bugün

zall

arkadaşlar genel olarak irdeleyip uzun uzun yazmaya gerek yok.

bu illetin tek çözümü "sadece yazarı ilgilendirecek derecede subjektif" kuralını geri getirmek.

o dakikadan sonra zaten feyklerine kendi nickleriyle başlık açtıran primatlar da "benimci" ergen aptallarla birlikte yok olup gidecektir.

kendi nick altlarında da ne halt yiyorlarsa yesinler.
© copyright 2005 - 2026