bugün
- kadir inanır14
- sözlüğü bırakmak istemek9
- özlü sözler5
- true'nun çaylak olması11
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- yürüyüş flörtü3
- velvet27
- yazarların iyi olduğu konular9
- seri gizli artı oy veren melek7
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı8
- bana dönmek istiyormuşsun2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- feminist sloganı3
- 26 haziran 20265
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- sedat pekmez21
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- kemalist dünya19
- aile evinde yaşamak13
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- islam2
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- aylık 318 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- salak erkek neden bu kadar çok7
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- ciguli kral3
- neden herkes evleniyor hala2
- ktç abinin çaylak olması5
- ebu muhammed el culani4
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- savcı ile sevgili olan mafya2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- galatasaray lobisi11
- artık şaşırmıyorum2
- amigo kızı olan sözlük kızları2
- ingiliz aksanı6
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- dedehatun'un elleri2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- birader yazar olmak13
Sözlüğü ırkçıların eline bırakmış wolkvagen la uğraşan adam.
Beni hayal kırıklığına ugrattin.
Yazık.
Beni hayal kırıklığına ugrattin.
Yazık.
beni taniyomu acaba?
Beni bi ara morellerim bozuk.sözlükte numaram var.istemiştiniz .
neden bu kadar üzerine gidilip kendisi hakkında konuşulduğunu anlamadığım sözlük kurucusu. evet, sözlük kurucusu. ama o kadar.
sebebini sordum ama aslında bazı tezlerim de yok değil. yani, kendisinin sözlükte bu kadar çok konuşulması ile ilgili. (yazdıklarım zall ile ilgili ama atıyorum ekşi sözlük'te de benzer bir durum ssg için geçerli)
thesis1: türk insanı itaat kültürüne acaip bağımlı. dolaysıyla görünür ya da görünmez, sanal ya da gerçek, mutlaka başında bir lider görmek, daha doğrusu benimsemek istiyor. sürekli kendisi hakkında yıkama/yağlama yapılması da bu itaat kültürünün bir parçası. emin olun kendisi de ilk başlarda oldukça zorlanmıştır bu duruma alışmaya. çünkü mesela yabancı sitelerde de az çok zaman geçiren birisi olarak aynı itaat kültürünün, lidere tapınmanın yüzde 10'u bile yok. dediğim gibi, doğu kültürleriyle alakalı bir durum olabilir. burada geyik yapılıyor, iş yerinde olsa arkasından konuşulur, veya yalakalık yapılır. artık konsept ne ise.
thesis2: kendisi hakkında yazılan çizilen şeyler dikkat çekmek için kasıtlı olarak yazılıyor. çünkü herkesin belki de tek ortak tanıdığı kendisidir bu sözlükte, dolaysıyla subjektif yazılar yazabileceğiniz kişi eğer ünlü biri değilse zall'dır, çünkü aynı zamanda ulaşılabilir, orada olduğunu da biliyorsunuz.
thesis3: kendisi hakkında yazanların başka yazabileceği, paylaşabileceği hiçbir şey yok. kötü mizah anlayışları ve ilgili içeriklerin kalitesizliğine bakınca bu tez daha kuvvetli gelmeye başladı gözüme.
thesis4: liderlik imajını güçlendirmek için kasıtlı olarak sözlük yönetimince bu başlıklar açılıyor, ya da açılmasına müsade ediliyor. gerçi silip ne yapsınlar ki, aptal birkaç başlık için "yönetim burnundan kıl aldırmıyor" mesajı vermeye gerek yok, fazla riskli. bu tez gerçekten çok aptalcaymış.
thesis5: lideri normal şartlarda, yaptığı işle eleştirecek olgunluğa sahip değiliz, daha doğrusu bunu kendimize değil ona bırakıyoruz, çünkü sonsuz bir güven söz konusu. bu da yine doğu kültürünün bir bakış açısı. dikkat edin kendisiyle ilgili açılan başlıklar genellikle -kötü de olsa- mizahi başlıklar. dolaysıyla anlamadığımız, anlamak da istemediğimiz bir konu olan sözlükle ilgili kararları ona bırakıp geriye kalan her şey hakkında ilgili ya da ilgisiz, kaliteli veya değil, ne varsa ona atfedip kendimizce eğleniyoruz.
sebebini sordum ama aslında bazı tezlerim de yok değil. yani, kendisinin sözlükte bu kadar çok konuşulması ile ilgili. (yazdıklarım zall ile ilgili ama atıyorum ekşi sözlük'te de benzer bir durum ssg için geçerli)
thesis1: türk insanı itaat kültürüne acaip bağımlı. dolaysıyla görünür ya da görünmez, sanal ya da gerçek, mutlaka başında bir lider görmek, daha doğrusu benimsemek istiyor. sürekli kendisi hakkında yıkama/yağlama yapılması da bu itaat kültürünün bir parçası. emin olun kendisi de ilk başlarda oldukça zorlanmıştır bu duruma alışmaya. çünkü mesela yabancı sitelerde de az çok zaman geçiren birisi olarak aynı itaat kültürünün, lidere tapınmanın yüzde 10'u bile yok. dediğim gibi, doğu kültürleriyle alakalı bir durum olabilir. burada geyik yapılıyor, iş yerinde olsa arkasından konuşulur, veya yalakalık yapılır. artık konsept ne ise.
thesis2: kendisi hakkında yazılan çizilen şeyler dikkat çekmek için kasıtlı olarak yazılıyor. çünkü herkesin belki de tek ortak tanıdığı kendisidir bu sözlükte, dolaysıyla subjektif yazılar yazabileceğiniz kişi eğer ünlü biri değilse zall'dır, çünkü aynı zamanda ulaşılabilir, orada olduğunu da biliyorsunuz.
thesis3: kendisi hakkında yazanların başka yazabileceği, paylaşabileceği hiçbir şey yok. kötü mizah anlayışları ve ilgili içeriklerin kalitesizliğine bakınca bu tez daha kuvvetli gelmeye başladı gözüme.
thesis4: liderlik imajını güçlendirmek için kasıtlı olarak sözlük yönetimince bu başlıklar açılıyor, ya da açılmasına müsade ediliyor. gerçi silip ne yapsınlar ki, aptal birkaç başlık için "yönetim burnundan kıl aldırmıyor" mesajı vermeye gerek yok, fazla riskli. bu tez gerçekten çok aptalcaymış.
thesis5: lideri normal şartlarda, yaptığı işle eleştirecek olgunluğa sahip değiliz, daha doğrusu bunu kendimize değil ona bırakıyoruz, çünkü sonsuz bir güven söz konusu. bu da yine doğu kültürünün bir bakış açısı. dikkat edin kendisiyle ilgili açılan başlıklar genellikle -kötü de olsa- mizahi başlıklar. dolaysıyla anlamadığımız, anlamak da istemediğimiz bir konu olan sözlükle ilgili kararları ona bırakıp geriye kalan her şey hakkında ilgili ya da ilgisiz, kaliteli veya değil, ne varsa ona atfedip kendimizce eğleniyoruz.
üstteki yazar senin şaheserin.
edit : alta geçti mk.
edit : alta geçti mk.
zalım zall .Benim başım kel mi,beni niye takip etmiyonn.Kendisi bilir,ben bi kendimi köprüden atıverip gelem...
Zall, zalım zall...
Zall, zalım zall...
beni moderatör yapma vaadiyle ağına düşürüp sonrasında da bir peçete gibi kenara fırlatan zallım moderatördür.
iş başvurusu için gittiğim uludağ sözlük ofisinde kapıyı kilitleyip
"gel buraya kaçma, seni moderatör yapacam" diye bana doğru hamle yaptı.
"oğlum yapma lan ben erkeğim" dediysem de,
"serkan inci de erkekti ama öpüşürken boy boy fotoğraflarımız çıktı" dedi.
velhasıl kelam o gün bu gündür "volkswagen" a karşıyım ben arkadaşlar.
iş başvurusu için gittiğim uludağ sözlük ofisinde kapıyı kilitleyip
"gel buraya kaçma, seni moderatör yapacam" diye bana doğru hamle yaptı.
"oğlum yapma lan ben erkeğim" dediysem de,
"serkan inci de erkekti ama öpüşürken boy boy fotoğraflarımız çıktı" dedi.
velhasıl kelam o gün bu gündür "volkswagen" a karşıyım ben arkadaşlar.
buradan kendisini tehdit ediyorum. dikkat etsin.
Isim yapmaya gelmiş vasıfsız troll.
zall ya zall... bu çocuk gerçeten tam bir zall... efsane paylaştı gene ! teknoloji uzmanı oldu başımıza birde... ulan adamsın be adamsın ! adammmmmmm ! https://www.youtube.com/watch?v=rBlwVlMegEs
silik yememiş mi bu yazarıdır.
oooo alırım bi dal...
--spoiler--
zall
arkadaşlar,
sosyotrend programı yeni sezon ikinci programını aşağıdaki linkten indirebilirsiniz. konu volkswagen, çevre çirliliği ve yerli otomobil.
https://www.youtube.com/watch?v=rblwvlmeges
--spoiler--
--spoiler--
zall
arkadaşlar,
sosyotrend programı yeni sezon ikinci programını aşağıdaki linkten indirebilirsiniz. konu volkswagen, çevre çirliliği ve yerli otomobil.
https://www.youtube.com/watch?v=rblwvlmeges
--spoiler--
rica ediyorum şu programın linkini paylaşmaktan vazgeçsin. izledim ve izlediğime pişman oldum.
(#29803479)
(#29803479)
Mesajıma tenezzül edip cevap vermemiş moderatör.
kimse para mı verdi akp gibi bi şey uydurup peşinden gidiyorlar. hadi gerçek olsa bile samimi değil? niye değil? samimi olsa gider ana sıkıntıya değinir. aman bilmiyorum belki de adam haklıdır. neyse ne.
Bugün çok mutluyum. Sana da günaydın zall kardeş.
sözlüğümüzün aliyy-ül ala moderatörüdür.
hani param olsa da ben alsam.
o derece yani.
hani param olsa da ben alsam.
o derece yani.
son sosyotrend videsounda sürekli "amerikalıları kandırabileceğini sanmış bu firma" deyip durdu. ama zaten firma amerikalıları kandırdı! durumu ortaya çıkaran abd'de yaşayan ve aslında motoru test etmek yerine çıkışı analiz eden bir alman!
Her şey tamam da şu mobil sözlüğe şükela butonu koymak çok mu zor anlamadim.
1.nesil kurucu moderatör apoletine sahip yazar kişisi.
1.nesil kurucu moderatör apoletine sahip yazar kişisi.
Sozlugun kurucusu ve 1.nesil yazardır. Ayni zamanda kotu bir troldur efenim.
dünya'da onca dert, sıkıntı varken vw olayına neden bu kadar taktığını anlamadığım yazar.
kesin vw aldı, elinde patladı.
kesin vw aldı, elinde patladı.
vw hisselerine yatırım yapmak için oldukça kötü bir zaman seçmiş olan kişi. ben bunu anlıyorum bu hassasiyetinden.
volkswagen grubunu, yaptığı eylemle yönlendirdiğini düşünen bir garip insan. inş cnm yha.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar