bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor11
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- demet evgar10
- sözlüğün tadının kaçması6
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- üniversitelerin gereksiz olması3
- kemalistler6
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı4
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- dinleri masonlar kontrol ediyor4
- venezuela5
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- kadınların yanlış yapması3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi2
- alan greenspan3
- yazarların imza parfümleri14
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- aşure2
- pozantı2
- her gün poğaça simit yemek2
- türk kızı egosu6
- zippo2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- kazım koyuncu2
- cips alırken utanmak2
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- panter emel2
- erkekler neden az yaşar10
- am okşama4
- 2026 dünya kupası22
- bir insanı sevmek11
- evde kaş bıyık alımı3
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- dünya11
- güzel huylu kezo4
- vajinizm3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- mutluluğun fark edilmemesi8
sınırsız red lite mobil tarifesinde hız sınırı katakullisi olan operatör.
şöyle ki hem hem yüksek hız açısından, hem de vaktimin çoğunu ev dışında geçirdiğim için internet kullanım tercihimi genellikle mobil veri üzerinden değerlendiriyorum. keza bilgisayarıma da gerektiği zaman bağlıyorum, çünkü hem upload, hem de download çok yüksek hızlara çıkabiliyor 4.5G ile. dolayısıyla belli başlı internet paketleri bana yetmemeye başlamıştı artık.
sonra yanımda uygulamasının "bana özel" kısmından kendime yeni bir tarife bakayım dedim. orada "sınırsız red lite"tarifesini gördüm. 819 TL fiyatı vardı. dedim nasıl olsa internet yetiremiyoruz, hazır taahütüm de bitmişken dedim bari bu tarifeye geçeyim. neyse geçtim falan, internet ıvır zıvır sınırsız. bu konuda sıkıntı yok.
sıkıntı olan şey, hız kısıtlaması. peki sınır nedir? 500kb/s. evet, yanlış duymadınız! 500kb/s sadece. kardeşim siz dalga mı geçiyorsunuz sorması ayıp? bunun karşılığında benden neredeyse 1000 TL alıyorsun, ama sağladığın hıza bak. sanırım hayatım boyunca yaşadığım en nadir pişmanlıklardan biri bu tarifeye geçmek oldu. bir de utanmadan hotspot'la paylaşıma da izin verilmiyor. bunun için 15 GB hayır kurumu gibi bir bakiye vermiş, al bununla ne yaparsan yap diyor. işin komik tarafı da, bu verdiği 15 GB'lık pakette de aynı bu şekilde hız kısıtlaması mevcut. hadi paylaşım yaptırmazsın anlıyorum da, bu fiyata bu hızla internet sağlamak nedir amınakoyayım ne içtiniz siz?
hayır bir de tarife detaylarında da bu tarz hız kısıtlamalarından bahsedilmiyor. bahsedilseydi almazdım zaten. o sebeple katakulli var diyorum ya zaten. müşteri hizmetlerini aradım, geçiştirmek dışında hiçbir şey yapmıyorlar. lafı dolandırıyorlar, yok şöyle, yok böyle vs. hayır cahil biri olsam neyse hadi, he he der geçersin. ama her şeyin farkında olan bir insanın algısı bu konuda çok farklı oluyor ne yazık ki.
sanırım çocukluğumdan beri sürdürdüğüm vodafone maceramı sırf bu sebepten dolayı sonlandıracağım artık. türk telekom'dan gider adam akıllı bir tarife belirlerim, en azından vodafone'a nazaran daha az para öderim her ne kadar kalitesiz hizmet alsam da. ayrıca en azından hızlı bir internet kullanmış olurum.
vodafone, yarrağımın başını alırsın bundan sonra sen.
şöyle ki hem hem yüksek hız açısından, hem de vaktimin çoğunu ev dışında geçirdiğim için internet kullanım tercihimi genellikle mobil veri üzerinden değerlendiriyorum. keza bilgisayarıma da gerektiği zaman bağlıyorum, çünkü hem upload, hem de download çok yüksek hızlara çıkabiliyor 4.5G ile. dolayısıyla belli başlı internet paketleri bana yetmemeye başlamıştı artık.
sonra yanımda uygulamasının "bana özel" kısmından kendime yeni bir tarife bakayım dedim. orada "sınırsız red lite"tarifesini gördüm. 819 TL fiyatı vardı. dedim nasıl olsa internet yetiremiyoruz, hazır taahütüm de bitmişken dedim bari bu tarifeye geçeyim. neyse geçtim falan, internet ıvır zıvır sınırsız. bu konuda sıkıntı yok.
sıkıntı olan şey, hız kısıtlaması. peki sınır nedir? 500kb/s. evet, yanlış duymadınız! 500kb/s sadece. kardeşim siz dalga mı geçiyorsunuz sorması ayıp? bunun karşılığında benden neredeyse 1000 TL alıyorsun, ama sağladığın hıza bak. sanırım hayatım boyunca yaşadığım en nadir pişmanlıklardan biri bu tarifeye geçmek oldu. bir de utanmadan hotspot'la paylaşıma da izin verilmiyor. bunun için 15 GB hayır kurumu gibi bir bakiye vermiş, al bununla ne yaparsan yap diyor. işin komik tarafı da, bu verdiği 15 GB'lık pakette de aynı bu şekilde hız kısıtlaması mevcut. hadi paylaşım yaptırmazsın anlıyorum da, bu fiyata bu hızla internet sağlamak nedir amınakoyayım ne içtiniz siz?
hayır bir de tarife detaylarında da bu tarz hız kısıtlamalarından bahsedilmiyor. bahsedilseydi almazdım zaten. o sebeple katakulli var diyorum ya zaten. müşteri hizmetlerini aradım, geçiştirmek dışında hiçbir şey yapmıyorlar. lafı dolandırıyorlar, yok şöyle, yok böyle vs. hayır cahil biri olsam neyse hadi, he he der geçersin. ama her şeyin farkında olan bir insanın algısı bu konuda çok farklı oluyor ne yazık ki.
sanırım çocukluğumdan beri sürdürdüğüm vodafone maceramı sırf bu sebepten dolayı sonlandıracağım artık. türk telekom'dan gider adam akıllı bir tarife belirlerim, en azından vodafone'a nazaran daha az para öderim her ne kadar kalitesiz hizmet alsam da. ayrıca en azından hızlı bir internet kullanmış olurum.
vodafone, yarrağımın başını alırsın bundan sonra sen.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar