bugün
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız11
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar3
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- yer çekimine küsmek2
- netflix yasaklanmalıdır4
- bugün de meme atan olmaması7
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- cuckold erkek5
- hoşgeldin pazartesi3
- beyaz otomobil satın almak3
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- pazar günü aktiviteleri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- morkstar2
- olduğundan genç göstermek9
- seksten sonra bira içmek5
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- ona bir şey söyle16
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- 2026 dünya kupası14
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- sözlük kadınları5
- evlilikteki en büyük sorun4
- balkonu camla kaplatmak7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- milli takımımızın balonu patladı7
- yazarların en sevdiği meyve9
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- alevilerde muhammed ismi5
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- istanbul6
Açık fikirlidir gerçi mod olmak bunu gerektirir.
yava rkadaşım açın artık yazarlığımı yahu ! gerçekten bıkkınlık geldi artık ...
Uludağ sözlük kurucusu kişidir. Kendisinin asıl ismi ismail alpen'dir. Turkiye'nin iki büyük sözlük sitesi kendisine ait kişiliktir.
Akıllı adam.
Sözlüğün özellikle mobil versiyonuna ilgi gösteriyor. sözlük kullanımını daha aktif hale getirecek olan mobil site diye düşünüyor sanırım. Parkta otobüste her yerde insanların ulaşabildiği interaktif bir tasarımı da uygulamaya sokuyor. profil resimleri gibi. Android uygulamasını bu yönde geliştirip telefona bildirim gelmesini falan sağlayabilirse ciddi bir sosyal ağ kurmuş olur.
Sözlüğün özellikle mobil versiyonuna ilgi gösteriyor. sözlük kullanımını daha aktif hale getirecek olan mobil site diye düşünüyor sanırım. Parkta otobüste her yerde insanların ulaşabildiği interaktif bir tasarımı da uygulamaya sokuyor. profil resimleri gibi. Android uygulamasını bu yönde geliştirip telefona bildirim gelmesini falan sağlayabilirse ciddi bir sosyal ağ kurmuş olur.
Sen kalk şöyle bir entry gir:
"adamın kankası ve mali destekçisi john pierpont morgan yani jp morgan'ın kurucusu. yani o zamanlar dünyanın en zengini olan bir mali destekçisi var adamın. pek hakkı yenmişe benzemiyor gibi geldi bana."
Ondan sonra tanım içermiyor diye milletin entrysini sildir. Hani sözlük forum değildi? Eyy baş mod zall, sana sesleniyorum. Neden bu entryin formata aykırı diye silinmedi?
Format "seven" kişidir.
"adamın kankası ve mali destekçisi john pierpont morgan yani jp morgan'ın kurucusu. yani o zamanlar dünyanın en zengini olan bir mali destekçisi var adamın. pek hakkı yenmişe benzemiyor gibi geldi bana."
Ondan sonra tanım içermiyor diye milletin entrysini sildir. Hani sözlük forum değildi? Eyy baş mod zall, sana sesleniyorum. Neden bu entryin formata aykırı diye silinmedi?
Format "seven" kişidir.
(#28603066)
iyi demiş, güzel demiş mod.
peki, modlarınız ve zatınız bunun için biraz daha eleyici olurlarsa her şey istediğiniz gibi olacak.
madem böyle de ulvi bir görevimiz var,
her şeyi de yazarlardan beklememek lazım.
iyi demiş, güzel demiş mod.
peki, modlarınız ve zatınız bunun için biraz daha eleyici olurlarsa her şey istediğiniz gibi olacak.
madem böyle de ulvi bir görevimiz var,
her şeyi de yazarlardan beklememek lazım.
dediklerini idrak etmek ve pratige donusturmek icin sansasyonel yazarlari uyarmali bizi degil. meme capsi atanlari sanal seks yapanlari diyorum hani. dizginlersen. olay cozulur. cunku insanlar cildirdi artik yazilara onem verilmiyor artik. gecen komsu kizini bile sutyen fotosunu cekerken yakaladim napiyon len dedim uludag sozluk varmis abi oraya aticam bikac enayi dusurucem dedi.
edit: komsu kizi balkondaki asili sutyenleri cekiyordu. rahime ablaya selam ederim. yanlis anlasilma olmasin. hani gunluk 10000 kisi okuyormus rahime abla denk gelir falan.
edit: komsu kizi balkondaki asili sutyenleri cekiyordu. rahime ablaya selam ederim. yanlis anlasilma olmasin. hani gunluk 10000 kisi okuyormus rahime abla denk gelir falan.
Gördüğüm yerde artılıyorum kendisini. Torpil mi bekliyorum nedir amk.
soru başlığa cevap entry girdiğini gördükten sonra, hesabının hacklendiğini düşündüğüm sözlük ağası.
neyse konumuz o değil, kuzeni falan yazmıştır belki.
(#28571633) numaralı entry de ekşi sözlük ile ilgili yaptığı tespitlere sonuna kadar katılıyorum.
cinsellik ve ırkçılık temalı başlık ve entrylerin önüne geçildikten sonra, yazar alımlarında ayrımcılık yapmaması sebebiyle uludağ sözlük ekşi sözlük' ü geride bırakabilir. yeter ki troller sözlükten temizlensin.
kim bilir, iyi birer yazar olursak bir gün gerçekten ulular ulusu bir sözlük olabiliriz belki. ondan sonra hesaplayan yazarlar devreye girebilirler.
(bkz: zall kaç para kazanıyor sorunsalı)
neyse konumuz o değil, kuzeni falan yazmıştır belki.
(#28571633) numaralı entry de ekşi sözlük ile ilgili yaptığı tespitlere sonuna kadar katılıyorum.
cinsellik ve ırkçılık temalı başlık ve entrylerin önüne geçildikten sonra, yazar alımlarında ayrımcılık yapmaması sebebiyle uludağ sözlük ekşi sözlük' ü geride bırakabilir. yeter ki troller sözlükten temizlensin.
kim bilir, iyi birer yazar olursak bir gün gerçekten ulular ulusu bir sözlük olabiliriz belki. ondan sonra hesaplayan yazarlar devreye girebilirler.
(bkz: zall kaç para kazanıyor sorunsalı)
.
Mobilde burdan sonra yazarken ekran yukarı kayıyo ve görmeden yazıyorum mesela şimdi.
Mobilde burdan sonra yazarken ekran yukarı kayıyo ve görmeden yazıyorum mesela şimdi.
Kalp kalbe karsi simdi anmistim keratayi.
Bu gidişle 'sözlük yazarlarının itirafları' entrysinden daha çok entry alcak. Biri habire upluyor.
yazarların profil sayfasını kurcamasan olmaz mıydı?
diye sormak istediğim kişi.
Bir önceki hali daha güzeldi be reis.
diye sormak istediğim kişi.
Bir önceki hali daha güzeldi be reis.
allah bu adama sabır ihsan
eylesin.
insanların buraya yazdıklarını, kendisi ile alakalı başlıkları okuyorum ve sözlüğün zekasızlığından ötürü örseleniyorum kahroluyorum.
eylesin.
insanların buraya yazdıklarını, kendisi ile alakalı başlıkları okuyorum ve sözlüğün zekasızlığından ötürü örseleniyorum kahroluyorum.
Şu çocuklara burs ver AMK cimrisi hepsi gurbete okumaya gidiyor.
Özgürlük adı altında her turlu hakarate ve seviyesizlige kayıtsız kalarak, müdahale etmeyerek, formatın sadece gereksiz imlalarla sınırlı oldugu hicbir etik ve ahlaki formatı olmayan muhtemelen cok kısa kalacagım, ergenlerin istilasina ugramis ve yakinda asl pls? Seklinde diyaloglarin gececegi,ucube mekanin pecetecisi..
Samimi olmadığını düşünüyorum.
Bundan 2.5 sene evvel, gezi olaylarının patladığı sıralarda "ifade özgürlüğü" adı altında bir platform kurmuştu. Hükümetin gezi olaylarına karşı olan tutumunu ve kullanılan gücü eleştiriyordu.
günümüze dönersek. zall'ın Uludağ'ın kurucusu olduğunu hepimiz biliyoruz. Yalnız burada atlanılan nokta sözlüğün topluma mâl olmuş olması. Burayı bir park, bir bahçe gibi düşünmeliyiz. işte asıl sorun da burada başlıyor.
şahsen bu noktada Sözlüğün diktatörlükle yönetildiğini düşünüyorum. Kurucunun belirlediği yöneticiler, aldıkları kararların değiştirilip tartışılamaması da görüşümü destekliyor.
Gelmek istediğim kısım da burasıydı. Sen ne kadar şeffaf yönetiyorsun ki başkasından bu tutumu bekliyorsun? Sanane yarram benim sözlüğüm diyebilir, der de fakat bu ortadaki sorunu çözmez.
Yönetimin adam kayırdığını, bazı kadın yazarlara misal fake hesap alma imtiyazını tanıdığını kanıtlayabilirim. Ama bu neyi değiştirir, tartışılır. Yani.
Bundan 2.5 sene evvel, gezi olaylarının patladığı sıralarda "ifade özgürlüğü" adı altında bir platform kurmuştu. Hükümetin gezi olaylarına karşı olan tutumunu ve kullanılan gücü eleştiriyordu.
günümüze dönersek. zall'ın Uludağ'ın kurucusu olduğunu hepimiz biliyoruz. Yalnız burada atlanılan nokta sözlüğün topluma mâl olmuş olması. Burayı bir park, bir bahçe gibi düşünmeliyiz. işte asıl sorun da burada başlıyor.
şahsen bu noktada Sözlüğün diktatörlükle yönetildiğini düşünüyorum. Kurucunun belirlediği yöneticiler, aldıkları kararların değiştirilip tartışılamaması da görüşümü destekliyor.
Gelmek istediğim kısım da burasıydı. Sen ne kadar şeffaf yönetiyorsun ki başkasından bu tutumu bekliyorsun? Sanane yarram benim sözlüğüm diyebilir, der de fakat bu ortadaki sorunu çözmez.
Yönetimin adam kayırdığını, bazı kadın yazarlara misal fake hesap alma imtiyazını tanıdığını kanıtlayabilirim. Ama bu neyi değiştirir, tartışılır. Yani.
iyi adam da cimri işte aq.
Bir konuşmasında şunu itiraf eden başarılı yönetici.
Oglumla sözlükte entry girerdik , ikimiz de en sevdiğimiz yazarlar olurduk , oğlum zall olurdu ben ise hilmijem...
Oglumla sözlükte entry girerdik , ikimiz de en sevdiğimiz yazarlar olurduk , oğlum zall olurdu ben ise hilmijem...
bir konuşmasında şunu itiraf eden başarılı yönetici.
oglumla sözlükte entry girerdik , ikimiz de en sevdiğimiz yazarlar olurduk , oğlum zall olurdu ben ise rivaldo.
oglumla sözlükte entry girerdik , ikimiz de en sevdiğimiz yazarlar olurduk , oğlum zall olurdu ben ise rivaldo.
arkadaşlar genel olarak irdeleyip uzun uzun yazmaya gerek yok.
bu illetin tek çözümü "sadece yazarı ilgilendirecek derecede subjektif" kuralını geri getirmek.
o dakikadan sonra zaten feyklerine kendi nickleriyle başlık açtıran primatlar da "benimci" ergen aptallarla birlikte yok olup gidecektir.
kendi nick altlarında da ne halt yiyorlarsa yesinler.
bu illetin tek çözümü "sadece yazarı ilgilendirecek derecede subjektif" kuralını geri getirmek.
o dakikadan sonra zaten feyklerine kendi nickleriyle başlık açtıran primatlar da "benimci" ergen aptallarla birlikte yok olup gidecektir.
kendi nick altlarında da ne halt yiyorlarsa yesinler.
mka'nın tırnağı edemeyecek fake. Net.
ekşi sözlüğün full solcu olmasına dem vurandır. fakat görmemektedir ki yada görmezden gelmektedir ki bu sözlükte %95 sağ oluşumdur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar