bugün
- online yazarlar7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- nofap5
- tekerlek kaşar4
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- 2026 dünya kupası15
- sedat pekmez18
- futbol8
- tarot falına inanan salak8
- özbekistan2
- portekiz2
- kadınlar neden aldatır16
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- aldım kabul ettim4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- elmas bey birader gitmesin kampanyası3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- devşirmelik makamı13
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- diamond bosphoruss denen yazar8
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- ithal et3
- lionel messi11
- dünya2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- fransız arabaları3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde5
- yedi bela hüsnü'deki yadigar2
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak3
- futbolun eskiden güzel olması2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- türk telekom port zammı4
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cayenne4
- bazı alimler2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
yaklaşık bi saat önce kendisini yanlışlıkla donuza aldım.
Bu caylak olma sebebi olur mu sizce?
Bu caylak olma sebebi olur mu sizce?
abartılmış şişirilmiş bir balon, inanılmaz bir mantık hatası, yazık la kimin çocuğuysa.
Herkesin kıskadığı müthiş yazar. Ama çaylakların durumunu unuttu galiba kaç gündür bekliyorum.
http://m.uludagsozluk.com/e/28571633
/
öncelikle arkadaş sözlük yönetiyor diğerini de yönetiyor , Velhasıl kelam sözlük yönetiyor , bunu anladık . Yüce yönetici zall *
ama hocam başka bir Sözlüğü siyasal eğilimi için eleştirmek amenna ama burda ordan kat , kat Misli olarak sağ , faşizan ,ırkçı ve yobaz bir eğilim var , onu ne yapacaz?
Sözlüğün adı faşistler, yobazlar birbirini ağırlar olsa yeridir !
orda evet böyle bir sorun var eleştiri doğru ama burda daha baskın olarak var , tersi yönde.
acaba bu hususta sizinde yapmanız gereken bişey yokmu ?
malumunuz sözlugünuzde etnik kökenlere ve aidetlere hakaret ve küfür girla.
önce bir kendi kapımızin önünü Süpürsek, sonra başka kapılara gecsek, nasıl olur acaba ? bence iyi olur !
ayrıca kriter olayina Istersen hiç girmeyelim sayın zall, herhangi bir siyasi fikir falan aramıyoruz demişsin ama buraya yazar olmanın tek kıstası bir avuç entry girmek ve birkaç saat beklemek.
Bu evet sadece bu kıstas!
o kadar anlam yüklemenin anlamı yoktu bence bu kıstaslar için.
sonrada ne kadar üye alımı ve entry sayısı o kadar köfte ,yani tamamen duygusal *
arz ederim efendim , saygılar.
Edit :ekleme
/
öncelikle arkadaş sözlük yönetiyor diğerini de yönetiyor , Velhasıl kelam sözlük yönetiyor , bunu anladık . Yüce yönetici zall *
ama hocam başka bir Sözlüğü siyasal eğilimi için eleştirmek amenna ama burda ordan kat , kat Misli olarak sağ , faşizan ,ırkçı ve yobaz bir eğilim var , onu ne yapacaz?
Sözlüğün adı faşistler, yobazlar birbirini ağırlar olsa yeridir !
orda evet böyle bir sorun var eleştiri doğru ama burda daha baskın olarak var , tersi yönde.
acaba bu hususta sizinde yapmanız gereken bişey yokmu ?
malumunuz sözlugünuzde etnik kökenlere ve aidetlere hakaret ve küfür girla.
önce bir kendi kapımızin önünü Süpürsek, sonra başka kapılara gecsek, nasıl olur acaba ? bence iyi olur !
ayrıca kriter olayina Istersen hiç girmeyelim sayın zall, herhangi bir siyasi fikir falan aramıyoruz demişsin ama buraya yazar olmanın tek kıstası bir avuç entry girmek ve birkaç saat beklemek.
Bu evet sadece bu kıstas!
o kadar anlam yüklemenin anlamı yoktu bence bu kıstaslar için.
sonrada ne kadar üye alımı ve entry sayısı o kadar köfte ,yani tamamen duygusal *
arz ederim efendim , saygılar.
Edit :ekleme
Mobil sürümü çok güzel bir hale sokan ulu yönetici.
mobil sürümü zallayan birinci nesil moderator.
Zall,
Sözlüğün sahibiymiş,
öyle dediler, nam ını duymayan yok dediler efendim.
Bizden de ona saygı sevgi ve minnet borcluyuz.
teşekkürler Zall!
Bizi bu ortamda buluşturduğu için.
diyebiliriz.
Sözlüğün sahibiymiş,
öyle dediler, nam ını duymayan yok dediler efendim.
Bizden de ona saygı sevgi ve minnet borcluyuz.
teşekkürler Zall!
Bizi bu ortamda buluşturduğu için.
diyebiliriz.
Zall,
Sözlüğün sahibiymiş,
öyle dediler, nam ını duymayan yok dediler efendim.
Bizden de ona saygı sevgi ve minnet borcluyuz.
teşekkürler Zall!
Bizi bu ortamda buluşturduğu için.
diyebiliriz.
Sözlüğün sahibiymiş,
öyle dediler, nam ını duymayan yok dediler efendim.
Bizden de ona saygı sevgi ve minnet borcluyuz.
teşekkürler Zall!
Bizi bu ortamda buluşturduğu için.
diyebiliriz.
ben yıllardır takip ediyorum, yazıyorum falan ama kendisini hiç sallamıyorum. yani kendisi hakkında bu kadar muhabbet sıkıntıdan çıkıyor zaar. başka bir neden bulamadım.
kadın yazarları takip edip biz erkek yazarları siklemeyen admin.
üzüyorsun zall. neden geri takip etmiyorsun. bak bi' yeni tasarım kullanalım dedik hakkını ver! evet.
üzüyorsun zall. neden geri takip etmiyorsun. bak bi' yeni tasarım kullanalım dedik hakkını ver! evet.
isim yapmaya gelmiş vasat troll. biri şunu silebilir mi lütfen.
arkadaşlar özel mesajdan sizi "benim moderatör tanıdıklarım var seni çaylak yaptırırım, sildiririm" şeklinde tehdit eden kişileri lütfen şikayet ediniz, o kişileri keyifle çaylak yapacağız veya sileceğiz, şeklinde açıklama yapan patron. big boss.
Feyk hesabım.
bugün yaptığı duyuru ile sevindirmiş moderatör. sağol hacı.
Sözlüğün en iyi trollü.
kardeş bu temaların hali ne?
hayvan gibi şiyapıyosun ya.
sözlüğün görünümünü mahvetmiş yazar.
hayvan gibi şiyapıyosun ya.
sözlüğün görünümünü mahvetmiş yazar.
geçen gördüm sözlüğün en seksi erkeğine bu adamın adı yazılmış. zall.
başka bir ankette sevişmek istenen sözlük yazarları denince 3-5 kişi daha zall yazmış.
karizma kim demişler zall zall zall diye cevap verilmiş.
hiç birine küfür etmedim.
samimi söylüyorum çünkü sözlük hepten sıyırdı son zamanlarda. akıllı kim kaldı diye online listesini tıklıyorum allahtan offline değilmişim de k harfine gelince kendimi görüp rahatlıyorum.
bakın çok çok öncesi bu herifle bir diyaloğa girdim. yalan söylüyorsam guizanın sarıldığı kale direği götüme girsin.
o zamanlar çektiği mesajları sikliyordum zallın. uvvv kukla bana mesaj attı falan diyordu. bir gün konuşurken konu sosyotrend programına geldi. bu yalvarıyor '' kukla sosyotrend hakkında başlık aç, kukla bizi izleyen yok, kukla bizim reklamımızı yap, kukla senin yazıların benim gelişmelerden daha çok okunuyor'' falan eriyor adam. bakmayın öyle ağır başlı olduğuna ibnenin tekidir güzel şakaları var bunun da.
yo yoo ibne dedim diye bu yazı silinmez boşuna gammazlamayın çünkü hoşuna gider benim ona ibne demem. ''kuki bi daha söylesene lan sana çok yakışıyor '' dediğini bilirim.
neyse, bir gün izleyeyim şunun programını dedim, hem zall'ı canlı görmüş olurum, hem de açacağım başlıklar için kendime malzeme çıkarırım dedim. yanılmıyorsam olay tv falandı. şu an komple sildim kanalı, hâlâ var mı bilmiyorum. programda salca ve serkan inci'de vardı.
günlerden cumaydı.
ablamgillerdeyim.
küçük yeğenim umut tam bir afacan. hani tuvalete gidince bilgisayar başına oturan misafir çocukları olur ya. kalk dersin o piçler kalkmaz ya .. anası yan odadan bağırır '' az oynasın abisi '' falan. işte bu çocuklar bizimkinin yanında melek kalır. umut öyle sinir bir şey. bir gün feci delirdim '' abla al şu çocuğu balkondan atcam bak '' dedim. ablam dedi atmadan önce terliklerini giy kukla, dışarıda yağmur yağıyor, balkon ıslaktır çorapların ıslanır ve halılarım batar dedi.
kadın bu uzun cümleyi söylerken hiç gülmedi.
bakıyorum ablamın mimiklerine tebessüm dahi yok. bildiğin ciddi ciddi taktik veriyor. at gitsin halılarım batmasın diye uyarıyor.
kafamı kaşıdım umutu izliyorum. bu umut da yemek yemeyen veletlerden. ablam reklamları açıp 2 lokma beslemek istiyor fakat umut yerinden kalkıp kaçıyor falan.
ulan sinir oluyorum. çocuk bir tek abimden korkuyor ama abim de iş gereği almanya'da olduğu için umut kafasına göre takılıyor. benim gibi dayıyı kim sikler ki zaten. kızdığım zaman gülüyo velet.
neyse, o ara evraka diye bağırdım. ablam '' ne evrağı, eve iş getirme kuki '' dedi.
baktım sıfatına yine gülmüyor.
ulan şaka mısın gerçek misin sen? ben şaka yaptığım zaman yine karşı taraf anlasın diye tebessüm ederim ama kardeşlerim etmiyor, ben yıllar geçti daha kardeşlerimi çözemedim.
abla dedim. efendim dedi. abla dedim olay tv yi açsar mısın? sosyotrend diye bir program var orda bi herif var umutu korkutcam belki susar dedim. ablam nasıl yani dedi. at kumandayı sen görürsün şimdi dedim. ablam attı kumandayı tutamadım.
zaten karşı çekyattan diğer çekyata kumanda atmak bana göre bir sanattır. eski sevgilim vardı ne zaman atsa yere düşerdi. ulan at şu kumandayı bağrıma doğru da tutayım dimi. kadınlar hep halıya doğru atıyor kumandayı. hani düş geber de kurtulayım, olmadı kolunu falan kır da 2-3 hafta kafa dinleyeyim diye düşünüyor, bana öyle geliyor. anlamıyorum kadınları hiç .. domaldım yere aldım kumandayı.
şlak bastım olay tv'ye. zall ve serkan inci var. salca da gözünü kısıp kameraya seksi pozlar vermeye çalışıyor.
umuttttt diye bağırdım.
noldu dayı dedi. gel buraya bak öcü var dedim. yalan söylüyorsam en kritik toplantılarda didi teyze gibi güleyim.
geldi yiğen. o ara ekranda salca var. salca temiz yüzlü çocuk tabi.. yeğen onu görünce tırsmadı. dayı bu mu öcü dedi.
şştt bekle dedim. o öcü ansızın çıkar ve çocukların yaramazlık yaptığını sezince eve gelir dedim. yeğen hafiften korkmaya başladı. o ara serkan inci bir şeyler geveliyor. ablam dedi bunlar kız gibi çocuk neyinden tırscak kuki dedi. abla dedim sus, şimdi birazdan görürsün dedim.
ve hoopp kadraja zall girdi. öcüüüüüü diye bağırdım o an.
görsel
yeğen nasıl ağlıyor. zallın tipi görünce geldi çocuk sarıldı bana.
'' dayı bundan çonra yemeğimi bitircem söz, nolur bu adam eve gelmeçin'' falan ağlıyor çocuk.
hülasa, hemen yattı yere ve ablam beslemeye başladı. ablam döndü ''kim bu at hırsızı kukla '' dedi.
abla dedim benim takıldığım bi site var bu tipsiz oranın sahibi dedim. '' allah bu adamın çevresine sabır versin'' dedi. sonra umut tabığı sıyırdı bitirdi.
valla gülüyorum bu adama yakışıklı diyenlere. kuş gibi yeğenim şu an obez benim.
yalanım varsa fedon'un kırdığı tabaklar götüme girsin. adam da bi burun var hereke tüneli gibi.
