bugün
- yazarların imza parfümleri12
- lise4
- kıskanmak7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- erkekler neden az yaşar7
- 24 haziran 2026 venezuela depremi4
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- bir insanı sevmek11
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- andriy shevchenko3
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek2
- devlet gücü6
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- akp'ye katılan belediye başkanları8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- m r e r e c t o5
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- haitinin gol atmış olması5
- oyuncu koltugu4
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- cristiano ronaldo dos santos aveiro4
- 2026 dünya kupası23
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- ibadet4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- çalmak2
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- akp seçmeni2
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da3
- anlamak3
- lionel messi11
- my number one3
- düşün ki o bunu okuyor16
- naruto dayi3
- ameliyat olmak8
- futbol16
- karsan jest2
- duygusal yankı2
- zalican2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- dünya8
- sözlük kızlarının vücutları15
- velvet13
kardeşim ben ne yaptımda beni caylak yaptınız anlayamadım cvp yazarsanız hiç olmassa bileyim.
herkes teşekkür ediyorsa ben de ederim tam olsun. teşekkürler zall. herherede yaşıyor ve yaşatılıyorsan.
sözlüğe ilk girdiğim an attığı otomatik özel mesajdan sonra bir daha irtibat kuramadığım admin. özel mesajlara pek cevap vermez, hayır kendisi meşgul kişilik anladık da en azından bazı mod arkidişlerimiz gibi '' tamam '' yazılı cevap mesajı dahi yollamamıştır.
- sayın yazarımız nevi şahsına münhasır, bir süreliğine çaylak yapıldınız
+ oley bee zall bana özel mesajla geri döndü sonunda... o zaman benim neyim eksik ben de teşekkür edeyim... * ** *
edit: mesaj alınmıştır şimdi cidden teşekkür edilir... *
- sayın yazarımız nevi şahsına münhasır, bir süreliğine çaylak yapıldınız
+ oley bee zall bana özel mesajla geri döndü sonunda... o zaman benim neyim eksik ben de teşekkür edeyim... * ** *
edit: mesaj alınmıştır şimdi cidden teşekkür edilir... *
rockçı uuser. saçları da uzun.
(bkz: tanırım etmem)
tanımam etmem. adı lazım değil bazıları gibi akraba veya arkadaşlığım da yok. kıyakta yapmadı. sevmek için bunlara gerek de duymuyorum açıkçası, duyulmamalı da. hareketlerine, davranışlarına bakarım ben. ve açıkçası iyi biri gibi geldi bana (o kadar çaylak oldum yine de kızamıyorum). diğer ukala adminler gibi değil. farkı çok açık gözüküyor. umarım değişmez. fakat tepemi attırdığı da olmuyor değil. aşırı kızgınım. o da şöyle ki formatın uygulanmasında hatalar yapılması ve itü sözlük'ün tutulmasının nedeninin görüntüsü ve özelliklerinden olduğu bilinmesine rağmen şu sözlüğe adam akıllı birşeyler eklemediği için. fitil ediyor beni. cinlerimi tepeme çıkarıyor. çok pis ayar veresim var. insan biraz ukala olur ne bileyim ters cevap verir. böyle davranmayınca ayar da veremiyorum. bu yaptığı bana eziyet.
not: ah canım. adı lazım değil boğaziçili biri yine aradan yazısını silmiş. kıyamam sana. yaz sil yaz sil çok yoruluyorsun..
not: ah canım. adı lazım değil boğaziçili biri yine aradan yazısını silmiş. kıyamam sana. yaz sil yaz sil çok yoruluyorsun..
http://uppolice.up.nic.in/images/w_shivkumar.gif
(kendisi hindistan'da dadua olarak bilinir. zenginlerden çaldığını fakirlere dağıtan bir hindi robin hood'u dur)
(kendisi hindistan'da dadua olarak bilinir. zenginlerden çaldığını fakirlere dağıtan bir hindi robin hood'u dur)
fake nick inin ne olduğunu merak ettiğim admin, moderator, yazan, çizen, bozan.
yeni albümü için çektirdiği sır gibi saklanan fotolar uludağ sözlük magazin servisi tarafından ele geçirilmiş hiper star.
http://img184.imageshack.us/img184/4172/zallyz8.jpg
edit: arka plandaki dağ içinde "uludağ" diyormuş.*
http://img184.imageshack.us/img184/4172/zallyz8.jpg
edit: arka plandaki dağ içinde "uludağ" diyormuş.*
kurduğu sözlüğün bünyesindeki terminatörlerin adil olmadığını bilmesi gereken şahıs.
#1 nolu entry nin sahibi. ayrıcalıklı bir kişi olsa gerek.
(bkz: ilk entry)
(bkz: ilk entry)
şuan için tanımadıgım ama yazılanları görunce bayagı müthiş bir yazar oldugunu düşündügüm kişi umarım birgün tanışırım.
abi bana msj atmışsın, ne dedigini anlamadım...
yaptiklari sayesinde sozluk yazarlarinin arkadasi, yol gostereni ya da kanli bicakli dusmani olan kisi.
bana gore sozlugun cumbabasidir.
bana gore sozlugun cumbabasidir.
uğradığım haksızlığı sallamayan yazar, haberi de yoktur ya neyse...
tanım: sözlüğümüzün şahmeranı...
tanım: sözlüğümüzün şahmeranı...
bir yerden tanıyorum dediğim admin.
yan yana masalarda mesai harcamışlığımız olma ihtimali kuvvetli olan zat-ı muhterem
yan yana masalarda mesai harcamışlığımız olma ihtimali kuvvetli olan zat-ı muhterem
hakkında 8 sayfa girdi yazıldığını gördüğümde şaşırdığım admin. bu da onun ne kadar mütevazi olduğunu gösterir.
bana 'yazar oldun. aramıza hoşgeldin' diyen yüksek karakterli insandır.
5 tane tema hazırlamadığım (hatta hazırlayamadığım) halde , eğer sözlüğün açılışındaki tema kendisine aitse , kendisini değil ama temasını beğenmediğim.bu da böyle bir anımdır.
en son 22 ağustos tarihinde entry giren yazar.
bundan 3 sonuç çıkarabiliriz:
1- zall karayip adaları veya benzeri internet olmayan bir yere gitti, sözlük s.kinde değil, ta.şaklarını yaymış güneşlenip tatilin keyfini çıkarıyor.
2- sözlüğü takip etmesine rağmen söyleyecek hiç bir şeyi olmadığından sadece yazılanları okuyor (pek mümkün değil gibi, taş olsa çatlar insan iki entry girmeden)
3- bizim bilmediğimiz bir hesaptan çatır çatır entry giriyor.
yok bi şey dediğimizden değil, top kendinin, isterse topunu alır gider maçta o anda biter. ama çıkıpta artık alışkanlık haline gelen moderasyona eleştirilere:
"- beğenmiyorsanız gidersiniz burası benim çöplüğüm, sözlük gibi sanal bir ortamda demokrasi uygulanmasını beklemeyin" yada "- s.kerim belanızı akıllı durun" o da olmadı "- canım kardeşlerim niye böyle afacanlık yapıyorsunuz? akıllı dursanıza!" derse kim ses çıkaracak ki?
yok ama sürekli bir karmaşa, düzensizlik. yaptırımlar anlık kararsızlıklarla, haksız uygulanıyor. moderatorler formata bile bile aykırı girilen entry leri silmekten esas yapmaları gerekenleri yapamaz hale gelmişler.
* tanım: en son 22 ağustos tarihinde entry giren yazar.
bundan 3 sonuç çıkarabiliriz:
1- zall karayip adaları veya benzeri internet olmayan bir yere gitti, sözlük s.kinde değil, ta.şaklarını yaymış güneşlenip tatilin keyfini çıkarıyor.
2- sözlüğü takip etmesine rağmen söyleyecek hiç bir şeyi olmadığından sadece yazılanları okuyor (pek mümkün değil gibi, taş olsa çatlar insan iki entry girmeden)
3- bizim bilmediğimiz bir hesaptan çatır çatır entry giriyor.
yok bi şey dediğimizden değil, top kendinin, isterse topunu alır gider maçta o anda biter. ama çıkıpta artık alışkanlık haline gelen moderasyona eleştirilere:
"- beğenmiyorsanız gidersiniz burası benim çöplüğüm, sözlük gibi sanal bir ortamda demokrasi uygulanmasını beklemeyin" yada "- s.kerim belanızı akıllı durun" o da olmadı "- canım kardeşlerim niye böyle afacanlık yapıyorsunuz? akıllı dursanıza!" derse kim ses çıkaracak ki?
yok ama sürekli bir karmaşa, düzensizlik. yaptırımlar anlık kararsızlıklarla, haksız uygulanıyor. moderatorler formata bile bile aykırı girilen entry leri silmekten esas yapmaları gerekenleri yapamaz hale gelmişler.
* tanım: en son 22 ağustos tarihinde entry giren yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar