bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet6
- israil5
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- kadınlara küsmek2
- kadir inanır14
- arapça okuyabilen yazarlar3
- birsin allahım2
- velvet28
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- 2026 dünya kupası27
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- futbol21
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- kendi kendine gülmek3
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- kemalist dünya19
- yazarların iyi olduğu konular9
- anın görüntüsü17
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- 20102
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- özlü sözler5
- seri gizli artı oy veren melek7
- 26 haziran 20266
- erleg han ile revani yemek3
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 27 haziran 20262
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- zor zaman şarkıları2
- ıhlamur kokusu2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- galatasaray lobisi11
- yürüyüş flörtü3
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
500 Gb 2.0 usb hard diskim bozulmustu ve garantiye verdiğimde bana sıfır makina ile değişmesini sağladılar gerçekten ne kadar kaliteli bir firma oldugunu tekrar gösterdiler.Usb 2.0 makinemi verdim usb 3.0 verdiler.
en iyi harddisk markası olduğu söylenir. göreceğiz.
caviar blue, green ve scorpio blue serileri harddisklerin garantisi 2 seneye düşürmüş firma.
bu markanın harddisklerine mi özgüdür yoksa tüm hdd markaları için mi geçerli? bilmiyorum ama şöyle bi' olay var;
görsel
eğer harddiskinizi c,d den ziyade daha fazla alana bölmek/biçimlendirmek istiyorsanız bunu en fazla 4 alana bölerek yapabiliyorsunuz. bu ne demek?
yani 2 tb bi' harddisk aldıysanız benim gibi, onu 5-6 alana bölmek isterseniz eğer hüsrana uğrarsınız. Çünkü 4. biçimlendirmeden sonra yeni bir biçimlendirmeye/alan oluşturmaya izin vermez. bunu yapan windows mudur harddiskin kendisi midir bilemedim sözlük.
görsel
eğer harddiskinizi c,d den ziyade daha fazla alana bölmek/biçimlendirmek istiyorsanız bunu en fazla 4 alana bölerek yapabiliyorsunuz. bu ne demek?
yani 2 tb bi' harddisk aldıysanız benim gibi, onu 5-6 alana bölmek isterseniz eğer hüsrana uğrarsınız. Çünkü 4. biçimlendirmeden sonra yeni bir biçimlendirmeye/alan oluşturmaya izin vermez. bunu yapan windows mudur harddiskin kendisi midir bilemedim sözlük.
1.5 TB harici diskim dün itibari ile bozulmuş bulunmakta. sebebini de henüz anlayabilmiş değilim. pc ye bağlıyorum, bağlandığına dair ses çıkıyor,sağ alt köşede "donanımı güvenle kaldır" ibaresi çıkıyor fakat pc görmüyor. Bilgisayar/Yönet/disk yönetimi ne giriyorum diski başlat diyorum fakat "yazma koruması" var diyor. Teknik servisi aradım yapıcak bir şey yok yenisini göndericez dedi. Yedekleme yapmanız lazım içindekilerin piyasa değeri 10 bin tl değerinde diyorum ama biz yedekleme yapmıyoruz diyor. Ben nerelere gideyim,kimlere sarılayım. Nolucak bu harici diskimin sonu..
daha önce oldukça yüksek bir fiyata aldığım toshibadan fayda göremedikten sonra tavsiye üzerine aldığım ve yaklaşık 5 yıldır hiç sorunsuz kullandığım hhd markası.
Üstelik şifreli olması da ayrı bir güzellik arzeder.
Üstelik şifreli olması da ayrı bir güzellik arzeder.
bozulmayan nazlanmayan harici hardisk üreten firma.
ssd varken yüzüne bakmam. Sata 3 sayesinde 600 mb/s okuma hızını görünce, hdd falan hikaye kalıyor.
dünyanın bir numaralı harici bellek satıcısıdır. harddisklerine güvenmeyeni görmedim şuana kadar.
alın, aldırın, alsınlar.
edit: yeni aldığım 1 tb'lık usb 3.0 özelliği olan harici harddisk müthiş bir hıza sahip. ayrıca baya da küçükmüş. adamsınız wd ekibi.
alın, aldırın, alsınlar.
edit: yeni aldığım 1 tb'lık usb 3.0 özelliği olan harici harddisk müthiş bir hıza sahip. ayrıca baya da küçükmüş. adamsınız wd ekibi.
paralı viral reklam yaptırır. harddisklerinde ölmeyeni görmedim şu ana kadar.
seagate alın orijinal olun, kasaya değil hafızaya para verin.
not: her reklamı da yemeyin amk.
seagate alın orijinal olun, kasaya değil hafızaya para verin.
not: her reklamı da yemeyin amk.
görsel
iki kere usb girişi yüzünden arıza veren hard disklerin üreticisi. birincisinde yenisini verdiler, yenisi de böyle oldu. ha deselerki sfrskz çok ağır kullanıyon aleti, yok vallahi billahi yok, narince takıyorum arızalanmasın diye. ama gel gör ki yine aynı durumda. bağlanmıyor pc'ye. hoş nasıl bağlansın kopmuş kodumun parçası.
o değil de lehim filan çözer mi bu işi dostlar?
imla.
iki kere usb girişi yüzünden arıza veren hard disklerin üreticisi. birincisinde yenisini verdiler, yenisi de böyle oldu. ha deselerki sfrskz çok ağır kullanıyon aleti, yok vallahi billahi yok, narince takıyorum arızalanmasın diye. ama gel gör ki yine aynı durumda. bağlanmıyor pc'ye. hoş nasıl bağlansın kopmuş kodumun parçası.
o değil de lehim filan çözer mi bu işi dostlar?
imla.
sabit disk ise aradığınız ilgilenmeniz gereken tek markadır. sabit diskin nasıl desem hamurunu bu firma yoğurur.
en kıral hard disk şirketidir. ürünleri gözünüz kapalı alabilirsiniz.
2,5 inç 3.0larına pek bir sözüm yok. bilgisayarda ki usb 3.0 portunun ne kadar iyi olduğunu yaklaşık 60gblık malzemeyi 6 dakikada atarak çözmemi sağlamıştır bu şirket. amma 3,5 inç 3.0larını pek sevmem yavaş ve Hantal oluyorlar. ona karşı alternatif tercihin firewire 800 2,5 inçtir. ve 2tblık gözüm kapalı kullanırım. ( 2,5 inç 3.0 Performansı vermez ) yine de 3,5 inç kullanmam FireWire 800ünde sebebi ağır ve Hantal kalmasıdır. Thunderbolt Olmasını elbet isterim fakat o daha yeni olduğu için elimizin Altında bir tane var 8tblık şimdilik dursun.
garanti sorgulatma için seri numarası gireceğiniz sayfa:
http://wdsupport.wdc.com/...35485&rnd=0973736site
mevcut harddiskte sorun gidermek için modele göre indireceğiniz program için link:
http://support.wdc.com/pr....asp?level1=3&lang=en
http://wdsupport.wdc.com/...35485&rnd=0973736site
mevcut harddiskte sorun gidermek için modele göre indireceğiniz program için link:
http://support.wdc.com/pr....asp?level1=3&lang=en
hdd deyince akla gelen tek markadır. eskiden maxtor vardı o da iyiydi, bir düzine 1 tb'lık seagate attım çöpe, western bana mısın demiyor.
fiyat olarak yüksek dahi olsa alınır. çünkü akıllı uyuma özelliğinden dolayı kullanılmadığı zamanlarda kendini kapatması kullanım ömrünü çok artırmakta.
my passport ultra gibi ürünlerinin fiyatları dolardan fazla artıyor 3-4 yıl önce şu malum sel felaktinden önce 169 tl'ye 1tb lık hardisk almıştım selden sonra aynı ürün 320 tl den satılmaya başlandı
geçen mart gibi 200tl aldığım 1tb my passport ultra şu sıralar 269 tl den gidiyor.
teknojik ürünlerin kapasiteleri artarken fiyatlarının düşmesine o kadar alıştık ki bu ürünlerin kapasiteleri yerinde sayarken fiyatları kur farkının ötesinde muazzam artıyor halbuki cloud vs artmaya başlamışken.
geçen mart gibi 200tl aldığım 1tb my passport ultra şu sıralar 269 tl den gidiyor.
teknojik ürünlerin kapasiteleri artarken fiyatlarının düşmesine o kadar alıştık ki bu ürünlerin kapasiteleri yerinde sayarken fiyatları kur farkının ötesinde muazzam artıyor halbuki cloud vs artmaya başlamışken.
bir adet 500lük ssdsini sipariş ettiğim depolama markası.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar