bugün
- sözlüğün aptal kaynaması10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle31
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme4
- velvet43
- romatizma2
- artık uzatma ve penaltılar olabilecek2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
- öbür sözlüğün kapısını çalıp sorulacak soru2
- yazarların en sevdiği saatler2
- göbeksiz erkek2
- herkesle iyi anlaşan insan18
- çok eski entryleri okumak2
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- sözlüte karı var mı3
- hamas3
- israil'in gazze'ye saldırısında 4 ölü2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı5
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- gözde celep3
- her insanın birbiriyle yardımlaşması2
- hayatını kaybetmek4
- 19 yaşında kızla yatmak15
- fas6
- hollanda3
- bulla dava açmak4
- izmir2
- vatandaş halinden memnun3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı5
- penis yalayan kızla öpüşülür mü sorunsalı2
- makarnaya sarımsak girer mi4
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi7
- yalamcı yarim dizisi2
- king is back5
- motosiklet kullananlara tavsiyeler2
- düşünürken tavana bakmak5
- yugoslavya kızları4
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo3
- aselsan3
- almanya7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- mor semsiyeli yabanci5
- paraguay4
- 1 temmuz 2026 fransa isveç maçı3
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı4
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- aylık 323 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- pandela3
2 ağustos uludağ sözlük e gece sözlük saldırısı ergenleri takip etmelidir. gece sözlükte uludağ hakkında başlıklar açılıyor. 2 ağustosu bekliyoruz diye toplananlar var.
gece sözlük yazarları tarafından küfüre maruz kalan admin.
ekran görüntüsünü aldım mahkemeye verebilir.
görsel
ekran görüntüsünü aldım mahkemeye verebilir.
görsel
geçen hafta yaptığı halka sesleniş entrysi ile gözlerimizi doldurmuştur.
idolüm. My hero.
sözlükteki en haylaz admin.
bu nedir yahu?
(bkz: zall fıkraları/#28732387)
bu nedir, buna nasıl müsade edilir?
(bkz: başkası adına utanmak)
(bkz: zall fıkraları/#28732387)
bu nedir, buna nasıl müsade edilir?
(bkz: başkası adına utanmak)
gelişmelerde nara atıyorsun,
sözlük-ü ala meyhane midir?
her çaylağı yazar yapıyorsun,
sözlük-ü ala kerhane midir?
sözlük-ü ala meyhane midir?
her çaylağı yazar yapıyorsun,
sözlük-ü ala kerhane midir?
bana mesaj atanları cezalandır admin.
Mod arkadaşlarım var ayağını denk al hacut.
Edit: kuzeniyim ama ben yazmadım.
2. Edit: doğru söylüyor.
Edit: kuzeniyim ama ben yazmadım.
2. Edit: doğru söylüyor.
(bkz: zall facts)
benim başbakan tanıdığım var seni sildiricem zall.
Sözlüğün başbakanı.
Çok seviyorum bu adamı.
gönlü geniş , sempatik,yaratıcı ve zengin.
Serkana dikkat et qumqi.
gönlü geniş , sempatik,yaratıcı ve zengin.
Serkana dikkat et qumqi.
Sözlüğümüzün baş tacı.
Gruba dördüncü aranınca ilk akla gelen isimdir o.
Hesaplayan adam:
"günlük sözlüğe 850 bin okur ziyaret etmektedir. 850 bin yani nerdeyse 1 milyon. günlük. aylık 30 milyon ediyor. yani 2 ayda ülke nüfusu kadar insana denk geliyor bu okurlar. "
850 bin'i 1 milyona nasıl yuvarladın noktalarına kurban olduğum...
"günlük sözlüğe 850 bin okur ziyaret etmektedir. 850 bin yani nerdeyse 1 milyon. günlük. aylık 30 milyon ediyor. yani 2 ayda ülke nüfusu kadar insana denk geliyor bu okurlar. "
850 bin'i 1 milyona nasıl yuvarladın noktalarına kurban olduğum...
kürtçe mi bu...anlamını filan bilmem ama fonetik olarak hoş..
bi ara benide takip ediyordu. sonra bunu yazinca takibi birakti. kibirli ve fazla ego sahibi bir insan oldugunu düşünüyorum.