çok cins lan, şu tipe gel.. bir de ovvvvvvvvvv yapmış.
görsel
ovvvvvvvvvvvvvvvvvvv
_____________________________________
ulan keşke imkanım olsa da tipini sikeyim diyebilsem. bundan farkı ne lan?
görsel
ooouuuvvvvvvvvvvvvvvv
___________________________
tipini sikeyim ya. valla tutamadım kendimi. yeğenim fok ballığı gibi oldu yürüyemiyo benim.
başka bir ankette sevişmek istenen sözlük yazarları denince 3-5 kişi daha zall yazmış.
karizma kim demişler zall zall zall diye cevap verilmiş.
hiç birine küfür etmedim.
samimi söylüyorum çünkü sözlük hepten sıyırdı son zamanlarda. akıllı kim kaldı diye online listesini tıklıyorum allahtan offline değilmişim de k harfine gelince kendimi görüp rahatlıyorum.
bakın çok çok öncesi bu herifle bir diyaloğa girdim. yalan söylüyorsam guizanın sarıldığı kale direği götüme girsin.
o zamanlar çektiği mesajları sikliyordum zallın. uvvv kukla bana mesaj attı falan diyordu. bir gün konuşurken konu sosyotrend programına geldi. bu yalvarıyor '' kukla sosyotrend hakkında başlık aç, kukla bizi izleyen yok, kukla bizim reklamımızı yap, kukla senin yazıların benim gelişmelerden daha çok okunuyor'' falan eriyor adam. bakmayın öyle ağır başlı olduğuna ibnenin tekidir güzel şakaları var bunun da.
yo yoo ibne dedim diye bu yazı silinmez boşuna gammazlamayın çünkü hoşuna gider benim ona ibne demem. ''kuki bi daha söylesene lan sana çok yakışıyor '' dediğini bilirim.
neyse, bir gün izleyeyim şunun programını dedim, hem zall'ı canlı görmüş olurum, hem de açacağım başlıklar için kendime malzeme çıkarırım dedim. yanılmıyorsam olay tv falandı. şu an komple sildim kanalı, hâlâ var mı bilmiyorum. programda salca ve serkan inci'de vardı.
günlerden cumaydı.
ablamgillerdeyim.
küçük yeğenim umut tam bir afacan. hani tuvalete gidince bilgisayar başına oturan misafir çocukları olur ya. kalk dersin o piçler kalkmaz ya .. anası yan odadan bağırır '' az oynasın abisi '' falan. işte bu çocuklar bizimkinin yanında melek kalır. umut öyle sinir bir şey. bir gün feci delirdim '' abla al şu çocuğu balkondan atcam bak '' dedim. ablam dedi atmadan önce terliklerini giy kukla, dışarıda yağmur yağıyor, balkon ıslaktır çorapların ıslanır ve halılarım batar dedi.
kadın bu uzun cümleyi söylerken hiç gülmedi.
bakıyorum ablamın mimiklerine tebessüm dahi yok. bildiğin ciddi ciddi taktik veriyor. at gitsin halılarım batmasın diye uyarıyor.
kafamı kaşıdım umutu izliyorum. bu umut da yemek yemeyen veletlerden. ablam reklamları açıp 2 lokma beslemek istiyor fakat umut yerinden kalkıp kaçıyor falan.
ulan sinir oluyorum. çocuk bir tek abimden korkuyor ama abim de iş gereği almanya'da olduğu için umut kafasına göre takılıyor. benim gibi dayıyı kim sikler ki zaten. kızdığım zaman gülüyo velet.
neyse, o ara evraka diye bağırdım. ablam '' ne evrağı, eve iş getirme kuki '' dedi.
baktım sıfatına yine gülmüyor.
ulan şaka mısın gerçek misin sen? ben şaka yaptığım zaman yine karşı taraf anlasın diye tebessüm ederim ama kardeşlerim etmiyor, ben yıllar geçti daha kardeşlerimi çözemedim.
abla dedim. efendim dedi. abla dedim olay tv yi açsar mısın? sosyotrend diye bir program var orda bi herif var umutu korkutcam belki susar dedim. ablam nasıl yani dedi. at kumandayı sen görürsün şimdi dedim. ablam attı kumandayı tutamadım.
zaten karşı çekyattan diğer çekyata kumanda atmak bana göre bir sanattır. eski sevgilim vardı ne zaman atsa yere düşerdi. ulan at şu kumandayı bağrıma doğru da tutayım dimi. kadınlar hep halıya doğru atıyor kumandayı. hani düş geber de kurtulayım, olmadı kolunu falan kır da 2-3 hafta kafa dinleyeyim diye düşünüyor, bana öyle geliyor. anlamıyorum kadınları hiç .. domaldım yere aldım kumandayı.
şlak bastım olay tv'ye. zall ve serkan inci var. salca da gözünü kısıp kameraya seksi pozlar vermeye çalışıyor.
umuttttt diye bağırdım.
noldu dayı dedi. gel buraya bak öcü var dedim. yalan söylüyorsam en kritik toplantılarda didi teyze gibi güleyim.
geldi yiğen. o ara ekranda salca var. salca temiz yüzlü çocuk tabi.. yeğen onu görünce tırsmadı. dayı bu mu öcü dedi.
şştt bekle dedim. o öcü ansızın çıkar ve çocukların yaramazlık yaptığını sezince eve gelir dedim. yeğen hafiften korkmaya başladı. o ara serkan inci bir şeyler geveliyor. ablam dedi bunlar kız gibi çocuk neyinden tırscak kuki dedi. abla dedim sus, şimdi birazdan görürsün dedim.
ve hoopp kadraja zall girdi. öcüüüüüü diye bağırdım o an.
görsel
yeğen nasıl ağlıyor. zallın tipi görünce geldi çocuk sarıldı bana.
'' dayı bundan çonra yemeğimi bitircem söz, nolur bu adam eve gelmeçin'' falan ağlıyor çocuk.
hülasa, hemen yattı yere ve ablam beslemeye başladı. ablam döndü ''kim bu at hırsızı kukla '' dedi.
abla dedim benim takıldığım bi site var bu tipsiz oranın sahibi dedim. '' allah bu adamın çevresine sabır versin'' dedi. sonra umut tabığı sıyırdı bitirdi.
valla gülüyorum bu adama yakışıklı diyenlere. kuş gibi yeğenim şu an obez benim.
yalanım varsa fedon'un kırdığı tabaklar götüme girsin. adam da bi burun var hereke tüneli gibi.
çok cins lan, şu tipe gel.. bir de ovvvvvvvvvv yapmış.
görsel
ovvvvvvvvvvvvvvvvvvv
_____________________________________
ulan keşke imkanım olsa da tipini sikeyim diyebilsem. bundan farkı ne lan?
görsel
ooouuuvvvvvvvvvvvvvvv
___________________________
tipini sikeyim ya. valla tutamadım kendimi. yeğenim fok ballığı gibi oldu yürüyemiyo benim.
Bir sözlük yazarı. Kaçıncı nesil allah bilir. Sözlüğü üstüne yaptılar ellam.
her zaman yazarlarının yanında olmuş güzel insan. sizi tehdit eden varsa şikayet edin gereken neyse yapacağız diye gelişmelerden duyuru yapması bile wondrous ve kanzuk'dan daha iyi admin olduğunu gösteriyor.
iyi bi insana benzeyendir.
burun yapisi ile azteklerden geldigini dusundugum bitanecik sozlugumuzun tek tanecik sahibi.
(bkz: #28571633) ilk kez bir yazısını bu kadar çok beğendim. doğru söylemiş. ekşi sözlük tamamen bir kesime hitap etmeye başladı. eski hesabımı sırf bu yüzden aktif kullanmıyorum. aslında hiç kullanmıyorum.
Silik yemeyeceğimi bilsem yürüyeceğim moderatördür.
http://m.uludagsozluk.com/e/28571633/
uzun uzadiya bu konu ile ilgili zaten ekşi sözlük başlığında yazdım , tekrara gerenk yok ama
biri arkadaşa diyebilir mi
(bkz: kral çıplak)
sanırım haberi yok ?
uzun uzadiya bu konu ile ilgili zaten ekşi sözlük başlığında yazdım , tekrara gerenk yok ama
biri arkadaşa diyebilir mi
(bkz: kral çıplak)
sanırım haberi yok ?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar