bugün

western digital

bu markanın harddisklerine mi özgüdür yoksa tüm hdd markaları için mi geçerli? bilmiyorum ama şöyle bi' olay var;

görsel

eğer harddiskinizi c,d den ziyade daha fazla alana bölmek/biçimlendirmek istiyorsanız bunu en fazla 4 alana bölerek yapabiliyorsunuz. bu ne demek?

yani 2 tb bi' harddisk aldıysanız benim gibi, onu 5-6 alana bölmek isterseniz eğer hüsrana uğrarsınız. Çünkü 4. biçimlendirmeden sonra yeni bir biçimlendirmeye/alan oluşturmaya izin vermez. bunu yapan windows mudur harddiskin kendisi midir bilemedim sözlük.
© copyright 2005 - 2026