Artık entry girmeyen yazar. Yoksa çaylak mı oldu.
Lan bende diyorumki adam sözlüğe üye oldugu gibi beni okumaya takip etmeye başladı caylak haliyle, o kadar iyi yaziyormusum demekki.
Ama nerdeee uye olan kisi 5 kisiyi otomatik takip ediyormus. Duygularimizla oynadın zall.
Ama nerdeee uye olan kisi 5 kisiyi otomatik takip ediyormus. Duygularimizla oynadın zall.
benden duymuş olma ama kukla kumandayla fotonu atacakmış patron.
Admin olmasa tanınmayacak yazar.
Kalite sıfır yani. Di mi mka? Sen daha iyisin bundan. Net.
Kalite sıfır yani. Di mi mka? Sen daha iyisin bundan. Net.
Artık yazmayan yazar. Çaylak mı oldu acaba diye düşündürür.
gelişmelerden demiş ki
**
bir derdim var butonundan lütfen gerekli olmayan konular dışında yazmayınız. çünkü o kadar çok birikiyor ki, çok önemli bir konu arada kalabiliyor, günlerce göremeyebiliyoruz. bu hepimiz için önemli.
sıklıkla 'neden çaylak oldum, kaç gün' konulu mesajlar geliyor oradan. ben ve ya arkadaşlarım cevap veriyoruz, 'şu sebeple şu kadar gün' diye. ondan sonra tekrar "ben şöyle yaptım ama bu böyle oldu, şunu derken bunu demek istemiştim, ya şimdi o iş öyle olmadı' gibi cevaplar geliyor tekrar tekrar. bunu maç esnasında hakemin verdiği karar olarak düşünün. kırmızı kart gören futbolcunun ve arkadaşlarının itirazları sonucu değiştirmiyor.
**
1- gammazlanan entry okunmadan siliniyor. çok net belli. içinde tanım, bilgi, tarif bulunan bir entry boktan bir sebeple siliniyor. haliyle 233452 kişi de lan ben onu dememiştim ki diyor. sonucundan yakınacağına sebebine bakmayı akıl edemiyor.
2- işe yaramaz 2352321 tane fasilite yapmış ama şuraya çaylak yapıldığında sebebini ve gününü mesaj atan bir bot(?) yapmamış. yapamamış değil bak yapmamış. kafa o kadarına basmamış yani.
3- diren türkçe.
10 senedir burada ama ne yazarlığı öğrenmiş ne yöneticiliği. vizyon zaten yok.
**
bir derdim var butonundan lütfen gerekli olmayan konular dışında yazmayınız. çünkü o kadar çok birikiyor ki, çok önemli bir konu arada kalabiliyor, günlerce göremeyebiliyoruz. bu hepimiz için önemli.
sıklıkla 'neden çaylak oldum, kaç gün' konulu mesajlar geliyor oradan. ben ve ya arkadaşlarım cevap veriyoruz, 'şu sebeple şu kadar gün' diye. ondan sonra tekrar "ben şöyle yaptım ama bu böyle oldu, şunu derken bunu demek istemiştim, ya şimdi o iş öyle olmadı' gibi cevaplar geliyor tekrar tekrar. bunu maç esnasında hakemin verdiği karar olarak düşünün. kırmızı kart gören futbolcunun ve arkadaşlarının itirazları sonucu değiştirmiyor.
**
1- gammazlanan entry okunmadan siliniyor. çok net belli. içinde tanım, bilgi, tarif bulunan bir entry boktan bir sebeple siliniyor. haliyle 233452 kişi de lan ben onu dememiştim ki diyor. sonucundan yakınacağına sebebine bakmayı akıl edemiyor.
2- işe yaramaz 2352321 tane fasilite yapmış ama şuraya çaylak yapıldığında sebebini ve gününü mesaj atan bir bot(?) yapmamış. yapamamış değil bak yapmamış. kafa o kadarına basmamış yani.
3- diren türkçe.
10 senedir burada ama ne yazarlığı öğrenmiş ne yöneticiliği. vizyon zaten yok.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar