bırakın abicim bu işleri. şu an türkiye standartlarına bu aracın emisyon ölçüm değerleri uygun mu değil mi? doğuş otomotiv açıklama yaptı ve uygun olduğunu söyledi. bende 2013 model vw araç var ve zamanında 70.000 lira parayı sayıp almışım. sen kullanma dediğinde kullanmayacakmıyım. çevreyi kirletiyor ise 10 yaş üstü araçları ilk önce temizleyin. şahin doğan toros vs. bunlar benim aracımın en az 2 katı havayı daha fazla kirletiyor.türkiyede en fazla volkswagenin çevreyi kirlettiğini ispatlayın aracımı yakarım. bu kadar da netim. bu iş kimlerin el altından yürütülüyor bilmiyorum ama piyasadaki araçların hiç biri vw teknoloji ve konforuna ulaşamadıkları için fırsat bulup karalama peşindekilerdir. bir toyota, renault, vs. araçlarda bir incelensin bakalım. günümüzde 1210 ford kamyonların bile trafikte olduğunu düşünürsek siz benim aracım hakkında böyle bir eylemde bulunamazsınız. bulunursanızda tepkim sert olur haberiniz olsun!!! bu kampanyayı desteklemenizde içler acısı bir durumdur.
bu kampanyayı desteklemenizde içler acısı bir durumdur. gidin protesto edecekseniz amerika topraklarında ediniz!!!
anti-vosvos.
boş işler peşinde. birkaç "doğaseveri" kandırabilir o kadar.
volkswagen kullanıcıları tarafından vızır vızır sollanan yazar.
(bkz: sakin ol şampuan)
vosvosa, çevreyi "kirleyen" araç olması ve insanları kandırması sebebiyle protesto ettiğini belirten yazar.
ismailim gülüm böcüğüm, duyargaların daha yeni mi tepkime gösteriyor annecim? bu ülkede ne kandırmalar, ne kirlilikler oldu gülüm balım. neden onlara bi gık bile demedin çocuğum?
ben burnuna kadar boka batmış bir ülkede yaşıyorum annem, vosvostan bana ne amk.
ismailim gülüm böcüğüm, duyargaların daha yeni mi tepkime gösteriyor annecim? bu ülkede ne kandırmalar, ne kirlilikler oldu gülüm balım. neden onlara bi gık bile demedin çocuğum?
ben burnuna kadar boka batmış bir ülkede yaşıyorum annem, vosvostan bana ne amk.
Zalımm zall da denebilir kendisine .....
vw reklamı sözlüğe yakışır mı diye düşünüyor galiba...
vosvosu sevmeyen ferrarili bilge.
Bu adamın profil fotoğrafındaki ağzı açık pozu ne ayak çözemedim ayrıca fotoğrafta evrime kanıt olarak gösterilebilir.
Hakaret değil tabi bunlar ama ağzın niye açık böyle bi konuşurken çekilmiş gibi abi senin?
Tanım:sözlük kurucusu
Hakaret değil tabi bunlar ama ağzın niye açık böyle bi konuşurken çekilmiş gibi abi senin?
Tanım:sözlük kurucusu
gereksiz.
isim yapmaya gelmiş vasat troll.
geçenlerde ekşi sözlük de sadece solcu yazarların yazdığını, bunun olabilmesi için yönetimin yanlı olması gerektiğini söyleyen bir şey yazmıştı.
acaba bunu yazarken kendi sözlüğüne hiç baktı mı, olanın bitenin hiç farkında mı çok merak ediyorum.
özellikle son 2 yıldır uludağ sözlük ağır hasta ırkçı yazarlar barındırıyor. bu insanlar ve fikirleri burda değer görüyor, alkışlanıyor. debe' ye bu insanların entryleri giriyor.
benim gibi hümanist( ben bununla gurur duyuyorum) olmadık hakaretler ediliyor.
ama zall bey ekşinin tarafsız olmamasından dem vuruyor.
kendisine tavsiyem önce kendi sözlüğüne baksın. sonra konuşsun. çünkü sözlüğünü bok götürüyor.
acaba bunu yazarken kendi sözlüğüne hiç baktı mı, olanın bitenin hiç farkında mı çok merak ediyorum.
özellikle son 2 yıldır uludağ sözlük ağır hasta ırkçı yazarlar barındırıyor. bu insanlar ve fikirleri burda değer görüyor, alkışlanıyor. debe' ye bu insanların entryleri giriyor.
benim gibi hümanist( ben bununla gurur duyuyorum) olmadık hakaretler ediliyor.
ama zall bey ekşinin tarafsız olmamasından dem vuruyor.
kendisine tavsiyem önce kendi sözlüğüne baksın. sonra konuşsun. çünkü sözlüğünü bok götürüyor.
Liseli.
bir moderatör.
anlamadım, heralde kankası serkan'dan bulaşmış bu zeka seviyesi düşük söylemler. kendi sözlüğün kurt ini olmuş, köpek kokuyor; tutmuş rakibi bile olamayacağın sözlüğe sallıyorsun.
anlamadım, heralde kankası serkan'dan bulaşmış bu zeka seviyesi düşük söylemler. kendi sözlüğün kurt ini olmuş, köpek kokuyor; tutmuş rakibi bile olamayacağın sözlüğe sallıyorsun.
Ferrariye binip Volkswagen i kınamak kolay.
Hacı murat ile dolaş bakalım ne düşüneceksin.
Sözlük sahabı.
Hacı murat ile dolaş bakalım ne düşüneceksin.
Sözlük sahabı.
Isim yapmaya gelmis niteliksiz troll.
Zerre kadar insanlık kalmamış sözlüğün kurucusu. Mesajlara şikayetlere cevap vermeyen kişi.
Güzel bi kardeşimiz.
Derhal çaylak olması gereken troll.
Mesaj atmış bana bu sabah.
Yok yazar oldun bir derdin olursa burdayım felan. Hemen engel attım sapık mıdır nedir?
Yok yazar oldun bir derdin olursa burdayım felan. Hemen engel attım sapık mıdır nedir?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar