bugün

western digital

görsel

iki kere usb girişi yüzünden arıza veren hard disklerin üreticisi. birincisinde yenisini verdiler, yenisi de böyle oldu. ha deselerki sfrskz çok ağır kullanıyon aleti, yok vallahi billahi yok, narince takıyorum arızalanmasın diye. ama gel gör ki yine aynı durumda. bağlanmıyor pc'ye. hoş nasıl bağlansın kopmuş kodumun parçası.

o değil de lehim filan çözer mi bu işi dostlar?

imla.
© copyright 2005 - 2026