bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- şemsiyenin ters dönmesi3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği11
- bugün de meme atan olmaması13
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı3
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- 65 şut çekip gol atamamak3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması2
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar4
- beyaz otomobil satın almak10
- anın görüntüsü15
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- iş kadını yazarlar6
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- meloş nerede sorunsalı5
- misafir ağırlamak2
- gocu bey meh meh bey birader4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- hoşgeldin pazartesi7
- clydeless bonnie3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- ege waw3
- mısır4
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- yeni zelanda3
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- başkan3
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- 2026 dünya kupası16
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- paris te son tango5
- park etmek sanatı4
hiçbir zaman sitenin önüne geçmeye çalışmayan kişi.
millet doğum günü için sitesinde alem yapıyor oğlum. aynı şeyi zall yapsa, ne kibiri kalır, ne şişkin egosu. gerçi ikisi de aynı şey gibi sanki.
millet doğum günü için sitesinde alem yapıyor oğlum. aynı şeyi zall yapsa, ne kibiri kalır, ne şişkin egosu. gerçi ikisi de aynı şey gibi sanki.
(bkz: bjk li futbolcu gökhan zall)
çok ilgili bir arkadaştır.
ironik bir kimsedir. *
bir görüşmemizde "seri eksi oy veren ibnelerin ip numaralarını, adreslerini, detaylı bilgilerini ister misin?" diye sormuştu. tanımam etmem kendisini.
hamiş:
ey okur, "tanımadan etmeden nasıl oluyor da görüşüyorsunuz?" diye bir soru hasıl olduysa kafanda ve bir bayansan lütfen tanışalım.
hamiş:
ey okur, "tanımadan etmeden nasıl oluyor da görüşüyorsunuz?" diye bir soru hasıl olduysa kafanda ve bir bayansan lütfen tanışalım.
bir görüşmemizde 112 113 saat kadar benn'in arkasından atıp tuttuktan sonra; "tanır eder misin" dedim, "tanımam etmem, ne edecem" dedi. "peki ibne" dedim, "sana benzer" dedi. "öyle değil, yanlış anladın" dedim, "bırak yaa" dedi. "tavır yapma şimdi, ibneyi tanır mısın" dedim, "no koment" dedi. "peki benn" dedim, "o tanımıyorsa sen de tanıma" dedi. "o beni tanıyor, benn onu tanıyor mu" dedim, "senin ben türkçe öğretmenini.." dedi. anlarmış gibi yapıp yine bi b.k anlamadım, ne demek istiyordu bu zall. "çayın var mı" dedim, "var bana da koy" dedi. "yok yaa.. az ye de hizmetçi tut" dedim, "ortalık dağınıktı, hemen de kusura baktın" dedi. "lan get" dedim, "iki şifre verdin bin türlü lololo".. vurup kafayı çıkmışım... kafayı değil kapıyı, kapıyı vurup..
sonra aradan zaman geçti
bana kalbi kadar temiz olan bu sayfayı ayırdı
ne ayırmayacak!
sonra aradan zaman geçti
bana kalbi kadar temiz olan bu sayfayı ayırdı
ne ayırmayacak!
ben meçhul bir gün buna:
.html> <head> <title>copy code</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1254"> <script language="Javascript">if(inpMetin.length>0)opied = document.formtext.metin.createTextRange();Copied.execCommand("Copy")....
dedim.
o da bana:
.script type="text/javascript"> function getposOffset(overlay, offsettype){var totaloffset=(offsettype=="left")? overlay.offsetLeft : overlay.offsetTop;var parentEl=overlay.offsetParent;while (parentEl!=null){
totaloffset=(offsettype=="left")? totaloffset+parentEl.offsetLeft : totaloffset+parentEl.offsetTop;
parentEl=parentEl.offsetParent....
dedi.
(...)
yani öyle normal konuşmazsın. adam coder. konuştum diyen yalan söyler. söylediklerinizi o yüzden anlamaz dinlemez, kodla konuşacaksın. çok arzu ediyorsan ben yardımcı olabilirim bir miktar ücret mukabilinde.
edit>it>=itogluit:
yalancı kuzgun!
.html> <head> <title>copy code</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1254"> <script language="Javascript">if(inpMetin.length>0)opied = document.formtext.metin.createTextRange();Copied.execCommand("Copy")....
dedim.
o da bana:
.script type="text/javascript"> function getposOffset(overlay, offsettype){var totaloffset=(offsettype=="left")? overlay.offsetLeft : overlay.offsetTop;var parentEl=overlay.offsetParent;while (parentEl!=null){
totaloffset=(offsettype=="left")? totaloffset+parentEl.offsetLeft : totaloffset+parentEl.offsetTop;
parentEl=parentEl.offsetParent....
dedi.
(...)
yani öyle normal konuşmazsın. adam coder. konuştum diyen yalan söyler. söylediklerinizi o yüzden anlamaz dinlemez, kodla konuşacaksın. çok arzu ediyorsan ben yardımcı olabilirim bir miktar ücret mukabilinde.
edit>it>=itogluit:
yalancı kuzgun!
utanmadı, arlanmadı az önce bana yalancı dedi!
bunu sen istedin zall..
sanırım artık bu oyuna bir son vermenin zamanı geldi (edit) ha!?
bunu sen istedin zall..
sanırım artık bu oyuna bir son vermenin zamanı geldi (edit) ha!?
cyqne : zall
zall : efendim cyqne
cyqne : bak doğru söyle bana, valla kimseye demeyeceğim, var mısın yok musun yarışmasındaki hamdi bey sensin değil mi?
zall : saçmalama ya nerden çıkarıyorsunuz bunları, tamamen dış mihrakların oyunu bunlar.
cyqne : yemin et!
zall : kapıyı tarif edeyim mi sen bulur musun?
cyqne : aman tamam be sana da bir şey sorulmuyor, ayıp ama ya!
zall : efendim cyqne
cyqne : bak doğru söyle bana, valla kimseye demeyeceğim, var mısın yok musun yarışmasındaki hamdi bey sensin değil mi?
zall : saçmalama ya nerden çıkarıyorsunuz bunları, tamamen dış mihrakların oyunu bunlar.
cyqne : yemin et!
zall : kapıyı tarif edeyim mi sen bulur musun?
cyqne : aman tamam be sana da bir şey sorulmuyor, ayıp ama ya!
pecetesini save etmişti. harbi etmiş.
atılan özel mesajlara cevap vermeyen kişidir. bu nedenle yönetime bir soru soracaksanız kendisine değil herhangi bir moderatöre başvurunuz.
edit: fakat aynen geri dönecek kadar da ilgiliymiş. orası ayrı. gözden kaçıyor demek ki, normaldir diyoruz..
edit: fakat aynen geri dönecek kadar da ilgiliymiş. orası ayrı. gözden kaçıyor demek ki, normaldir diyoruz..
son olaylardan sonra ya batacak ya çıkacak kişidir. yüzemez orası kesin .
bir fabrikator oglu. (bkz: #2845337)
en köşedeki "uludağ sözlük butonuna tıkladığımda "düşünen=ssg" den sonra gelen "yapan=zall" yazısında karşılaştığım , sözlüğü vücuda getiren kişi.web bilgisi çok iyi olan biri olsa gerek.
4590856846 gun once yolladigim temalari hala onaylamamis, daha da kotusu yolladigim temalarin ustune baskalarinin benden sonra gonderdikleri temalari onaylandigini gorunce iyice sinirlenmeme sebep olmus yonetici. tema yeni olmasina ragmen arka sayfaya gecti neredeyse yahu. bir an once onaylarsa sevinirim. cagrimi buradan yapmak zorunda kaliyorum cunku kendisine ayni mesaji 3 kere atmama ragmen bir tepki alamadim.
not: temayi gorenler begenip hani nerede diye beni boguyor da o bakimdan.
edit: bu entryden birkac dakika sonra cevap geldi ve temalari ekledi. sagolsun.
not: temayi gorenler begenip hani nerede diye beni boguyor da o bakimdan.
edit: bu entryden birkac dakika sonra cevap geldi ve temalari ekledi. sagolsun.
son bir haftadır admini bulunduğu sözlüğe entry girmeyen yazardır. bakıyoruz diğer sözlüklere adminleri hergün sözlüğün başında duruyorlar. bakıyoruz diğer sözlüklere, admin- moderasyon- gammaz sistemleri tıkır tıkır, tarafsız ve format dahilinde çalışıyor. zincir de bir temassızlık yok yani.
uludağ sözlükte iş nasıl? gammazlar gammazlıklarını doğru düzgün yapmıyor, ortalık bakınız çöplüğü, dilbilgisi hatası ve harf hatası kaynıyor. yönetim fazla yumuşak ki bu hatalar tekrar ediyor ve entrysini yazan yazar dönüp tekrar okuyup hataları düzltme zahmetine girmiyor. baştan sona bir ihmal söz konusu ne yazık ki. sol çerçevede resmen yazarlar birbirlerinin açtıkları başlıkla dalga geçiyor.
ukdelere bakıyoruz doldurulan, ayrıntıdan yoksun genel olarak "...dır" şeklinde biten tatmin edici olmayan bir tanımla geçiştiriliyor. moderasyon 4 kişiden ibaret ve yetmiyor. moderasyon yetersiz, 7/ 24 online olunması lazım demiyoruz tabii ki ama en azından gün bölüşülsün herkes uygun saatini alsın ve sistematik biçimde işler yürütülsün.
ben bu işin bilirkişisi miyim? asla. yalnızca gördüğü ihmalleri ifade eden ve sözlüğün neden daha iyi olmadığını, gözlemi yettiğince(kendi çapımda) "daha iyi neler yapılabilir" e dair düşünmeye sevk etmeye çalışan binlerce yazardan bir tanesiyim.
biliyorum ki burası adminin evidir, biz de misafiriyizdir, saygısızlık edersek kovmak hakkıdır ama ev sahibi de benim bildiğim misafirini ciddi biçimde tatmin etmeye çalışır. unutmayınız kendi öz yaratımınızla ilgilenmediğiniz zaman o ürün alır başını gider, yanlışa sapar ya da unutulur, çürür. binlerce yazarınız varken, önem sıranızda daha üst seviyelere taşınmasını dilemek, bu sözlüğün(kendi yaratımınızın) hakkıdır.
uludağ sözlükte iş nasıl? gammazlar gammazlıklarını doğru düzgün yapmıyor, ortalık bakınız çöplüğü, dilbilgisi hatası ve harf hatası kaynıyor. yönetim fazla yumuşak ki bu hatalar tekrar ediyor ve entrysini yazan yazar dönüp tekrar okuyup hataları düzltme zahmetine girmiyor. baştan sona bir ihmal söz konusu ne yazık ki. sol çerçevede resmen yazarlar birbirlerinin açtıkları başlıkla dalga geçiyor.
ukdelere bakıyoruz doldurulan, ayrıntıdan yoksun genel olarak "...dır" şeklinde biten tatmin edici olmayan bir tanımla geçiştiriliyor. moderasyon 4 kişiden ibaret ve yetmiyor. moderasyon yetersiz, 7/ 24 online olunması lazım demiyoruz tabii ki ama en azından gün bölüşülsün herkes uygun saatini alsın ve sistematik biçimde işler yürütülsün.
ben bu işin bilirkişisi miyim? asla. yalnızca gördüğü ihmalleri ifade eden ve sözlüğün neden daha iyi olmadığını, gözlemi yettiğince(kendi çapımda) "daha iyi neler yapılabilir" e dair düşünmeye sevk etmeye çalışan binlerce yazardan bir tanesiyim.
biliyorum ki burası adminin evidir, biz de misafiriyizdir, saygısızlık edersek kovmak hakkıdır ama ev sahibi de benim bildiğim misafirini ciddi biçimde tatmin etmeye çalışır. unutmayınız kendi öz yaratımınızla ilgilenmediğiniz zaman o ürün alır başını gider, yanlışa sapar ya da unutulur, çürür. binlerce yazarınız varken, önem sıranızda daha üst seviyelere taşınmasını dilemek, bu sözlüğün(kendi yaratımınızın) hakkıdır.
red dergisi diye bir dergiye roportaj veren yonetici. hayir insan bari boxer'a filan verir, red dergisi kimin nesi? * *
iki gün sonra çıkıp, ben ekşi sözlükteki "guru" derse hiç şaşmam.. niye mi?
http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?id=12458537
http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?id=12458537
(bkz: z enter all enter)
red dergisi'nin subat sayisinda uludag sözlük adina konusan admin kisisi. verdigi cevaplarin niteligi icin;
(bkz: boru gibi)
(bkz: boru gibi)
popüleriteden bu kadar uzak durması bile bu insanın iyi bir insan olduğuna delalaettir. iyi bir yazar mıdır? eh işte. *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar